• ga niet naar girlscene ( dat is een forum )

    1. Je maakt een topic aan met : Ik ben nieuw en jeweetwel bablabla. En je krijgt reacties dat je dom/stom bent dat je zo n topic aan gaat maken omdat het nutteloos is enz.
    2. Als één woordje in je hele topic eindigt op sz bijv. ''dusz'' word je irritant gevonden, en vind meteen iedereen dat je 'breezah taal' gebruikt.
    3. als je voor jezelf, of voor iemand anders opkomt word je huppelk*t genoemd.

    x


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Stripe schreef:
    (...)
    Ik neem aan dat niet élke nieuwe user dat doet? Anders suggereren om er een subforum voor te maken? :-)


    De laatste tijd worden alle suggesties afgewezen en word er niks mee gedaan.

    Fobilariteit schreef:
    Ehm, we hebben het geloof ik al eens aan Monique (beheerder) voorgelegd om voor wat meer Mods te zorgen, maar het is voor haar natuurlijk ook moeilijk om geschikte mods te vinden :')

    Hebben jullie er geen verkiezingen of iets dergelijks voor dan? Of gaat het daar anders in zijn werk?


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Wees dan blij dat je daar niet zit. Het is jouw site toch niet? Waar maak je je dan druk om. Dit geldt overigens niet specifiek voor jou. :-)


    Het is voor mij alleen een nieuwsgierigheid naar principes. Die ik gewoon standaard van mensen verwacht als minimaal respect. Niet om of ik op een bepaalde site zit of niet.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ehm, nee we hebben geen verkiezingen, uiteindelijk is Monique tha boss, en dan heb je dus de Mods die de onderbazen zijn zegmaar, en de rest die kan wel suggesties doen, maar meer ook niet.

    Het is zegmaar, een dictatuur. Momo is opperbaas

    Klinkt als een soort achterlopende semi-democratie daar :P

    -> Achterlopend als in, requests raken achter op wat er gebeurt, snap je :P?

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 0:12 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Klinkt als een soort achterlopende semi-democratie daar :P


    Als ik me netjes moet houden sluit ik me daar maar gewoon bij aan.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Fobilariteit schreef:
    Ehm, nee we hebben geen verkiezingen, uiteindelijk is Monique tha boss, en dan heb je dus de Mods die de onderbazen zijn zegmaar, en de rest die kan wel suggesties doen, maar meer ook niet.

    Mm, dat gaat hier dus totaal anders. Lol. Wel jammer dat het daar op die manier gaat en niet iedereen zich aan kan melden. |:


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ja eerlijk gezegd ben ik er ook niet blij mee dat het zo geregeld moet worden.

    Maar als jullie hier komen en er zoveel begrip voor tonen, waarom kafferen jullie daar nieuwkomers dan uit? Zelfs al is het ongewoon, iemand die nieuw is kan dat ook niet per definitie meteen weten.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Maar naja, ik wilde dus even duidelijk maken dat we niet allemaal bitches zijn daar op girlscene :')

    Trusten!

    Omdat ik me er rot aan erger.
    Ik ga hier zo ook weer weg want dit is niet echt iets voor mij om zo te zeggen.

    Fobilariteit schreef:
    Maar naja, ik wilde dus even duidelijk maken dat we niet allemaal bitches zijn daar op girlscene :')

    Trusten!
    Hierbij bewezen ;) Ik geloof ook echt niet dat het allemaal bitches zijn hoor! Volgens mij spreken we hier over een miscommunicatie, te wijten aan het feit dat er hier mensen gingen experimenteren met 'wat kan ik doen' en daar helaas een tekort aan moderators is. Dat is hoe ik het zie hoor :P


    Life is hard and then we die

    Wel te rusten! n_n


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Oh en, ik heb persoonlijk niet meegedaan aan het uitkafferen in het begin zeg maar, ik ben later in de discussie gekomen en toen maakte Gaby al echt van die compleet sarcastische opmerkingen, niets wat iemand zei sloeg meer ergens op en uiteindelijk werd ik een bitch genoemd omdat ik o.a. zei dat ze totaal niet grappig was en mocht oprotten vanwege de beledigingen die her en der gegooid werden :')