• Ja, dat vraag ik mij even af. Het bovenste stuk van de profielen is helemaal anders ingericht en ik vind het écht niet mooi staan. Niet te vergeten onoverzichtelijk. Ben ik de enige die dat heeft of hebben jullie dat ook? ;x

    En sorry als hier al een topic over is :Y)

    edit; dit is dus wat ik zie.
    edit2; Rutger heeft het probleem met het door elkaar staan en de onoverzichtelijkheid opgelost.
    edit3; Het bovenste bericht ging over het feit dat, doordat iedereen verschillende browsers heeft, er een probleem was, waardoor de inrichting niet was zoals hij hoorde te zijn. Dat is dus opgelost, waardoor het wel weer overzichtelijk is.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 14:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind het ontzettend leuk hoor (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik vind het niet fijn, en niet echt overzichtelijk enzo...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Niet echt wat je zegt praktisch. Het is eerder irritant dan leuk. Maar dat vind ook nog steeds van deze lay out. Wat een onzin xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik vind het vervelend. Dacht eerst ook dat het aan mijn internet lag ofzoiets.


    JDN.

    Ik heb dat ook, ik dacht even dat ik spacede! XD Het is namelijk verschrikkelijk (cat)

    Springfield schreef:
    Bij mij is het zo, is dat normaal?

    Zo staat het bij mij ook.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Er is idd een update geweest.

    Het is uiteraard niet de bedoeling dat dingen kriskras door elkaar staan zoals op sommige screenshots.

    Inmiddels heb ik wat aangepast en zou het op alle browsers netjes onder elkaar moeten staan.

    Mochten mensen nog steeds profielen door elkaar zien staan, plaats dan even een nieuw screenshot en vermeld even welke browser (IE7, IE8, Firefox, Chrome, etc) en besturingssysteem (Windows of Mac) je gebruikt.

    Ik ga nog proberen om de pasfoto op profielen weer naar rechts te verplaatsen. Daar was ik nog niet aan toe gekomen (A)


    Dit is mijn signature...

    Het is best onoverzichtelijk, mede omdat alles hetzelfde lettertype heeft. Er staat niets dikgedrukt of iets dergelijks. Zal wel weer een gewenningsproces worden. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik vind het vreselijk, sorry. Dat oude vond ik juist zo leuk :X


    Hope goes lost but never dies.

    Messiah schreef:
    Ik vind het vreselijk, sorry. Dat oude vond ik juist zo leuk :X


    Dat heb ik nou ook:X


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Stripe schreef:
    Het is best onoverzichtelijk, mede omdat alles hetzelfde lettertype heeft. Er staat niets dikgedrukt of iets dergelijks. Zal wel weer een gewenningsproces worden. :-)

    Bij mij en bij alle screenshots die ik voorbij zag komen heb je toch echt dat een gedeelte dik gedrukt is en een gedeelte normaal.

    Welke browser gebruik en je welk besturingssysteem?


    Dit is mijn signature...

    je nee,, geef mij inderdaad dat oude maar;)


    Never forget the things that make you smile

    KLIK

    Zow staat het bij mij.. Klopt dat ?
    [zou leuker zijn als die witte regeltjes er tussen weg zijn... denk ik..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yay, het is normaal. (dance)
    Danku Rutger =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Rutger schreef:
    (...)
    Bij mij en bij alle screenshots die ik voorbij zag komen heb je toch echt dat een gedeelte dik gedrukt is en een gedeelte normaal.

    Welke browser gebruik je en welk besturingssysteem?

    Ik wilde hem net printscreenen, maar hij staat nu wel zoals ie hoort. :-D
    Maar ik neem in ieder geval hetgeen, wat ik gezegd had, terug. Dit is veel overzichtelijker. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.