• Zoals de Titel het al zegt,Er is echt veel te vaak ruzie op Quizlet,Als iemand het niet eens is met iemand anders,Wordt er meteen gescholden..Dat is mij zojuist opgevallen..Wáárom kunnen jullie elkaars mening niet respecteren?Dit is zeker niet voor iedereen bedoeld,Er zijn vast wel mensen die het met mij eens zijn,Maar komt dit je bekend voor?Kunnen we niet afspreken dat iemand Wordt verbannen ofzo?Want het zijn vaak wel dezelfde mensen,Niet dat ik mij al die namen herinner...


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Je moet zulke mensen gewoon laten,Er zijn mensen waarmee ik niet goed overweg kan,Maar ik heb ook helemaal geen kritiek op ze ofzo,Ik laat het gewoon voor wat het is,Ruzie is Ruzie ookal lig je zoveel kilometers van elkaar af.
    He, jij zou ook kwaad worden als iemand iets aan je vraagt, maar dn niet op een manier van: "Wil je ophouden me tonzintopic" maar met zoiets van: "Get a live, je bent leveloos, blablabla." Daar word ik iniedergeval pissed van. Dan denk ik, joh, als je het niet normaal kan vragen, dan heb je ruzie. En iets wat jij niet weet, en wat niemand iets aangaat, heb ik moeite om mezelf in bedwang te houden als ik kwaad ben.

    oooh k heb geen ruzie met niemand(A)

    (...)He, jij zou ook kwaad worden als iemand iets aan je vraagt, maar dn niet op een manier van: "Wil je ophouden me tonzintopic" maar met zoiets van: "Get a live, je bent leveloos, blablabla." Daar word ik iniedergeval pissed van. Dan denk ik, joh, als je het niet normaal kan vragen, dan heb je ruzie. En iets wat jij niet weet, en wat niemand iets aangaat, heb ik moeite om mezelf in bedwang te houden als ik kwaad ben.

    Maar stel je voor je wordt verbannen,Dan is zij het toch niet waard om uitgescholden te worden,Dan denk je gewoon Pff hoor eens wie het zegt!Ik heb tenminste iets om me te vermaken Of je zegt gewooon; Als het je niet bevalt klik je maar op het rode kruisje.Ik bedoel ze zoekt zlef blijkbaar aandacht,Als ze ergens komt waar het haar niet bevalt moet ze maar opsodemieteren toch? Just let it go.Opvliegend zijn is nooit goed,Ik ben het zelf ook Maar uit ervaring weet ik gewoon da je spijt krijgt van ruzie.


    Pictures fade away, but memories are forever

    oooh k heb geen ruzie met niemand(A)


    Dus eigenlijk wel ruzie met iemand?! Haha neeij grapje maar dat las ik zo.. xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)
    Maar stel je voor je wordt verbannen,Dan is zij het toch niet waard om uitgescholden te worden,Dan denk je gewoon Pff hoor eens wie het zegt!Ik heb tenminste iets om me te vermaken Of je zegt gewooon; Als het je niet bevalt klik je maar op het rode kruisje.Ik bedoel ze zoekt zlef blijkbaar aandacht,Als ze ergens komt waar het haar niet bevalt moet ze maar opsodemieteren toch? Just let it go.Opvliegend zijn is nooit goed,Ik ben het zelf ook Maar uit ervaring weet ik gewoon da je spijt krijgt van ruzie.
    Zoals ik al zei; Als ik pissed ben kan ik mezelf niet in bedwang houden. Ik heb agressie aanvallen, en als ik dan een beetje een kut humur hebben, dan draai ik helemaal door, en ik weet zelf ook heus wel dat dat niet hoort op een site ofzo, maar maak je niet druk, ik krijg nu pillen, dus het mindert wel.

    Maar even over dat verbannen he? Als dat inderdaad zou gebeuren kan die persoon toch gewoon een nieuw mail account maken en op dat emailadres een nieuw account op quizlet openen? En dan ben je er nog niet vanaf..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Maar even over dat verbannen he? Als dat inderdaad zou gebeuren kan die persoon toch gewoon een nieuw mail account maken en op dat emailadres een nieuw account op quizlet openen? En dan ben je er nog niet vanaf..

    Nou als diegene zich vervolgens normaal zou gedragen is er niets aan de hand,Maar als hij/zij het weer doet wordt hij/zij gewoon weer verbannen,En je komt eigenlijk niet ver me steeds account aan te maken.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Maar even over dat verbannen he? Als dat inderdaad zou gebeuren kan die persoon toch gewoon een nieuw mail account maken en op dat emailadres een nieuw account op quizlet openen? En dan ben je er nog niet vanaf..
    lang leven de IPadressen

    Maar even over dat verbannen he? Als dat inderdaad zou gebeuren kan die persoon toch gewoon een nieuw mail account maken en op dat emailadres een nieuw account op quizlet openen? En dan ben je er nog niet vanaf..
    Als je gebant bent, zit die ban op je hele computer, of account, lijkt mij. Anders maken die annen ook geen drol uit.

    (...)Zoals ik al zei; Als ik pissed ben kan ik mezelf niet in bedwang houden. Ik heb agressie aanvallen, en als ik dan een beetje een kut humur hebben, dan draai ik helemaal door, en ik weet zelf ook heus wel dat dat niet hoort op een site ofzo, maar maak je niet druk, ik krijg nu pillen, dus het mindert wel.

    Nouja ik ben iniedergeval blij voor je begrip;)


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)Zoals ik al zei; Als ik pissed ben kan ik mezelf niet in bedwang houden. Ik heb agressie aanvallen, en als ik dan een beetje een kut humur hebben, dan draai ik helemaal door, en ik weet zelf ook heus wel dat dat niet hoort op een site ofzo, maar maak je niet druk, ik krijg nu pillen, dus het mindert wel.

    Nouja ik ben iniedergeval blij voor je begrip;)


    Pictures fade away, but memories are forever

    2 keer ooops O_o


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)lang leven de IPadressen


    Lijkt me wel veel werk..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    wa is IP eigelijK?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    wa is IP eigelijK?
    dat is een code die iedere pc heeft. Iedere pc heeft een andere, zo kunnen ze mensen opsporen(loverboys enz.). Dacht ik.