• Ik word daar duss meestal zwaar genegeert en daar kan ik duss egt niet tegen,, 1 keer werd ik daar niet genegeert en da ws vanmiddag maar toen was ik ook son beetje de enige daar ¬¬ en pas als je segt dat je genegeert word beginne de 2 of 3 mensen heel eventjes wat tegen je te segge soiets in de richting van: Ik negeer je neit hoar..
    En dan : Der sijn hier helemaal geen groepjes..
    EN dan denk ik yea right..
    Wtf is de hele bedoeling vn een shout als de meeste kinders er daar tog nixx aan vinden OMDAT ze daar zwaar genegeert worden ¬¬ en hier is al een topic over ik weet,,(A)


    Crack a bottle

    (...)
    Daar komt alleen ruzie van.
    Mijn advies: BIEBABOE WEG MET DE KOE
    XD

    Dan begin je toch lekker zelf een groepje en negeer je toch die anderen? (A)

    De negeerclub :P
    ISder al ..
    En Als je alleen maar komt om ruzie te maken ,blijf dan maar gwn weg..
    En fok op met je goudvis,,¬¬
    je sit nu te seiken dat IK dom doe maar wie sit hier dan dit topic vol te spammen met een bult bullshit ?? Jij duss..


    Crack a bottle

    die negeer club is egt wel stoer om te doen ,


    Daarom ,, Alleen hun sijn gwn een stelletje sielepoten die nixx beters te doen hebben dan iemand anders mening te versieken met hun kinderachtige gedrag


    Crack a bottle

    heey. ik zit nu ook op shoutbox alleen er is egt niks te beleven, vorgekeer werd ik ook sper erg genegeerd, maar het ligt eraan wie er allemaal zijn


    So Wrong, It's Right <3

    Kom je tog ook gesellig bij de negeerclub?? :D


    Crack a bottle

    haha is goed


    So Wrong, It's Right <3

    DRm..
    Hun negeren ons? FIjn maar wat hun kunnen kunnen wij ook ..:D


    Crack a bottle

    Je vind het niet leuk dat je genegeerd word en dan ga je een club aanmaken om hun te negeren? Dat is wel een beetje verlaging van niveau vind je niet?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    En dan??
    Dan verlagen we ons tog lkkr tot hun niveau..¬¬
    Hun negeren ons tog ook.. What goes around comes around , Als alleen maar HUN der lol aan kunnen hebben bij die shout ,, die bepaalde groep[jes] wat heeft de rest van quizlet er dan aan?? Nixx duss ,,dan kunnen wij ook een groepje gaan maken en dan hb je gwn 2 groepjes op de shout dan ,,fsoo


    Crack a bottle

    I'm back!!!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    HOE SEXXI :P


    Crack a bottle

    super secci ;)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik weet :P Kom op de shout (A) wnt nu isder bijna niemand duss kun je ook niet genegeert worden :P en ik ben der ook (A)


    Crack a bottle

    o oke ;)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT