• Zoals de Titel het al zegt,Er is echt veel te vaak ruzie op Quizlet,Als iemand het niet eens is met iemand anders,Wordt er meteen gescholden..Dat is mij zojuist opgevallen..Wáárom kunnen jullie elkaars mening niet respecteren?Dit is zeker niet voor iedereen bedoeld,Er zijn vast wel mensen die het met mij eens zijn,Maar komt dit je bekend voor?Kunnen we niet afspreken dat iemand Wordt verbannen ofzo?Want het zijn vaak wel dezelfde mensen,Niet dat ik mij al die namen herinner...


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    Lijkt me wel veel werk..
    nee hoor :P

    Jaa, ben ik het wel mee eens. En als je dan toch per sé ruzie wilt maken doe het dan via pb's ofso, dan heeft de rest er tenminste geen last van. Maar het zijn idd wel steeds dezelfde mensen. En ik vind dat gedoe tussen een paar MCR fans en TH fans werkelijk nergens opslaan 0.o'


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik snap je tuub, het is gewoon zo bv jantje is popi op Q en dan kent half Q hem en dan staan ze achter hem en als er ruzie is , is het half Q tegen 1 persoon. dan moet natuurlijk niet zo gaan he..!

    (...)
    Jaa,Maar Zo ontsaat het juist.Het begint allemaal uit een kleine meningsverschil en dat groeit uit tot ruzie!

    That's right!
    Wij hebben gesproke :P


    I solemny swear i am up to no good

    Muahaha Volgens mij ben ik DOM XD Want ik heb ng geen ruzie opgemerkt (A) Najja .


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Ik mis duidelijk wat...

    Ruzie WTF mij is het nooit opgevallen. Bedoel je misschien een uit de krachten gegroeid meningsverschil. Een ruzie is dat mensen al dagen of weken elkaar het leven op Quizlet zuur proberen te maken.


    BAM!