• M'n zus had het er gister over dat Stornoway bij hun concert in Paradiso het laatste nummer zonder versterkers/microfoons had gespeeld en daar had ik eigenlijk wel bij willen zijn :3
    Maar daardoor vroeg ik me af welk concert (of nummer op het concert) waar jullie zijn geweest het meeste indruk op jullie heeft gemaakt.
    Qua instrumenten, stem of show, of gewoon omdat het leuk was.

    Bij mij denk ik Snow Patrol toen mensen in het publiek begonnen met zingen van 'Shut Your Eyes' en dat het steeds meer mensen werden en dat de zanger er helemaal om moest lachen :3
    En ook Villagers (heb ik eergister bij London Calling gezien) want wow, wat zijn die goed :o

    Nu die van jullie 8D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Pendulum, 2 keer :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Die van Shakira, in Timisoãra.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben nog maar naar één concert geweest en dat was Within Temptation, die was erg goed! Heeft wel veel indruk op me gemaakt. Binnenkort ga ik naar Blof, eens kijken of zij ook zo goed zijn.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Apocalyptica, in 013.
    Hoe die gasten kunnen rocken op cello's, echt niet normaal. En de show die ze neerzetten was echt super. En hoe iedereen helemaal los ging bij de Metallica-covers en de nummers met zang, was echt super :'D
    En dat de drummer voor het concert heel droog stond te DJ-en in de garderobe, dat ownde :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Die van K3.
    Enige concert die ik ooit heb meegemaakt. .__.


    All this dampness is damp.

    Ik ben alleen bij Tokio Hotel geweest, maar was ontzettend cool,
    en ik wil overal naartoe maar ik mag niet:(


    Food.

    Tokio Hotel.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    ik vond er geen indrukwekkend,, ik ben er naar drie geweest, maar ze waren niet echt bijzonder..:P


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Soldier schreef:
    Die van K3.
    Enige concert die ik ooit heb meegemaakt. .__.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik weet niet, ik ben er nog maar bij 1 geweest.

    Die van Miss Montreal en Van velzen.
    Bij beide had ik echt kippenvel. Vooral bij Miss Montreal. Tijdens haar optredens was gewoon een mgisch iets. Wat ze zelf ook voelde.


    Music is the new sex

    Tokio Hotel,
    Binnekort ga ik naar Lady Gaga, ik denk dat dat ook wel indruk zal maken.

    Ik ben nooit naar een concert geweest, omdat ik volgens mijn ouders te jong ben en ik woon in een gat. Maar heb wel eens The Baseballs, Guus Meeuwis, Nick en Simon en Jan Smit gezien op festivals enzo, dus dat is zowat het enige. -_-


    Reach out your hands to me and let's just dissapear.

    Sonata Arctica, wat kunnen die gasten het publiek meekrijgen :P

    Lady gaga.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse