• ga niet naar girlscene ( dat is een forum )

    1. Je maakt een topic aan met : Ik ben nieuw en jeweetwel bablabla. En je krijgt reacties dat je dom/stom bent dat je zo n topic aan gaat maken omdat het nutteloos is enz.
    2. Als één woordje in je hele topic eindigt op sz bijv. ''dusz'' word je irritant gevonden, en vind meteen iedereen dat je 'breezah taal' gebruikt.
    3. als je voor jezelf, of voor iemand anders opkomt word je huppelk*t genoemd.

    x


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    iFapped schreef:
    Omdat ik me er rot aan erger.
    Ik ga hier zo ook weer weg want dit is niet echt iets voor mij om zo te zeggen.


    Ja, maar waarom moet je dan meteen zo reageren? Er zijn zo vaak dingen die mij ergeren en ook wel eens die waar ik op reageer, maar je kunt er ook nog voor kiezen om dat op een manier te doen waar je niet anderen daarin meesleept of iemand echt zodanig kwetst dat ze meteen al vertrekken.
    Je kan ook verkiezen om het normaal uit te leggen of anders gewoon niets te zeggen.

    Prima als iets niet gewoon is of je het er niet mee eens bent, maar het is gewoon asociaal zoals de meesten daar reageren. Krijg je een goede reputatie van ook.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hierbij bewezen ;) Ik geloof ook echt niet dat het allemaal bitches zijn hoor! Volgens mij spreken we hier over een miscommunicatie, te wijten aan het feit dat er hier mensen gingen experimenteren met 'wat kan ik doen' en daar helaas een tekort aan moderators is. Dat is hoe ik het zie hoor :P

    Ja daarom, ik wilde dus even duidelijk maken dat we echt niet allemaal flat out bitches zijn, en dat we ook normaal kunnen doen :')

    Maar nu ga ik echt naar bed, hihi.

    Fobilariteit schreef:
    (...)
    Ja daarom, ik wilde dus even duidelijk maken dat we echt niet allemaal flat out bitches zijn, en dat we ook normaal kunnen doen :')

    Maar nu ga ik echt naar bed, hihi.
    Kay! See yaa around. Trusten ^^


    Life is hard and then we die

    Waarom typen jullie hier wel gewoon normaal en niet cursief?

    quizluvr schreef:
    Waarom typen jullie hier wel gewoon normaal en niet cursief?

    Omdat niet iedereen de gewoonte heeft alles cursief, dikgedrukt, etc. te zetten? :-) Maar er zijn er hier en daar wel die het doen.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Turnsole schreef:
    Kan je een link van zo'n topic sturen?


    Hope goes lost but never dies.

    quizluvr schreef:
    Waarom typen jullie hier wel gewoon normaal en niet cursief?

    Ik typ wel cursief en dat doe ik hier ongeveer twee jaar.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheDawson schreef:
    Hihi, dat gemene Girlscene Forum laat Quizlet lekker aanvoelen als een familie, ik heb echt geen idee waarom.

    Ja, vandaar dat ik hier ook al een tijdje zit. Er zitten echt wel aardige mensen op die site, maar het is even zoeken. Eigenlijk is het over het algemeen zo dat als je wat op internet - met name op fora - zet, je moet uitgaan van de meest gemene kutreacties die er mogelijk zijn. Waarom mensen het leuk vinden om mekaar af te bitchen weet ik ook niet, maar het zal wel in onze geest zitten.
    Zo heb ikzelf er ook nogal eens moeite mee me soms in te houden (zo ben ik gister uit m'n slof geschoten), maar ben absoluut niet van plan om mensen af te lopen zeiken omdat het toevallig een gewoonte is op een site. Pure onzin, vind ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Fobilariteit schreef:
    Ehm, we hebben het geloof ik al eens aan Monique (beheerder) voorgelegd om voor wat meer Mods te zorgen, maar het is voor haar natuurlijk ook moeilijk om geschikte mods te vinden :')

    Geloof me dat word door merendeel van de girlsceners ook al aan haar gevraagd, maar zij is zo dom om er niets aan te doen ;)

    *Confused* Of ben jij ook een girlscener haha

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 15:32 ]

    Weetje, er komen hier nu wel girlsceners maar ze zijn ook gewoon net zoals ons. Dus dit laat ons weer anders inzien. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Weetje, er komen hier nu wel girlsceners maar ze zijn ook gewoon net zoals ons. Dus dit laat ons weer anders inzien. (:


    daar ben ik het mee eens


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    YoYoYoghurt schreef:
    Dat ga ik stiekem eens uitproberen.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nadineex schreef:
    (...)

    Doe maar niet.

    Doe idd maar niet.
    Het is nu niet grappig meer (al was het dat eigenlijk sowieso al niet)

    HAHAHHAA teringlolzzz. Zitten ze nu ook hier.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 15:54 ]


    I live for the applause, you will die for it.