• Ik kijk elke keer voordat ik op bed ga onder mijn bed of er iemand of iets onder zit :Y) ik denk dat het gewoon een gewoonte is geworden..
    Waarom zijn jullie kinderachtig?
    xx.
    Ben benieuwd


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik denk niet dat ik kinderachtig ben eerlijk gezegd x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wahahaha xD Dat kan :P

    Ik ehm... Ik geloof in sprookjes :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    mijn stem is baby-achtig, :'D
    dus dat is toch wel iets "kinds" van mij, haha.

    als ik nedenk, gekke bekken ga trekken, en blijkbaar vinden mensen dat kinderachtig. daarbij kraam ik wel eens uit het niets brabbels uit.,
    ik schaam me er eignelijk niet egt voor, iedereen heeft wel iets kinderachtigs tog., x'D

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 21:48 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    altijd als ik naar boven of naar onder ga en het is buiten donker, sprint ik echt, omdat ik bang ben dat er iets buiten bij het raam is :$:$


    life is short, waste it with anime ='D

    Omdat ik nog altijd met mijn knuffel slaap (behalve als mijn vriendje blijft slapen), omdat ik altijd voor het slapengaan al mijn kasten dicht doe, omdat ik heel graag disneyfilms kijk en meezing, omdat ik soms heel enthousiast kan meedoen me studio100tv, ...


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik dacht dat ik alleen was ! Ik kijk altijd onder mijn bed en in mijn oude kamer ook achter de deur en in de kast maar nu gaat dat niet meer. Ik spring ook altijd van een afstand in mijn bed omdat er een moordenaar me zou kunnen neer trekken en ik zonder dat het deken over mijn hele lichaam is buiten mijn hoofd kan ik ook niet slapen. dat was het zo wel :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Kikkeli schreef:
    Omdat ik nog altijd onzin uitkraam (= Rare geluiden maken) of expres met rare accenten ga praten.


    en omdat Pokémon de max is! xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    In mijn eigen bed slaap ik altijd met knuffels!
    Gewoon omdat ik ze niet kwijt wil en omdat ik altijd op een bepaalde manier moet liggen anders kan ik niet slapen! ;D
    meestal is dat met knuffels onder mijn armen! (:


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Dat is een te lange lijst..