• Ja, dat vraag ik mij even af. Het bovenste stuk van de profielen is helemaal anders ingericht en ik vind het écht niet mooi staan. Niet te vergeten onoverzichtelijk. Ben ik de enige die dat heeft of hebben jullie dat ook? ;x

    En sorry als hier al een topic over is :Y)

    edit; dit is dus wat ik zie.
    edit2; Rutger heeft het probleem met het door elkaar staan en de onoverzichtelijkheid opgelost.
    edit3; Het bovenste bericht ging over het feit dat, doordat iedereen verschillende browsers heeft, er een probleem was, waardoor de inrichting niet was zoals hij hoorde te zijn. Dat is dus opgelost, waardoor het wel weer overzichtelijk is.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 14:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Bij mij is het niet even groot, de gegevens zijn kleiner en dan over jezelf weer groter en dan de online gegevens weer kleiner.
    Ik vind het er niet uitzien.
    Wie heeft dat nou weer verzonnen zeg!


    I'm in love with you and all your little things

    Ik vind het vreselijk irritant :X


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Oh en nu ik nog eens kijkk is het wel allemaal even groot, maar nog steeds niet leuk!


    I'm in love with you and all your little things

    Hush schreef:
    Ja verneukt.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    ik vind het irritant:Y)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik vind dit echt zwaar lelijk. Sorry.


    Hope goes lost but never dies.

    changed...


    You asked my why I did that? Just because there is no reason not to.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind het juist heel overzichtelijk :O Het is nu allemaal even groot, en dus zijn de gegevens makkelijker te onderscheiden. Naar mijn idee is het echt veel beter geworden.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    geen idee, viel mij ook al op


    When you believe your dreams come true

    Ik vind dit kak.

    De gegevens zijn wel leuk zo, maar nu is 'Kort iets over...' bij mij slecht uitgevallen daardoor. Nja, nee, slecht is een groot woord, maar het is gewoon niet zoals ik het had gedaan.


    MUSIC && FASHION

    Ik vind hoe het eerder was mooier :x

    Dat gezeik altijd hier van iedereen als er iets wordt veranderd :S

    Over een week ben je niks ander meer gewend. -_-


    ars moriendi

    Het moet terug veranderen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Outside schreef:
    Dat gezeik altijd hier van iedereen als er iets wordt veranderd :S

    Over een week ben je niks ander meer gewend. -_-


    Haha, inderdaad. 'k Vind het goed zo, alleen is mijn stuk van 'Kort iets over...' niet meer zoals daarvoor, maar heb mijn profiel ondertussen aangepast, so ik ben het nu al gewoon xp


    MUSIC && FASHION