• Goedenavond!
    Ik heb toestemming voor mijn schrijfwedstrijd!
    Wil je mee doen? Lees dan eerst even wat hieronder staat! (krul)

    Ik zou het leuk vinden als je je inschrijft, dat je dan niet meteen kapt, in het begin van de wedstrijd. Uitstel kun je altijd aan mij vragen, wel met een geldige reden natuurlijk.
    Even de regels, op een rijtje, dat is wel zo handig:
    *altijd op tijd uitstel vragen.
    *niets van internet kopiëren, gebruik je eigen creatieve brein.
    *ik stel creativiteit en originaliteit op prijs!

    Ik-met mijn mede juryleden- ga letten op:
    *creativiteit
    *originaliteit
    *spelling
    *schrijfstijl
    *zinsbouw

    Dus wil je meedoen? Schrijf je dan gerust in! (krul)

    Deelnemers
    1. Funeral - 1 = 8,2
    2.
    3.
    4. HeroHUNTER - 1 = 8,1 opdr.2 = 8,6
    5. Grizzly - 1 = 6,7 opdr. 2= 8,6
    6.
    7.
    8. Rosyln - 1 = 8,2
    9. Winterpaleis 1 = 8,7 opdr. 2= 8,9
    10.
    11. Vengeance - 1 = 8,3
    12.
    13. KAK - 1 = 7,6
    14. Smeagol - 1 = 6,1 opdr.2=7,6
    15. Stroopwafel - 1 = 9 opdr.2=9,2
    16.
    17. Vampira - 1 = 6,6

    Mede-Juryleden:
    1. Reticent
    2. Wallflower

    Afvallers:
    - Junebug
    - YoYoYoghurt
    - Luce
    - Apocalyps
    - NikkiPedia
    - Amistad
    - Cuddly

    Opdracht 1: is al klaar.

    Opdracht 3:
    Voor de laatste opdracht wil ik, dat jullie een verhaal schrijven, waarin je deze foto en dit artikel verwerkt. Er is geen limiet aan woorden, wel wil ik dat je alles uit de kast haalt voor deze laatste (ingewikkelde) opdracht. De foto is trouwens een foto van de ‘rellen’ uit Egypte.
    inleverdatum: 20 februari 18.00 uur

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 19:58 ]

    Lovemexxx schreef:
    (...)
    Maar ik ga niet al de bladzijdes lezen om te kijken of de vraag al eerder gesteld is.
    Maar oke, het was misschien een beetje dom om te vragen...


    Maakt toch niks uit;)
    Je kan het altijd vragen, maar aangezien de eerste opdracht al voorbij was kan je bijna nooit meer meedoen.
    Dit is even als tip voor de volgende keer;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Guys.. ik heb slecht nieuws ;3
    ik heb het eeen beeeeetje druk en dus kan ik het vanavond er nog niet opzetten ;3
    morgen ga ik mijn verjaardag vieren,dus komt het er ook niet van ;3
    maar ik beloof dat het zaterdag er zeker opkomt te staan! :3

    oké ik wacht met smart op zaterdag:)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Mmm, zo gaat het echt heel lang duren. Ach ja, we'll wait.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Whipple schreef:
    Guys.. ik heb slecht nieuws ;3
    ik heb het eeen beeeeetje druk en dus kan ik het vanavond er nog niet opzetten ;3
    morgen ga ik mijn verjaardag vieren,dus komt het er ook niet van ;3
    maar ik beloof dat het zaterdag er zeker opkomt te staan! :3

    :'[ Dan lees ik 't maandag pas.


    Ik ben gemeen xoxo

    Komt er nou nog een opdracht twee?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    Komt er nou nog een opdracht twee?


    eerst moeten de cijfers nog komen(nerd)
    Maar dat zou gister komen netzo als volgens mij de opdracht


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    DoctorWho schreef:
    (...)

    eerst moeten de cijfers nog komen(nerd)
    Maar dat zou gister komen netzo als volgens mij de opdracht


    Daarom. En die zou al ver voor gister komen maar blijft gewoon uitgesteld worden.
    Dit begint vervelend te worden. Ik wil nou wel eens weten of het zin heeft om dit topic in de gaten te blijven houden of niet. :')

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 17:14 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Daarom. En die zou al ver voor gister komen maar blijft gewoon uitgesteld worden.
    Dit begint vervelend te worden. Ik wil nou wel eens weten of het zin heeft om dit topic in de gaten te blijven houden of niet. :')


    Gelukkig ik ben niet de enige die zo denkt, maar ik wil proberen om positief te blijven:)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    DoctorWho schreef:
    (...)

    Gelukkig ik ben niet de enige die zo denkt, maar ik wil proberen om positief te blijven:)


    Mwah, ik ben nogal chagrijnig vandaag en het boeit me niet zo heel erg veel.
    Ik blijf heus wel zo positief mogelijk, maar de 8e zou de deadline zijn en vlak daarna de 2e opdracht komen (meestal 2 dagen later), het is onderhand al de 19e ... dan begint het toch wel een beetje erg vervelend te worden.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Mwah, ik ben nogal chagrijnig vandaag en het boeit me niet zo heel erg veel.
    Ik blijf heus wel zo positief mogelijk, maar de 8e zou de deadline zijn en vlak daarna de 2e opdracht komen (meestal 2 dagen later), het is onderhand al de 19e ... dan begint het toch wel een beetje erg vervelend te worden.


    i agree_O_


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    De punten staan er en opdracht 2.
    Iedereen is door, want een heleboel mensen hebben niets ingeleverd. Verder staan de punten achter het '=' teken van opdracht 1. (stel er staat dit "1 = 8,6", dan heb je een 8,6

    Verder wil ik nog even zeggen tegen iedereen:
    Het spijt me dat ik het zo laat pas gegeven heb, maar ik wil wel een ding duidelijk maken. Ik snap dat het vervelend is dat ik pas laat de punten enzovoort terug geef, maar ik heb het gewoon druk gehad de afgelopen weken. En je kunt denken dat ik overdrijf, maar ik vind dat dat niet zo is. En wat jullie denken kan me eigenlijk niet zo veel schelen.
    Het enige wat ik hiermee duidelijk wil maken, is dat ik het niet zo leuk vind dat jullie zo zeuren over dat het wat langer geduurd heeft. En ik snap dat het vervelend is, maar soms moet je gewoon even geduldig zijn.

    En dit was wat ik zeggen wilde en als je vragen hebt en/of opmerkingen, laat het me vooral weten! (:
    Succes met opdracht 2! (:

    Whipple schreef:
    De punten staan er en opdracht 2.
    Iedereen is door, want een heleboel mensen hebben niets ingeleverd. Verder staan de punten achter het '=' teken van opdracht 1. (stel er staat dit "1 = 8,6", dan heb je een 8,6

    Verder wil ik nog even zeggen tegen iedereen:
    Het spijt me dat ik het zo laat pas gegeven heb, maar ik wil wel een ding duidelijk maken. Ik snap dat het vervelend is dat ik pas laat de punten enzovoort terug geef, maar ik heb het gewoon druk gehad de afgelopen weken. En je kunt denken dat ik overdrijf, maar ik vind dat dat niet zo is. En wat jullie denken kan me eigenlijk niet zo veel schelen.
    Het enige wat ik hiermee duidelijk wil maken, is dat ik het niet zo leuk vind dat jullie zo zeuren over dat het wat langer geduurd heeft. En ik snap dat het vervelend is, maar soms moet je gewoon even geduldig zijn.

    En dit was wat ik zeggen wilde en als je vragen hebt en/of opmerkingen, laat het me vooral weten! (:
    Succes met opdracht 2! (:


    dat snappen we ook wel...het is gewoon erg spannend....
    ty^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    iedereen succes met de nieuwe opdracht. (:
    en Mier;
    Messiah -> Wallflower @ jury.


    Hope goes lost but never dies.

    MamaHert is trouwens al een tijdje Vengeance nu. (:
    & pfoeh, dit is een hersenkraker ... . Maar ik denk dat ik al wat weet ... als het lukt om er een verhaal om heen te verzinnen. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell