• Vandaag was ik echt in de mood om verschillende printen te combineren, ik vind hem zelf ontzettend leuk maar voor vele van jullie zal hij waarschijnlijk iets te heftig en overprinted zijn.=)



    Dus wat vinden jullie van dit setje?


    You were born original, don't die as a copy.

    Kan je het alsjeblieft in één topic houden? Ik vind al je sets trouwens gewoon lelijk.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat het mij niet staat, maar ik vind het er wel stoer uitzien (: Ik heb alleen een hekel aan hakken met zo'n gaatje voor je teen, haha.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Assassin schreef:
    Kan je het alsjeblieft in één topic houden? Ik vind al je sets trouwens gewoon lelijk.


    Als het je stoort dan zou je niet op dit topic moeten klikken of had je me even moeten benaderen in mijn gastenboek of een berichtje in mijn inbox achter moeten laten. Op dit moment vind ik je namelijk nogal grof over komen, want als je iets niet mooi vind mag je dat zeggen maar niet op zo'n manier.


    You were born original, don't die as a copy.

    Zoals Assassin zegt, wil ik je er wel even op wijzen om het vanaf nu op één topic te houden en daar alles in te plaatsen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Assassin schreef:
    Kan je het alsjeblieft in één topic houden? Ik vind al je sets trouwens gewoon lelijk.


    Je zou het topic kunnen melden als je denkt dat het in een enkel topic kan. De mods gaan er dan achteraan. Denk overigens dat er hier goede kans is dat de topics samengevoegd zullen worden.

    OT: ik ben geen expert op het gebied van kleding, maar is de bedoeling van een set niet dat de kleding bij elkaar past?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je zou het topic kunnen melden als je denkt dat het in een enkel topic kan. De mods gaan er dan achteraan. Denk overigens dat er hier goede kans is dat de topics samengevoegd zullen worden.

    OT: ik ben geen expert op het gebied van kleding, maar is de bedoeling van een set niet dat de kleding bij elkaar past?


    Dat heb ik ook gedaan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Kan je het alsjeblieft in één topic houden? Ik vind al je sets trouwens gewoon lelijk.


    Dit + Deze prints passen in mijn ogen totaal niet bij elkaar. Er zit zelfs geen gelijk kleurtje in waardoor het eigenlijk twee lossen items zijn, in plaats van een outfit.
    Daarbij begrijp ik niet dat je meningen vraagt en ze vervolgens niet lijkt aan te nemen, je lijkt jezelf alleen maar te verdedigen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oakenshield schreef:
    Ik denk dat het mij niet staat, maar ik vind het er wel stoer uitzien (: Ik heb alleen een hekel aan hakken met zo'n gaatje voor je teen, haha.


    Ik denk juist dat het mensen beter staat, vooral omdat de broek een hoge taile heeft en je benen er langer door lijken (vind ik desondanks op de foto toch) en ook de hakken zullen je meer lengte geven waardoor je benen nog langer lijken.=) Als je dan de blouse in je broek doet zie je een duidelijke taile wat ik zelf echt mooi vind.=3 Maar tja van zo'n soort schoenen moet je houden....zoals van alles eigenlijk.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zeg niet dat het niet kan, zo'n combinatie van prints, maar zo in ieder geval niet in mijn ogen. Het heeft iets aan accessoires en dergelijke nodig om de twee bij elkaar te krijgen, nu is het gewoon een random blouse op een random broek als je het mij vraagt.


    i put the fun in funeral

    Boira schreef:
    (...)

    Dit + Deze prints passen in mijn ogen totaal niet bij elkaar. Er zit zelfs geen gelijk kleurtje in waardoor het eigenlijk twee lossen items zijn, in plaats van een outfit.
    Daarbij begrijp ik niet dat je meningen vraagt en ze vervolgens niet lijkt aan te nemen, je lijkt jezelf alleen maar te verdedigen.


    Ik kan best tegen commentaar als dit net gebracht word, niet als het zo plomp gebracht word.


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn mening wilt je niet weten, geloof me.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vind het niks, sorry.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    Vind het niks, sorry.


    Geeft niet, ieder zijn ding right?:)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik kan best tegen commentaar als dit net gebracht word, niet als het zo plomp gebracht word.


    En plomp is? Is dat zonder argumenten? Want soms vind men iets gewoon lelijk, of niet passen. Daar zijn geen argumenten voor nodig, dat is smaak.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    En plomp is? Is dat zonder argumenten? Want soms vind men iets gewoon lelijk, of niet passen. Daar zijn geen argumenten voor nodig, dat is smaak.


    Dan kun je in plaats van "Ik vind al je sets trouwens gewoon lelijk." toch ook zeggen, "Ik vind je al je sets niet zo mooi." of "Je sets zijn niet mijn smaak."
    Dat vind ik een stukje beleefder.


    You were born original, don't die as a copy.