• ga niet naar girlscene ( dat is een forum )

    1. Je maakt een topic aan met : Ik ben nieuw en jeweetwel bablabla. En je krijgt reacties dat je dom/stom bent dat je zo n topic aan gaat maken omdat het nutteloos is enz.
    2. Als één woordje in je hele topic eindigt op sz bijv. ''dusz'' word je irritant gevonden, en vind meteen iedereen dat je 'breezah taal' gebruikt.
    3. als je voor jezelf, of voor iemand anders opkomt word je huppelk*t genoemd.

    x


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    MamaHert schreef:
    Ik zit me half op te vreten en half kapot te lachen om het niveau dat daar te lezen is. Man o man, wat een suffe boel zeg.
    Ik vind jouw signature heel mooi passen bij je reactie (Y)


    Life is hard and then we die

    Sorry

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 23:51 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Visje schreef:
    Kijk eens wat ze tegen mij zeggen :'( Kijk gewoon wat ze tegen mij zeggen ik wil daar weg...
    Hmm.. dat van quizlet terroriseren bevalt me niet zo.


    Life is hard and then we die

    Ik snap niet waarom mensen van hier daar expres een account hebben aangemaakt. Af en toe..


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik zeg ook al ik wil slotje daar en heb al aangeven, enzo dus het spijt me ik ga daar ook echt niet meer, op het spijt me super erg want ik wist niet dat dat zou uitlopen....


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Visje schreef:
    Ik zeg ook al ik wil slotje daar en heb al aangeven, enzo dus het spijt me ik ga daar ook echt niet meer, op het spijt me super erg want ik wist niet dat dat zou uitlopen....

    Dat kun je op voorhand toch wel bedenken als zoveel Quizletters daar een account gaan aanmaken? Maar goed, niet mijn probleem. ;-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ja echt stom van me...


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik vind jouw signature heel mooi passen bij je reactie (Y)


    Was dat sarcastisch bedoelt, Nick? :'D
    Zo niet dan <3.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Je zou moeten weten dat dit averechts werkt...
    Misschien praten ze op een ander forum ook zo over Quizlet?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    TheDawson schreef:
    Oke, en ik heb net even gelezen wat ze allemaal tegen Gaby zeggen, wat onvriendelijk en grof zeg! Zo reageren we hier echt niet, vooral die iFapped is lekker bezig, zeg. (Ik weet niet wat er nog meer gaat komen, ben pas op pagina 3, and still reading.)


    hoi

    :')

    Ja, niemand was aardig daar.
    Maar als je toch al weet dat we het niet fijn vinden dat je zo'n topic maakt, dan moet je niet gaan zeuren als je dat wel doet en dan die reacties krijgt :")

    iFapped schreef:
    (...)

    hoi


    Oh gezellig, kom je nu ons irriteren?
    Want ik irriteerde me daar al door zonder reageren mee te lezen en ik ben benieuwd wat jullie hier over je heen krijgen als dank.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Kom maar op.

    Stripe schreef:
    Wat is het verschil dan met Quizlet? ;-)

    Alles.


    -