• ga niet naar girlscene ( dat is een forum )

    1. Je maakt een topic aan met : Ik ben nieuw en jeweetwel bablabla. En je krijgt reacties dat je dom/stom bent dat je zo n topic aan gaat maken omdat het nutteloos is enz.
    2. Als één woordje in je hele topic eindigt op sz bijv. ''dusz'' word je irritant gevonden, en vind meteen iedereen dat je 'breezah taal' gebruikt.
    3. als je voor jezelf, of voor iemand anders opkomt word je huppelk*t genoemd.

    x


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Parviainen schreef:
    (...)Uh, ik deed daar niks fout? Ik heb daar een account aangemaakt, maar ik heb ze niet uitgescholden of aangevallen ofzo. Ja, dat doe ik nu wel, weet ik. En ik ben niet zo iemand die denkt dat alleen de tegenstander fout zit, ik weet ook wel wanneer ik fout zit. En jaaaa, ik zit nu fout, maarja.

    Aha, inderdaad ofzo. Het lijkt me het slimst voor jou dat je dan nu even uit dit topic blijft of niet meer reageert anders krijgen we ruzie.


    your eyes are like stars in the night.

    iFapped schreef:
    (...)
    Doe maar niet.

    Agree, tis nu wel duidelijk denk ik.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 16:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    --

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 16:10 ]


    Urgghh blurghhh rrrrrr meat... We'll swallow your soul, uuugh.

    Weetje, ik denk nog steeds dat als die mensen hier blijven het nog eens best leuk kan worden. Maar dan moeten niet de eigenwijze Q'ers ze weggaan 'pesten'. Al zal ze dat waarschijnlijk niet eens lukken, maar ok :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ga ook van girlscene af en voor de mensen van girlscene die in dit topic kijken sorry dat ik irritant was en stout

    ik was trouwens Chica_CAC

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 16:13 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Chica schreef:
    Ik ga ook van girlscene af en voor de mensen van girlscene die in dit topic kijken sorry dat ik irritant was en stout

    Één post was genoeg, lol?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Weetje, ik denk nog steeds dat als die mensen hier blijven het nog eens best leuk kan worden. Maar dan moeten niet de eigenwijze Q'ers ze weggaan 'pesten'. Al zal ze dat waarschijnlijk niet eens lukken, maar ok :"D
    Nou, niet als ze (=niet iedereen van GS) zo bot reageren netzoals op Girlscene. Hier komen wel eens Voorstel topics en dan krijg je meteen van die reacties zoals kanker op.
    ._.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 16:13 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    ----

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 16:11 ]


    Urgghh blurghhh rrrrrr meat... We'll swallow your soul, uuugh.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Één post was genoeg, lol?


    ik blijf steeds op de verkeerde account reageren maar heb die van Zombies al aangepast


    (Be)lieve in (you)rself

    Parviainen schreef:
    HAHAHHAA teringlolzzz. Zitten ze nu ook hier.

    Ze waren hier vannacht al. Maar dat had je toch ook wel kunnen verwachten of niet soms? :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Anyway, ik was dus 'Undead' op GS. Zover ik nog kan herinneren heb ik niks fout gedaan, zo wel, ik hoor 't wel.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 16:12 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Stripe schreef:
    (...)
    Ze waren hier vannacht al. Maar dat had je toch ook wel kunnen verwachten of niet soms? :-)
    Dunno.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 16:12 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Parviainen schreef:
    (...)Nou, niet als ze (=niet iedereen van GS) zo bot reageren netzoals op Girlscene. Hier komen wel eens Voorstel topics en dan krijg je meteen van die reacties zoals kanker op.
    ._.

    Stél ik was nou van plan om hier te blijven, dan had ik me echt wel bij bijvoorbeeld voorstel-topics dan anders gedragen en me de gewoontes aanwennen van Quizlet, net als andere mensen van Girlscene dat denk ik ook wel zouden doen. (:

    Parviainen schreef:
    (...)Nou, niet als ze (=niet iedereen van GS) zo bot reageren netzoals op Girlscene. Hier komen wel eens Voorstel topics en dan krijg je meteen van die reacties zoals kanker op.
    ._.

    Dus, omdat ze bot reageren op GS ga jij hier niet weg en wil jij geen ruzie voorkomen? Op Quizlet krijg je inderdaad voorsteltopics maar niet gelijk van kanker op, ofzo. Trouwens, Girlscene zit anders in elkaar dan Quizlet en hebben hun daar ook hun eigen manier van handelen en daar kan jij in je eentje, of zelfs met een hele groep, niet tegen op. Dus laat het gaat meis, je bereikt er niks mee. (;


    your eyes are like stars in the night.

    Fobilariteit schreef:
    (...)
    Stél ik was nou van plan om hier te blijven, dan had ik me echt wel bij bijvoorbeeld voorstel-topics dan anders gedragen en me de gewoontes aanwennen van Quizlet, net als andere mensen van Girlscene dat denk ik ook wel zouden doen. (:
    ]
    Het zou mij leuk lijken dat je wel zou blijven, en dat je hier ook zegt dat je je zou aanwennen aan onze gewoontes. Zoals ik al zei tegen hoe-heet-ze-ook-al-weer, elk fora heeft andere gewoontes.


    your eyes are like stars in the night.