• onze Duits lerares heeft iets heel slims gedaan :'D
    omdat er met kk wordt op onze school
    heeft ze een spaarpot gekocht die zet ze dan bij elke les zo in de klas.
    en als iemand kk zegt en het niet over de ziekte heeft maar er mee scheld
    moet 20 cent in het spaarpotje doen ;'D
    aan het eind van het jaar doneert ze dat geld aan de kanker fons voor kanker bestrijding
    een meisje had daar een soort van bezwaar tegen
    toen zij ze zo van ''heb je er bezwaar tegen D. ''
    D: ''ja nee maar''
    zij:'' nou dan ik vind het gewoon niet normaal vind jij dat dan wel normaal''?
    nouja tenminste er riep zo iemand ''dat vind ze stoer''
    maar goed ik vind het wel een cool idee

    hebben ze bij jullie op school ook zo iets?


    =

    Nee maar het is wel een geweldig idee


    "Ignite, my love. Ignite."

    We hadden wel een geldpotje bij Duits, elke keer als je iets vergeten was of je huiswerk niet had gemaakt kwam er geld in, maar niet met schelden, nee.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Speaker schreef:
    We hadden wel een geldpotje bij Duits, elke keer als je iets vergeten was of je huiswerk niet had gemaakt kwam er geld in, maar niet met schelden, nee.


    waar ging dat geld dan heen (nerd)


    =

    We hebben wel een scheldpotje, maar bij ons zeggen ze niet zomaar midden in de klas kanker, dan ben je meteen voor een dag geschrost.

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    waar ging dat geld dan heen (nerd)


    Oh, hehe. Aan het eind van het jaar werd daar dan bijvoorbeeld ijs, taart of patat of zo van gehaald. Dus hoe meer mensen hun spullen vergaten, hoe meer geld er was om aan het eind iets te kunnen doen. Slecht eigenlijk, nu ik erover nadenk. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wtf, gaan die leraren nu ook al bepalen wat je wel en niet mag zeggen?
    Sorry hoor, maar dat vind ik pas echt bullshit (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    niet dat k weet. (:


    Life is a beautiful struggle

    mine schreef:
    Nee maar het is wel een geweldig idee


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Jalex schreef:
    We hebben wel een scheldpotje, maar bij ons zeggen ze niet zomaar midden in de klas kanker, dan ben je meteen voor een dag geschrost.


    Hope goes lost but never dies.

    Jalex schreef:
    We hebben wel een scheldpotje, maar bij ons zeggen ze niet zomaar midden in de klas kanker, dan ben je meteen voor een dag geschrost.


    Serieus? Voor één woordje een hele dag geschorst? O_O


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jalex schreef:
    We hebben wel een scheldpotje, maar bij ons zeggen ze niet zomaar midden in de klas kanker, dan ben je meteen voor een dag geschrost.

    bij ons op school word facking vaak met kanker gescholden en er word niks tegen gedaan. :')


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind het eigenlijk goed, hoop dat mensen het zo minder gaan gebruiken =).
    Maar eerlijk gezegd is met die ziekte schelden iets typisch Nederlands, niet? -sorry als ik verkeerd ben, niet slecht bedoeld.-
    In België hoor ik dat zo niet ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Alsof ze ook echt die 20 cent gaan betalen. Ze zeggen gewoon dat ze niks bij hebben.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Alsof ze ook echt die 20 cent gaan betalen. Ze zeggen gewoon dat ze niks bij hebben.


    gaan ze zeker wel doen anders krijg je strafwerk
    en iedereen naait die gene toch :'D dus ja x''D


    =

    Speaker schreef:
    (...)

    Oh, hehe. Aan het eind van het jaar werd daar dan bijvoorbeeld ijs, taart of patat of zo van gehaald. Dus hoe meer mensen hun spullen vergaten, hoe meer geld er was om aan het eind iets te kunnen doen. Slecht eigenlijk, nu ik erover nadenk. (krul)


    ahaha gaat iedereen zen spullen vergeten net voor de laatste dag van het einde van het jaar (nerd)


    =