• Ja, dat vraag ik mij even af. Het bovenste stuk van de profielen is helemaal anders ingericht en ik vind het écht niet mooi staan. Niet te vergeten onoverzichtelijk. Ben ik de enige die dat heeft of hebben jullie dat ook? ;x

    En sorry als hier al een topic over is :Y)

    edit; dit is dus wat ik zie.
    edit2; Rutger heeft het probleem met het door elkaar staan en de onoverzichtelijkheid opgelost.
    edit3; Het bovenste bericht ging over het feit dat, doordat iedereen verschillende browsers heeft, er een probleem was, waardoor de inrichting niet was zoals hij hoorde te zijn. Dat is dus opgelost, waardoor het wel weer overzichtelijk is.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 14:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Afgrijselijk.

    Al zijn de afbeeldingen groter?

    Outside schreef:
    Dat gezeik altijd hier van iedereen als er iets wordt veranderd :S

    Over een week ben je niks ander meer gewend. -_-


    Als dat op mij slaat, toen ik dit topic aanmaakte, waren er technische fouten, waardoor het niet stond zoals het hoorde. Dát was onoverzichtelijk en niet mooi.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Als dat op mij slaat, toen ik dit topic aanmaakte, waren er technische fouten, waardoor het niet stond zoals het hoorde. Dát was onoverzichtelijk en niet mooi.


    Ik vond het al vreemd dat er gezeurd werd, want bij mij stond het gewoon goed en zo vind ik het handiger. Er waren dus gewoon wat foutjes gemaakt. Nu snap ik hetxD


    Happy Birthday my Potter!

    Courtesan schreef:
    (...)

    Als dat op mij slaat, toen ik dit topic aanmaakte, waren er technische fouten, waardoor het niet stond zoals het hoorde. Dát was onoverzichtelijk en niet mooi.

    Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat de mensen hier in dit topic allemaal negatief zitten te doen, net als altijd als er eens iets wordt veranderd hier.
    Ook lekker vriendelijk tegenover Rutger.


    ars moriendi

    Outside schreef:
    (...)
    Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat de mensen hier in dit topic allemaal negatief zitten te doen, net als altijd als er eens iets wordt veranderd hier.
    Ook lekker vriendelijk tegenover Rutger.

    Sommige mensen houden gewoon niet van verandering, zeker als het niet nodig is.

    Bij mij is alles te groot. De letters van mijn quizzen en stories zijn HUGE. Kan dit weg?(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    Bij mij is alles te groot. De letters van mijn quizzen en stories zijn HUGE. Kan dit weg?(krul)

    Hahah :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het verneukt. ;x

    Dat vroeg ik me ook af. Ik dacht dat het aan mijn computer lag. x'D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Rosyln schreef:
    Bij mij is alles te groot. De letters van mijn quizzen en stories zijn HUGE. Kan dit weg?(krul)

    Is als het goed is inmiddels aangepast (Y)

    Grrr, al die verschillende browsers die verschillend met CSS omgaan :S


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Is als het goed is inmiddels aangepast (Y)

    Grrr, al die verschillende browsers die verschillend met CSS omgaan :S


    Ondertussen ben ik er weer aan gewend, woehoew!
    Beetje bij beetje maak je Quizlet beter en beter!
    Dank u Rutger!


    MUSIC && FASHION

    Ik vind het zo wel mooier nu ;'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    misschien gaat het als zeuren kinken maar, ik denk dat als de profiel foto rechts staat het net wat mooier is. Ik vind het nogal leeg aan de rechterkant.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    DoctorWho schreef:
    misschien gaat het als zeuren kinken maar, ik denk dat als de profiel foto rechts staat het net wat mooier is. Ik vind het nogal leeg aan de rechterkant.


    Rutger gaat nog proberen ze naar rechts te verplaatsen ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.