• Ik heb al heel lang een crush op een jongen uit de aula x'D!
    Nou heb ik hem gevonden op Hyves. Ik heb toegevoegt als vriend. Hij accepteert. En ik ben al geen held op dat gebied. Stuurt hij;

    Wie ben jij? q:

    Wat moet ik terug sturen x'D???

    xxx ik ben echt een held op sokken


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Stuur gewoon terug wie je bent (krul)
    Dat is logisch, of geef hints ofzo, van 'dat meisje uit de aula' ofzo ^^


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Oke dan zou ik mezelf direct de grond inboren als ie niet zou weten wie ik was x'D Sorry can't help you.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    je grootste nachtmerrie XD

    dan heb je lef en humor vind hij vast leuk XD

    nee ik ben geen jongens expert ik weet alleen hoe je ze bepaalde gevoelens kan geven als je ze ook echt kent en ziet maar via internet
    i donno


    #WWED - What Would Emma Do?

    Collection schreef:
    Stuur gewoon terug wie je bent (krul)
    Dat is logisch, of geef hints ofzo, van 'dat meisje uit de aula' ofzo ^^

    Géén hints. Jongens snappen geen hints. Ik zou er ook maar niet aan beginnen :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    het meisje uit de aula...


    het is misterieus maar romantisch

    ik heb precies zo'n zelfde ding: ik zie altijd een hele leuke jongen in de aula maar ik weet niks van hem...


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Vraag of hij die jongen was die in elkaar geslagen was. ofzo.
    Gewoon wat verzinnen. En als hij dan vraagt wie hetwel was, ‘Oh nee, een vriendin van me wees iemand aan en ik dacht dat jij dat was.’


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magikal schreef:
    Vraag of hij die jongen was die in elkaar geslagen was. ofzo.
    Gewoon wat verzinnen. En als hij dan vraagt wie hetwel was, ‘Oh nee, een vriendin van me wees iemand aan en ik dacht dat jij dat was.’

    Alsof je iemand toevoegt als iemand hem aanwijst x'D Dan ben je vet kansloos.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    probeer een gesprek te beginnen -in de aula ofzo-
    en als hij niet op een leuke manier reageert, kappen met je probeersels.

    Junns schreef:
    je grootste nachtmerrie XD

    dan heb je lef en humor vind hij vast leuk XD

    nee ik ben geen jongens expert ik weet alleen hoe je ze bepaalde gevoelens kan geven als je ze ook echt kent en ziet maar via internet
    i donno


    Dat zou ik opzich wel durven, maar ja.... Hoe verder ik ben echt slevht in dat soort dingen x'D


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Uhhmm.. je hebt hem toegevoegd maar hij weet niet eens wie je bent?? als ik jou was zou ik er eerst voor zorgen dat hij me zou kennen VOORDAT ik hem toevoegde maajah nu he je het eenmaal gedaan dus ik zou zeggen gwn uitleggen wie je bent en als hij het dan niet weet ff jezelf voorstellen in de aula als je hem weer ziet. (krul)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Stamppot schreef:
    (...)
    Alsof je iemand toevoegt als iemand hem aanwijst x'D Dan ben je vet kansloos.

    Dat doen veel mensen bij mij hoor :'D Naja, ‘Oh ja jij bent toch de vriendin van de zus van...’ whut? :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Tsja, dan sta je met je mond vol tanden he (krul)


    -

    Zeg gewoon iets van: 'Oh, ik zit bij je op school en ik kwam je toevallig tegen op Hyves.'
    Haha, ik heb ook geen idee anders. Ik voeg bijna nooit mensen toe op Hyves, zo voorkom ik dat soort gedoe namelijk ook. (:

    Ik zou gewoon terugsturen "Ik zit bij je op school en ik zag je in de aula :Y)"


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Hoi ik ben ... jou aulo crush :X


    I'm just a little girl in a big mean world.