• Hier het verslag van 11 December!


    Wie wilt/mag/heeft zin om te komen?
    Washington & GabyDeUser

    Algemene Informatie

    11 December (Dat is op een zaterdag) om 13:00 bij het station Rotterdam Centraal.


    BELANGRIJK! HET OFFICIELE AFSPREEKPUNT, DIT BLIJFT VAST!

    Het afspreekpunt is bij de Bruna bij het Station Centraal. Ik zal wel even in stappen uitleggen hoe het die midddag allemaal gaat en hoe je er komt.

    - Je neemt de trein naar Station Rotterdam Centraal.

    - Je loopt de lange tunnel uit, je hebt twee uitgangen je moet even kijken welke goed is.

    - Als je de trappen afloopt bij de brug zie je een heel grote Bruna, echt HUGE, die valt niet te missen.

    - Daar is het afspreek punt, waar iemand die bekent is in Rotterdam de groep opvangt.

    - Om 13:00 loopt de groep richting het eendrachtsplein, naar het grote Santa Claus beeld (Kabouter Buttplug)

    - Gaby (GabyDeUser) Nikki (Nikkipedia), Sebastiaan (Lycaon), Amber (Messiah) en Rose die geband is en ik (Washington) staan daar al.

    - Als iedereen er is gaan we gewoon door de straatjes lopen naar leuke winkeltjes.



    Zorg dus echt dat je op tijd bij de Bruna bent, want anders ben ik bang dat je kan verdwalen. Neem gewoon een trein waarvan het zeker is dat je optijd bent, dan komt alles goed.



    Voeg allemaal de group group1095284@groupsim.com aan je msn toe.



    >Vragen/Opmerkingen/Suggesties? Alles kun je mailen naar irisheeftookmsn@hotmail.com
    >Weet je niet hoe je met het openbaar vervoer moet? Kijk op deze site: http://www.9292ov.nl/
    >En natuurlijk mag je mede-Quizletters en/of niet-Quizletters meenemen. ^^
    Oja, datum/tijd/locatie kunnen natuurlijk allemaal nog veranderd worden. :]


    Mensen die komen:

    -Washington
    -GabyDeUser
    -Messiah, yeh
    -Average
    -Rose
    -Solitary
    -Hearted
    -MamaHert
    -Assassin
    -Lycaon
    -Rosyln
    -Hel
    -Courtesan
    -mine
    -PUKKELx DING
    -shadowsalyer
    -Sniper
    -DaKrulliCode
    -Spiegelbild
    -Freakdog & Rady
    -xLovveexTHx

    *** misschien ***

    -Dictator -> Moet nog antwoord krijgen
    -VocalVoicess -> Gaat nog kijken
    -Anxiety -> Weet niet zeker
    -Rickjuh -> Moet nog bekijken ofzo
    -Bieberiffic --> Heel misschien
    -Hertje -> Als het mag komt ze
    -Poetic -> Weet niet of ze kan


    Ik ben te herkennen aan:

    Iris aka Washington > Haar donkerblauwe muts en kakigroene broek met laag kruis.

    DaKrulliCode aka Krull > Is te herkennen aan.. haar krullende haar, paarse hoed, grote zwarte bril, zwarte jas en regenboog rugzak. En ze heeft een Q-ketting.

    Sarita aka Mine > Is te herkennen aan haar heele lichte blonde haar. Haar roze jas met cappioun en nep bond kraag en twee kettingen die ze om heeft en een ringen in haar oren.

    Dominique aka sandiclaws > is te herkennen aan donker haar, tunneltjes in oren, donkere oogschaduw, waarschijnlijk (gesloopte) spijkerbroek, zwarte jas, en Arafat sjaal.

    Samantha aka Courtesan > Is te herkennen aan haar krullende (wss pluizende) haar, haar grijze spijkerbroek en aan zwarte vans met checkerboard patroon aan de achterkant.

    xLovveexTHx aka Rilana > Is te herkennen aan een Vel witte jas met nepbond, blond haar niet super blond, Ella's aan bruin met bovenin witte neppe bond (moeilijk uit te leggen)of puma schoenen met roze veters en andere kant paarse veters & lengte 1.70 .

    Joyce aka Hearted > Is in het zwart gekleed :'D

    Sam aka Sniper > Grijze leren jas, wss blauwe bloem in het haar. Moet voldoende zijn, lol.

    Gaby aka GabyDeUser > Bijna nerdbril, stijl blond haar, zwarte jas met kleine strikjes aan het uiteinde van de mouwen en een paar grijze nep Uggs met een wit bontje eraan. Maar misschien is der haar gekruld omdat ze graag krullen wil.

    Sebastian aka Lycaon > 1 van de weinig jongens, lang, praktisch geheel in het zwart gekleed, lange leren jas, (helaas) blonde baard en snor.

    Amber aka Messiah > Lang bruin haar, grijsblauwe ogen, donkerblauwe jas, blauwe spijkerbroek, halve grijze Allstars en hyperactief.

    en in gezelschap van.. *tromgeroffel*

    Rose aka gebande haha > Gangster met een wapen in der sok. Nee uhm, heeeeeeeel donkerbruin haar, bruine ogen, licht getint, idioot en baggy kleding? I guess.

    Annick aka PUKKELx DING > Blond haar, bruine jas, vrij breed =')
    Fedor: Lange zwarte jas met ritsen in de vorm van een geraamte En hij is zelf ook lang, hihi XD

    Naomy aka iMoan > Septum, rood haar, vergezeld door een idioot met bruin haar en een lippiercing.

    Shireen aka Roslyn > Blond, krullend haar, groene ogen, zwarte jas, zwarte Vans. (: .

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 16:39 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Messiah schreef:
    Ik vraag het vanavond nog één keer en dan zal ik zien of ik mag.

    Ik hoop voor je dat je mag! ;3

    Ik duim voor je Messiah!


    No growth of the heart is ever a waste

    In feite komt er maar 1 mod x'D Misschien 2, als Rickjuh ook komt.
    Maargoed, als dat mods-argument helpt.. =3

    Ik en Sam zijn er ook, en dan nog wat béta-readers ^^


    Life is hard and then we die

    En er komen ook bèta readers (cat) Sowieso 2 die volwassen zijn daarvan :Y) Al maken bèta readers wss niet erg veel indruk ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mijn ouders zijn echt vreemd. :') Ik mag gewoon, alleen niet op Centraal afspreken.

    Maar ik neem aan dat we toch de stad in gaan? Dus dan sta ik gewoon op Schouwburgplein of voor een winkel ofzo en ga ik gewoon met de metro met Rose (:

    Ik ben er dus weer bij!


    Hope goes lost but never dies.

    Messiah schreef:
    Mijn ouders zijn echt vreemd. :') Ik mag gewoon, alleen niet op Centraal afspreken.

    Maar ik neem aan dat we toch de stad in gaan? Dus dan sta ik gewoon op Schouwburgplein of voor een winkel ofzo en ga ik gewoon met de metro met Rose (:

    Ik ben er dus weer bij!


    Als we dan met jullie gewoon een andere plek afspreken, waaar we met de gehele groep heen gaan ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Als we dan met jullie gewoon een andere plek afspreken, waaar we met de gehele groep heen gaan ^^

    Ja inderdaad, dan komt het goed. Gewoon een plek waar jullie sowieso al langskomen ofzo :')


    Hope goes lost but never dies.

    Messiah schreef:
    Mijn ouders zijn echt vreemd. :') Ik mag gewoon, alleen niet op Centraal afspreken.

    Maar ik neem aan dat we toch de stad in gaan? Dus dan sta ik gewoon op Schouwburgplein of voor een winkel ofzo en ga ik gewoon met de metro met Rose (:

    Ik ben er dus weer bij!

    Yes yes yes yes yes! (Grmbl dit wou ik in Caps typen)
    Gelukkig dat dit niet zo veel nadeel heeft opgeleverd. Ben ik echt blij om.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hebben jullie ooit weleens goed naar de datum gekeken? 11-12-10 (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Yesssssssssss Amberrrrrrr!
    Ik schrok me dood dat je anders niet zo komen Ö
    Whooohooo!
    Mijn moeder vroeg vandaag nog uit zichzelf hoe het geregeld was met jullie allemaal. En ze vond het oké.
    (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ah men, ik heb er zoveel zin in.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb er ook zin in _O_


    Hope goes lost but never dies.

    Ik oooook.


    Your make-up is terrible

    afspreekpunt, smullers?


    Your make-up is terrible