• M'n zus had het er gister over dat Stornoway bij hun concert in Paradiso het laatste nummer zonder versterkers/microfoons had gespeeld en daar had ik eigenlijk wel bij willen zijn :3
    Maar daardoor vroeg ik me af welk concert (of nummer op het concert) waar jullie zijn geweest het meeste indruk op jullie heeft gemaakt.
    Qua instrumenten, stem of show, of gewoon omdat het leuk was.

    Bij mij denk ik Snow Patrol toen mensen in het publiek begonnen met zingen van 'Shut Your Eyes' en dat het steeds meer mensen werden en dat de zanger er helemaal om moest lachen :3
    En ook Villagers (heb ik eergister bij London Calling gezien) want wow, wat zijn die goed :o

    Nu die van jullie 8D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Tokio Hotel & Avril Lavigne.


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Tokio Hotel en MakeBelieve op sziget.


    -

    Muse en Green Day


    I am an idiot, I move.

    Tokio hotel, maar dat is al 3 jaar geleden, dus daar weet ik niet zo veel meer van.
    Dit jaar Muse, Faithless en Aerosmith. Muse, omdat het geweldig was om ze live te zien (mijn beste vriendin is fan) en omdat ze heel erg goed zijn. Faithless, omdat zij er in slaagden om meer dan 50.000 mensen tegelijk te doen springen. En Aerosmith, gewoon omdat zij heel erg goed waren (:


    Never run out of reasons to smile...

    Dat van Emilie Autumn. Er waren maar 150/200 mensen en de hele sfeer was zo intiem. Die twee uurtjes draag ik nog steeds heel dicht bij m'n hart.


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Ik ben nog naar niet veel concerten geweest dus wrs dat van K3 toen ik klein was (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Tokio Hotel in februari :9~
    En ik kan er geen liedje uitpikken dat ik extra goed vond, want ik vond ze allemaal geweldig :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Tarot! Ben al bij redelijk wat concerten geweest en altijd is er wel iets dat iets minder was. Bij Tarot had ik dat helemaal niet. De band deed het gewoon super en het was het helemaal waard om een halve dag te rijzen :D.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 15:57 ]

    Soldier schreef:
    Die van K3.
    Enige concert die ik ooit heb meegemaakt. .__.

    Same here.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Average schreef:
    Tokio Hotel,
    Binnekort ga ik naar Lady Gaga, ik denk dat dat ook wel indruk zal maken.

    Same here [:
    Ga je op de 30e?


    all I want for christmas is a girlfriend

    2x Tokio Hotel


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Oh en het optreden van Mumford & Sons @ Lowlands was ook echt geweldig. Die sfeer was echt prachtig :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    4 maart Tokio hotel. =3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Faitless!! (A)


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Concert met meeste indruk: Lady Gaga.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me