• Haii...
    Bij deze pleit ik mezelf schuldig,, ik heb zo'n rotgevoel ik weet niet of iemand het gaat snappen, maar toch... Ik had vorige week mijn pré x-mos (een grote fuif) en ik daar samen met mijn vriend (ja diegene vr wie k gevoelns ep?) en ja, die fuif duurde tot officieel tot 5u, maar het was half 7 geworden... Mijn vriend en ik hadden dus ook een slaapplaats aangeboden gekregen in het huis van een klasgenoot van mij... En ja,, er zijn die dag bepaalde dingen gebeurd waardoor ik me superschuldig voel te nopzichte van hem... Het voelt ook wel goed en dat zegt hij ook,, hij heeft er totaal geen spijt van, maar ik voel me er niet 100% goed bij... =( Wat moet ik nu doen?? Ik vind dit echt te erg, maar tegelijkertijd voelt het ook goed...
    Wat nu??

    Xx(K)

    Edit: het was 6u 's nachts toen we vertrokken en het was mijn pré en ik had dus wel degelijk VEEL te veel gedronken!!!

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 18:02 ]

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Wat dacht je dan... gezond verstand als je al 2 weken niet meer slaapt...

    Ja sorry, maar ik vind dat het je eigen schuld is hoor. Je was niet meer helder, maar je hersenen waren er nog hoor. Je kunt nadenken als je gedronken hebt..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Wat dacht je dan... gezond verstand als je al 2 weken niet meer slaapt...

    Dat heeft toch godver*piep* niets met verstand te maken, jezus.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Ja sorry, maar ik vind dat het je eigen schuld is hoor. Je was niet meer helder, maar je hersenen waren er nog hoor. Je kunt nadenken als je gedronken hebt..

    Ja precies. Ik bedoel ik heb ook gezoend met iemand toen ik dronken was, maar toen die gast zijn handen op mijn kont legde sloeg ik ze toch wel weg hoor.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magikal schreef:
    (...)
    Ja precies. Ik bedoel ik heb ook gezoend met iemand toen ik dronken was, maar toen die gast zijn handen op mijn kont legde sloeg ik ze toch wel weg hoor.

    Hiero _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Ja sorry, maar ik vind dat het je eigen schuld is hoor. Je was niet meer helder, maar je hersenen waren er nog hoor. Je kunt nadenken als je gedronken hebt..

    Ooh believe me,, als ik drink slaag k op hol en doet mijn lichaam wat t wil... En da is wa mijn lichaam wou...

    En ik mezelf maar beloven dat ik niet meer hierop ging reageren, zie me hier :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Ooh believe me,, als ik drink slaag k op hol en doet mijn lichaam wat t wil... En da is wa mijn lichaam wou...

    Dan moet je niet drinken.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Ooh believe me,, als ik drink slaag k op hol en doet mijn lichaam wat t wil... En da is wa mijn lichaam wou...

    Jonge als je dat weet van jezelf.. Drink dan niet :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oké.. Punt 1 is die jongen dan al een vreselijk betrouwbaar typ, zo te horen! Hij heeft seks met jou terwijl hij een vriendin en een kind heeft.. Sorry hoor, maar laat dit je niet een beetje zien hoe betrouwbaar hij is? Hij eet nou gewoon van twee walletjes, zo klinkt het iig. Ook kun je als je dronken bent, nog wel een béétje helder nadenken, denk ik zo. Maar dat zal wel aan mij liggen dan.. Ik denk dat dit toch een beetje je eigen schuld is..

    Je kaan drank de schuld niet geven! Echt niet ..Ook al denk je dat je dan niks in de hand hebt het is dikke onzin of je moet ook aan de drugs hebben gezeten :')


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Ik snap het niet.. tegenover wie voel je, je nu schuldig?


    Life is hard and then we die

    JuneBug schreef:
    Je kaan drank de schuld niet geven! Echt niet ..Ook al denk je dat je dan niks in de hand hebt het is dikke onzin of je moet ook aan de drugs hebben gezeten :')

    kind,, you don't want to know...

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap het niet.. tegenover wie voel je, je nu schuldig?

    Zichzelf I guess?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Och let op, nu zat ze ook zeker vol op de XTC :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    kind,, you don't want to know...


    Praat er dan over ...seriously :|


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me