• ga niet naar girlscene ( dat is een forum )

    1. Je maakt een topic aan met : Ik ben nieuw en jeweetwel bablabla. En je krijgt reacties dat je dom/stom bent dat je zo n topic aan gaat maken omdat het nutteloos is enz.
    2. Als één woordje in je hele topic eindigt op sz bijv. ''dusz'' word je irritant gevonden, en vind meteen iedereen dat je 'breezah taal' gebruikt.
    3. als je voor jezelf, of voor iemand anders opkomt word je huppelk*t genoemd.

    x


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    IkhouvanGaby schreef:
    Ja, niemand was aardig daar.
    Maar als je toch al weet dat we het niet fijn vinden dat je zo'n topic maakt, dan moet je niet gaan zeuren als je dat wel doet en dan die reacties krijgt :")
    Helaas gebeurt dat met tieners wel vaker.. het is vaak leuk om juist hetgene te doen wat je beter niet zou kunnen doen..
    Trouwens, nu je hier toch bent, jij kan vast wel uitleggen wat mensen die nieuw zijn en vragen hebben over dingen daar moeten doen? Want een topic om jezelf voor te stellen is bij ons normaal, maar omdat, dat bij jullie niet zo is, vraag ik me dan toch af wat bij jullie de normaliteit is :P?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Helaas gebeurt dat met tieners wel vaker.. het is vaak leuk om juist hetgene te doen wat je beter niet zou kunnen doen..
    Trouwens, nu je hier toch bent, jij kan vast wel uitleggen wat mensen die nieuw zijn en vragen hebben over dingen daar moeten doen? Want een topic om jezelf voor te stellen is bij ons normaal, maar omdat, dat bij jullie niet zo is, vraag ik me dan toch af wat bij jullie de normaliteit is :P?


    Er staat een duidelijke uitleg over alles op de site, ook bij veelgestelde vragen. En anders zouden mensen de zoekfunctie kunnen gebruiken, aangezien er overal al zo'n 100 topics over zijn.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 0:01 ]

    Ehm, voorstellen is bij ons niet 'nodig'
    En als je vragen hebt, mag je die gewoon stellen, ook al heb je nog geen posts op je account (:

    iFapped schreef:
    PUKKELxDING schreef:
    (...)Helaas gebeurt dat met tieners wel vaker.. het is vaak leuk om juist hetgene te doen wat je beter niet zou kunnen doen..
    Trouwens, nu je hier toch bent, jij kan vast wel uitleggen wat mensen die nieuw zijn en vragen hebben over dingen daar moeten doen? Want een topic om jezelf voor te stellen is bij ons normaal, maar omdat, dat bij jullie niet zo is, vraag ik me dan toch af wat bij jullie de normaliteit is :P?


    Er staat een duidelijke uitleg over alles op de site, ook bij veelgestelde vragen. En anders zouden mensen de zoekfunctie kunnen gebruiken, aangezien er overal al zo'n 100 topics over zijn.
    Zijn er ook iets van moderators op die site? Want anders kunnen moderators dit beter in voorsteltopics zetten & vervolgens het topic sluiten. Bovendien, als er alleen maar dit soort reacties op komen, kunnen ze de voorsteltopics dan niet beter verbieden? Volgens mij scheelt dat ook alweer een hele hoop :P


    Life is hard and then we die

    IkhouvanGaby schreef:
    Ehm, voorstellen is bij ons niet 'nodig'
    En als je vragen hebt, mag je die gewoon stellen, ook al heb je nog geen posts op je account (:


    En hoe moet iemand die nieuw is dat weten? Staat er bij jullie in de regels dat je je niet voor mag stellen?
    Want jullie reageren daar op jullie eigen forum zo waardeloos.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ja, er zijn Mods, maar die zijn er meestal ook niet de hele nacht door. Die hebben ook wat beters te doen denk ik. ((:

    Fobilariteit schreef:
    Ehm, voorstellen is bij ons niet 'nodig'
    En als je vragen hebt, mag je die gewoon stellen, ook al heb je nog geen posts op je account (:
    Waarschijnlijk komt dat door het feit dat jullie een vrij groot forum zijn? Klopt dit of denk ik nu helemaal verkeerd xd?


    Life is hard and then we die

    Ja, als iedereen zich gaat voorstellen word het toch wel redelijk druk. o.o

    Ja precies, er komen denk ik elke dag wel nieuwe mensen op het forum, en als iedereen dan een topic zou maken dan wordt het daar veel te vol voor.

    Mods zijn er, maar ik vind persoonlijk dat er niet genoeg mods zijn, ze moeten zoveel topics beheren en naja, girlscene is idd een groot forum

    iFapped schreef:
    Ja, er zijn Mods, maar die zijn er meestal ook niet de hele nacht door. Die hebben ook wat beters te doen denk ik. ((:
    Dan kun je toch ook zelf zo reageren op zo een topic? Ik snap best dat je geïrriteerd bent, wij zijn ook wel eens geïrriteerd, maar om er nou gelijk zoveel gemene reacties op te geven.. Als iemand zoiets gewend is, dan is dat wel even schrikken, zeker als je nieuw bent.


    Life is hard and then we die

    MamaHert schreef:
    (...)

    En hoe moet iemand die nieuw is dat weten? Staat er bij jullie in de regels dat je je niet voor mag stellen?
    Want jullie reageren daar op jullie eigen forum zo waardeloos.

    Wees dan blij dat je daar niet zit. Het is jouw site toch niet? Waar maak je je dan druk om. Dit geldt overigens niet specifiek voor jou. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Fobilariteit schreef:
    Ja precies, er komen denk ik elke dag wel nieuwe mensen op het forum, en als iedereen dan een topic zou maken dan wordt het daar veel te vol voor.

    Mods zijn er, maar ik vind persoonlijk dat er niet genoeg mods zijn, ze moeten zoveel topics beheren en naja, girlscene is idd een groot forum
    Misschien een idee om dit voor te stellen? Met dit topic & jullie topic als voorbeeld?


    Life is hard and then we die

    iFapped schreef:
    Ja, als iedereen zich gaat voorstellen word het toch wel redelijk druk. o.o

    Ik neem aan dat niet élke nieuwe user dat doet? Anders suggereren om er een subforum voor te maken? :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Als iemand een topic aanmaakt om te kijken hoe wij reageren dan vraagt diegene erom, dus dan kan je het krijgen ook. Als het een echt serieus iemand is, word daar ook niet aardig op gereageerd(soms) maar wel 'beter' dan nu bij haar gebeurde

    Ehm, we hebben het geloof ik al eens aan Monique (beheerder) voorgelegd om voor wat meer Mods te zorgen, maar het is voor haar natuurlijk ook moeilijk om geschikte mods te vinden :')