• Ik ben binnenkort jarig (25e november) en mijn ouders willen een nieuwe gsm voor me kopen. Maar jammer genoeg heb ik geen verstand van gsm's. Het liefst wil ik een gsm die je kunt uitschuiven (zoals dit, maar niet die gsm want ik vind LG een rotmerk -veel vrienden hebben die gsm gehad en die is meteen kapot gegaan-). Touchscreen hoeft van mij niet maar ik wil wel dat je er muziek op kunt luisteren (dat is inderdaad belangrijk voor me).

    Heeft iemand een gsm in gedachten?

    Het wordt een Samsung Corby Pro.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 16:55 ]


    All this dampness is damp.

    xLovveexTHx schreef:
    (...)

    nou..sommige niet! ligt eraan welke je treft..
    maar stel dat je net zulke ouders als mij hebt..dat je alleen prepaid hebt..ben je voor deze goedkoop uit..want alle winkels betaal je tussen de 240 en 280 euro..voor een bepaalde merk..bold enz. is duurder:P


    Als je een abo neemt, hoef je het toetstel niet te betalen en betaal je 20/25 euro in de week voor internet, bellen en smsen. Dat is wel goedkoper.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Als je een abo neemt, hoef je het toetstel niet te betalen en betaal je 20/25 euro in de week voor internet, bellen en smsen. Dat is wel goedkoper.


    je snapt niet wat ik bedoel
    stel dat je zulke ouders als mij hebt..die zeggen jij mag GEEN abbo!! omdat ze bang zijn dat ik eroverheen ga..
    dan moet je prepaid nemen!
    En is dat nog vrij goedkoop wat ik haar vertelde want andere winkels zijn duur daarmee!
    Want ze gaf zelf al een budget aan, dus blijkbaar prepaid packet

    Bedankt voor de reacties!
    Ik ga de Samsung Corby Pro nemen. :3


    All this dampness is damp.

    Samsung Star


    Second place is first loser