• .. je je zelfs aan jezelf ergert?
    En dat je niet weet wat je moet doen?

    ik ga niet hier vertellen wat ik gedaan heb, want daar heb ik geen zin in, omdat ik niet wil dat heel internet meeleest.

    dat heb ik zo vaak, dat ik bang van mezelf word., o.O


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ja....heel veel zelfs :D
    Maar achteraf gezien was het best wel grappig...behalve dan dat ik er een jaar door niet op mijn computer mocht


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ja, daar zit ik nu ook mee. ):


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    nou, als je dat niet zou durven doen, ebtekent het dat je geen fouten durft maken, waardoor je niet kunt leren of uit jezelf groeien (A) en onthoudt: never a failure, always a lesson


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Crime schreef:
    Ja, daar zit ik nu ook mee. ):

    f*cking kut he ;x
    ik zou iig moeten gaan douchen/slapen/lezen wnat ik moet morgen al om half 6 mijn nest uit, maar ik kan me er zelf niet toe zetten en ik moet iig ook nog eten, maar ik heb geen trek meer. (cat)

    Crime schreef:
    Ja, daar zit ik nu ook mee. ):


    Life is a beautiful struggle

    Jep. Maar als ik er weer helemaal van af ben, is het sóms best grappig.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Whipple schreef:
    (...)
    f*cking kut he ;x
    ik zou iig moeten gaan douchen/slapen/lezen wnat ik moet morgen al om half 6 mijn nest uit, maar ik kan me er zelf niet toe zetten en ik moet iig ook nog eten, maar ik heb geen trek meer. (cat)

    Ik heb besloten niet meer te veel na te denken, want zo raak ik alleen maar in de knoop. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ja, en dan krijg ik soms zo het gevoel van "men, ik ben echt slecht.." Ookal weet ik dat ik niet slecht ben, maar door dat ene ding, lijkt dat dan echt zo..


    Life begins at the end of your comfort zone

    Crime schreef:
    (...)
    Ik heb besloten niet meer te veel na te denken, want zo raak ik alleen maar in de knoop. (cat)

    ik zit al in de knoop, helaas (krul)

    Af en toe wel ja, en dan denk ik f*ck wat heb ik mezelf nu weer op de hals gehaald?...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    -steekt hand in de lucht-
    Always.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    1 keer ging het er echt over. En ik heb toen iemand heel erg gekwetst.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hier hetzelfde als bij Milim.

    TS als je wilt praten, mag je me altijd een PB sturen, vaak lucht het op. (:

    Ja. Nu.


    ars moriendi