• ga niet naar girlscene ( dat is een forum )

    1. Je maakt een topic aan met : Ik ben nieuw en jeweetwel bablabla. En je krijgt reacties dat je dom/stom bent dat je zo n topic aan gaat maken omdat het nutteloos is enz.
    2. Als één woordje in je hele topic eindigt op sz bijv. ''dusz'' word je irritant gevonden, en vind meteen iedereen dat je 'breezah taal' gebruikt.
    3. als je voor jezelf, of voor iemand anders opkomt word je huppelk*t genoemd.

    x


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Turnsole schreef:
    (...)

    Wat is stijltaal ook al weer.

    'Deaud' ipv 'Dood' dat soort dingen geloof ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wow, sorry voor mijn rare zinnen trouwens. M'n toetsenbord werkt niet echt mee.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 16:31 ]

    iFapped schreef:
    Wow, sorry voor mijn rare zinnen trouwens. M'n toetsenbord werkt niet echt mee.


    Geeft toch niks


    (Be)lieve in (you)rself

    Sniper schreef:
    (...)
    'Deaud' ipv 'Dood' dat soort dingen geloof ik.

    Oh dan zou ik al hoofdpijn krijgen daar haha, deaud :"D

    Girlscene hanteert ook gewoon 'normale' taal zegmaar, is voor iedereen het makkelijkst (:

    Fobilariteit schreef:
    (...)
    Oh dan zou ik al hoofdpijn krijgen daar haha, deaud :"D

    Girlscene hanteert ook gewoon 'normale' taal zegmaar, is voor iedereen het makkelijkst (:

    écht hè. Als iemand o GS zo zou typen.. :"DD

    Fobilariteit schreef:
    (...)
    Oh dan zou ik al hoofdpijn krijgen daar haha, deaud :"D

    Girlscene hanteert ook gewoon 'normale' taal zegmaar, is voor iedereen het makkelijkst (:


    Vind ik best wel.. apart. Ik bedoel, de meesten gaan toch vaak op het forum zodat ze er losjes zijn. Niet dat het een controledictee voor de fun moet zijn..


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    iFapped schreef:
    Haha, oke. Ik weet niet of je daar wel goede reacties op zal krijgen. ant zoietsis bij oons ook niet echt normaal. Maar toc, het gaat om het idee. ;D


    oke sorry dat ik het zeg hoor, maar daar heb ik best wel schijt aan :')
    ik bedoel, als je iets verkeerd hebt gedaan
    (hoewel ik het niet echt verkeerd vind dat ik een voorsteltopic heb gemaakt)
    dan moet je ook je exuses aan kunnen bieden.
    En nou, als ze dat niet aanvaarden, gaan hun zich maar lekker druk maken om het feit dat ik een voorstel topic aanmaakte.
    Want ik trek mij er niks van aan. (A)


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dejavu schreef:
    (...)

    oke sorry dat ik het zeg hoor, maar daar heb ik best wel schijt aan :')
    ik bedoel, als je iets verkeerd hebt gedaan
    (hoewel ik het niet echt verkeerd vind dat ik een voorsteltopic heb gemaakt)
    dan moet je ook je exuses aan kunnen bieden.
    En nou, als ze dat niet aanvaarden, gaan hun zich maar lekker druk maken om het feit dat ik een voorstel topic aanmaakte.
    Want ik trek mij er niks van aan. (A)


    Ga vooral lekker door met overal op reageren, zo krijg je zeker een hoop vrienden erbij. Maar dan niet echt natuurlijk ... .


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Fobilariteit schreef:
    (...)
    Oh dan zou ik al hoofdpijn krijgen daar haha, deaud :"D

    Girlscene hanteert ook gewoon 'normale' taal zegmaar, is voor iedereen het makkelijkst (:

    Yes :]


    No growth of the heart is ever a waste

    MamaHert schreef:
    (...)

    Ga vooral lekker door met overal op reageren, zo krijg je zeker een hoop vrienden erbij. Maar dan niet echt natuurlijk ... .


    wat bedoel je daarmee?


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Turnsole schreef:
    (...)

    Vind ik best wel.. apart. Ik bedoel, de meesten gaan toch vaak op het forum zodat ze er losjes zijn. Niet dat het een controledictee voor de fun moet zijn..

    Oh nee op die manier bedoelde ik het niet hoor, het is niet dat als je een fout maakt je half girlscene achter je aankrijgt ofzo, naja je krijgt wel een opmerking als je gaat breezeren. Maar dan nog, het zijn dan echt geen serieuze reacties, meer om een beetje n grapje te maken (:

    Dejavu schreef:
    (...)

    wat bedoel je daarmee?

    Of het gaat over het topic op GS of het gaat over dit topic. Dat je moet stoppen met reageren op andermans reacties omdat je het zo alleen maar erger maarkt.


    your eyes are like stars in the night.

    Fobilariteit schreef:
    (...)
    Oh nee op die manier bedoelde ik het niet hoor, het is niet dat als je een fout maakt je half girlscene achter je aankrijgt ofzo, naja je krijgt wel een opmerking als je gaat breezeren. Maar dan nog, het zijn dan echt geen serieuze reacties, meer om een beetje n grapje te maken (:


    Oh ik dacht al. (nerd) Breezah vindt denk ik half Quizlet irritant^^


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Dejavu schreef:
    (...)

    wat bedoel je daarmee?


    Wat denk je dat ik daarmee bedoel? In ieder geval dat je uit loopt te dagen en dat niet echt in je voordeel werkt. Hou het daar maar op.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Turnsole schreef:
    (...)

    Oh ik dacht al. (nerd) Breezah vindt denk ik half Quizlet irritant^^

    Maak daar maar 99,9% van. ;-)


    A decision I will regret, until my dying breath.