• ga niet naar girlscene ( dat is een forum )

    1. Je maakt een topic aan met : Ik ben nieuw en jeweetwel bablabla. En je krijgt reacties dat je dom/stom bent dat je zo n topic aan gaat maken omdat het nutteloos is enz.
    2. Als één woordje in je hele topic eindigt op sz bijv. ''dusz'' word je irritant gevonden, en vind meteen iedereen dat je 'breezah taal' gebruikt.
    3. als je voor jezelf, of voor iemand anders opkomt word je huppelk*t genoemd.

    x


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Parviainen schreef:
    (...)Dunno.

    Er gaat een hele groep van Q naar GS toe, had je dan op voorhand niet kunnen bedenken dat ze hetzelfde zouden doen? Kom op, zeg. Het is niet alleen jegens jou gericht, dus neem het niet al te persoonlijk op. Maar dit is iets wat zo op de oppervlakte ligt, dat je er gewoon niet om heen kunt. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    -

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 16:15 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Fobilariteit schreef:
    (...)
    Stél ik was nou van plan om hier te blijven, dan had ik me echt wel bij bijvoorbeeld voorstel-topics dan anders gedragen en me de gewoontes aanwennen van Quizlet, net als andere mensen van Girlscene dat denk ik ook wel zouden doen. (:
    Aiiit (:
    Poseidon schreef:
    (...)
    Dus, omdat ze bot reageren op GS ga jij hier niet weg en wil jij geen ruzie voorkomen? Op Quizlet krijg je inderdaad voorsteltopics maar niet gelijk van kanker op, ofzo. Trouwens, Girlscene zit anders in elkaar dan Quizlet en hebben hun daar ook hun eigen manier van handelen en daar kan jij in je eentje, of zelfs met een hele groep, niet tegen op. Dus laat het gaat meis, je bereikt er niks mee. (;

    1. Heb jij het topic op GS gelezen? Zo niet, kun je beter ook weg uit het topic ;x Zowel, aiit (:
    2. Nou, dan vind ik de manier van handelen daar heel raar. Als iemand in real zich aan je voorstelt zeg je toch ook niet tegen hem/haar dat hij/zij kan opkutten?
    3. Ik zit hier, omdat hun hier zitten, en zolang het topic niet gesloten is blijf ik (: Jij zit hier ook nog steeds, dus dunno.
    4. En nee, hier krijg je ook geen kanker op. Daarmee bedoel ik, als hun hun gewoontes van GS hierheen halen krijg je wel kanker op reacties.
    ofzo. Pff, pech. laat ook maar. T'is goed zo ;p


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja nouja, op dit moment ben ik gewoon tevreden op de manier hoe het loopt op Girlscene, ik heb er ook vriendinnen gemaakt, ben altijd de vinden in de Girlscene chat enzo. Maar als dat niet zo was, (of als het ooit nog eens mocht veranderen) dan zien jullie me terug, haha.

    Ik zit alleen op Quizlet, qua zulke dingen als topics en zo.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ok, we're cool.
    Het is goed zo. Beter dat hier een slotje opgaat. Wie weet blijven ze, whoooo knows.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mén, wat is Q anders dan Girlscene


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik denk dat iemand die Girlscene echt gewent is, niet zomaar hier kan zondr rustig te kijken om zo te zeggen. Ik heb al gemerkt dat het hier heel anders loopt dan op gisrlscene en dan komen er ondr andre ruzie's of miscommuncatie ed.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 16:21 ]

    iFapped schreef:
    Ik denk dat iemand die Girlscene echt gewent is, niet zomaar hier kan zondr rustig te kijken om zo te zeggen. Ik heb al gemerkt dat het hier heel anders loopt dan op gisrlscene en dan komen er ondr andre ruzie's of miscomm uncatie ed.
    Yehh, inderdaad. Dit gaat zo'n beetje nergens over. Alsof je Amerikanen en bush-bush mensen bij elkaar zet. nutteloos vb.


    I live for the applause, you will die for it.

    iFapped schreef:
    Ik denk dat iemand die Girlscene echt gewent is, niet zomaar hier kan zondr rustig te kijken om zo te zeggen. Ik heb al gemerkt dat het hier heel anders loopt dan op gisrlscene en dan komen er ondr andre ruzie's of miscommuncatie ed.

    Is ook zo, het lijkt of elk forum z'n eigen 'dorp' is met eigen gewoonten ed. Zo ben ik eens op een forumsite in de regels tegengekomen: 'GeenStijltaal verboden.' And seriously, daar moest ik wel even bij lachen, aangezien dat ook een forumsite is. Zo ontwikkelt elk forum z'n eigen gebruiken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Parviainen schreef:
    (...)
    1. Heb jij het topic op GS gelezen? Zo niet, kun je beter ook weg uit het topic ;x Zowel, aiit (:
    2. Nou, dan vind ik de manier van handelen daar heel raar. Als iemand in real zich aan je voorstelt zeg je toch ook niet tegen hem/haar dat hij/zij kan opkutten?
    3. Ik zit hier, omdat hun hier zitten, en zolang het topic niet gesloten is blijf ik (: Jij zit hier ook nog steeds, dus dunno.
    4. En nee, hier krijg je ook geen kanker op. Daarmee bedoel ik, als hun hun gewoontes van GS hierheen halen krijg je wel kanker op reacties.
    ofzo. Pff, pech. laat ook maar. T'is goed zo ;p

    1. Ja, ik was er dus daar heb je niks over terug te zeggen.
    2. Veel mensen vinden ook onze manier van handelen heel raar.
    3.Hoezo dunno? :\
    4.Nou, waarschijnlijk niet omdat ze zich wel zullen aanwennen aan onze manieren zoals één van hun al gezegd had. Anders krijgen ze waarschuwing of ban.


    your eyes are like stars in the night.

    Sniper schreef:
    (...)
    Is ook zo, het lijkt of elk forum z'n eigen 'dorp' is met eigen gewoonten ed. Zo ben ik eens op een forumsite in de regels tegengekomen: 'GeenStijltaal verboden.' And seriously, daar moest ik wel even bij lachen, aangezien dat ook een forumsite is. Zo ontwikkelt elk forum z'n eigen gebruiken.


    Wat is stijltaal ook al weer.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    oke ik heb een sorry topic gemaakt.
    daar dat het waarschijnlijk verboden was om voorstel topics aan te maken.
    en meer kan ik ook niet doen?


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Haha, oke. Ik weet niet of je daar wel goede reacties op zal krijgen. ant zoietsis bij oons ook niet echt normaal. Maar toc, het gaat om het idee. ;D

    Dejavu schreef:
    oke ik heb een sorry topic gemaakt.
    daar dat het waarschijnlijk verboden was om voorstel topics aan te maken.
    en meer kan ik ook niet doen?

    Ik denk dat je het beter had kunnen laten rusten, waarschijnlijk krijg je nu nog meer reacties die je waarschijnlijk niet zo leuk gaat vinden..


    your eyes are like stars in the night.