• Vandaag tijdens Frans waren we een tekst aan het lezen en daar stond zo'n werkwoord in dat springen wilde zeggen (in de betekenis van op je fiets springen en vertrekken) en toen begon mijn leerkracht zo over dat werkwoord met een of ander woord bij dat dada was. En ik dus 'Mevrouw wat is een dada?' en toen vroeg ze in het algemeen of ik nog steeds fan van was van tokio hotel, omdat ze zo wou uitleggen wat een dada is. (i dont even, anyway) en toen zei een vriendin van me, Nina, neenee het is All Time Low nu, en toen verbeterde ze haarzelf tot Alex Gaskarth. En toen vroeg mijn leerkracht: 'Is die van IJsland?!'
    Ik weet niet waarom ze denkt dat Gaskarth IJslands is maar oké. En toen moest ik dus heel hard lachen, vooral omdat ze begon dat die daar bruut zijn en dat dat was omdat ze vikings waren en blah blah blah. En ik, tsja, ik kon dus niet meer.
    Een dada is trouwens iets waar je veel over praat en wat je heel erg interesseert.
    Tot zover dit mooie verhaal.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 18:20 ]

    Ik snap de overgang van het werkwoord springen naar All Time Low niet helemaal, maar oke :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Waarom snap ik het niet? (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Nouja het zal blijkbaar wel grappig zijn geweest (krul)


    -

    Lol. Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar.. een mooi verhaal. (:


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Romances schreef:
    Ik snap de overgang van het werkwoord springen naar All Time Low niet helemaal, maar oke :Y)

    Nou ze wou die uitdrukking met dada en dat werkwoord in dus uitleggen adhv een voorbeeld. idk. ze is nogal raar.

    Magikal schreef:
    Waarom snap ik het niet? (:

    Ach ik snap het helenmaal niet, en ik ben niet de enige zie ik :Y)

    Magikal schreef:
    Waarom snap ik het niet? (:

    Omdat jeniet op mijn niveau van achterlijkheid zit?

    Ik snap het! Je docent had het over 'dada' en wilde het aan de hand van Tokio Hotel uitleggen omdat je daar blijkbaar fan van was volgens haar. Toen zei je vriendin van niet en die zei erbij dat je nu fan was van All Time Low en toen kwam dat hele stuk over All Tim Low dat IJslands is enzo. En eigenlijk vind ik het wel slim dat ze dat daarmee wilde uitleggen, maar waarom begon ze erover dat ze IJslands zijn? o.o'


    To live would be an awfully big adventure

    HeyItsMe schreef:
    Ik snap het! Je docent had het over 'dada' en wilde het aan de hand van Tokio Hotel uitleggen omdat je daar blijkbaar fan van was volgens haar. Toen zei je vriendin van niet en die zei erbij dat je nu fan was van All Time Low en toen kwam dat hele stuk over All Tim Low dat IJslands is enzo. En eigenlijk vind ik het wel slim dat ze dat daarmee wilde uitleggen, maar waarom begon ze erover dat ze IJslands zijn? o.o'

    Ben ik toch niet zo onduidelijk.
    Ik denk dat ze Gaskarth een IJslandse achternaam vindt. ;x

    Leerkrachten :'D
    Is dada niet hobby? Althans, zo heb ik het geleerd..


    Olive

    Mischien van Madagaskar ? (cat)
    -oh wacht, nee toch niet-
    Gaskarth is een lekker britje ja, dat heb je haar toch gezegd he ?:9~


    We're hiding behind skin that's too tough

    Magikal schreef:
    Waarom snap ik het niet? (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ohmygaskarth schreef:
    Mischien van Madagaskar ? (cat)
    -oh wacht, nee toch niet-
    Gaskarth is een lekker britje ja, dat heb je haar toch gezegd he ?:9~

    Neen, ik was te druk bezig met Alex voor te stellen met een vikinghelm op zijn hoofd.

    LostAtSea schreef:
    (...)
    Neen, ik was te druk bezig met Alex voor te stellen met een vikinghelm op zijn hoofd.

    Haha, volgens mij zou het hem nog staan ook :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough