• ga niet naar girlscene ( dat is een forum )

    1. Je maakt een topic aan met : Ik ben nieuw en jeweetwel bablabla. En je krijgt reacties dat je dom/stom bent dat je zo n topic aan gaat maken omdat het nutteloos is enz.
    2. Als één woordje in je hele topic eindigt op sz bijv. ''dusz'' word je irritant gevonden, en vind meteen iedereen dat je 'breezah taal' gebruikt.
    3. als je voor jezelf, of voor iemand anders opkomt word je huppelk*t genoemd.

    x


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    PUKKELxDING schreef:
    Gereageerd & wegwezen.

    Ik heb geen password gekregen ofzo? o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wait, mijn mail is al aangekomen!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ik heb geen password gekregen ofzo? o.o
    In je mail?


    Life is hard and then we die

    HAHAHAH I love that site


    it's so empty living behind these castle walls

    Heey, geen ruzie maken hier. Vooral niet reageren op zulke berichten.
    Anders volgt een slotje.

    Oké wat zijn ze daar rude. ._.
    Als je hier zo'n topic plaatst word er gewoon normaal, welkom gezegt. (':


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Jalex schreef:
    Er zitten sowieso twintig miljoen virussen op die site. Lang leven Trojan Horse! -.-

    Hihi, ik haat Trojan Horse, ondanks mijn geliefde karakter uit - Offtopic. Goed.
    En nouja, Quizlet is ook gewoon een Forum apart hoor, heel fijn, heel vrij. Daar is álles stom tegenover, echt waar.


    You move me ......... Kurt

    TheDawson schreef:
    (...)
    Hihi, ik haat Trojan Horse, ondanks mijn geliefde karakter uit - Offtopic. Goed.
    En nouja, Quizlet is ook gewoon een Forum apart hoor, heel fijn, heel vrij. Daar is álles stom tegenover, echt waar.
    Uiteindelijk vallen wij best wel mee :P


    Life is hard and then we die

    IK lach me rot daarzow... Echt zielige mensen daar sorry die daar wel op zitten..

    Edit hoe kan je daar afmelden en die acount verwijderen?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 23:14 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Cosmopolitan schreef:
    Oké wat zijn ze daar rude. ._.
    Als je hier zo'n topic plaatst word er gewoon normaal, welkom gezegt. (':

    Ja, is zo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oke, en ik heb net even gelezen wat ze allemaal tegen Gaby zeggen, wat onvriendelijk en grof zeg! Zo reageren we hier echt niet, vooral die iFapped is lekker bezig, zeg. (Ik weet niet wat er nog meer gaat komen, ben pas op pagina 3, and still reading.)


    You move me ......... Kurt

    wel vriendelijk hoor :')

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 20:28 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ze zijn daar dus echt niet vriendelijk ik vind het hier super leukerder... Maar toch vraag ik me af hoe ik die acound kan verwijderen? Hahha


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Hihi, dat gemene Girlscene Forum laat Quizlet lekker aanvoelen als een familie, ik heb echt geen idee waarom.


    You move me ......... Kurt

    Ik zit me half op te vreten en half kapot te lachen om het niveau dat daar te lezen is. Man o man, wat een suffe boel zeg.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell