• Haii...
    Bij deze pleit ik mezelf schuldig,, ik heb zo'n rotgevoel ik weet niet of iemand het gaat snappen, maar toch... Ik had vorige week mijn pré x-mos (een grote fuif) en ik daar samen met mijn vriend (ja diegene vr wie k gevoelns ep?) en ja, die fuif duurde tot officieel tot 5u, maar het was half 7 geworden... Mijn vriend en ik hadden dus ook een slaapplaats aangeboden gekregen in het huis van een klasgenoot van mij... En ja,, er zijn die dag bepaalde dingen gebeurd waardoor ik me superschuldig voel te nopzichte van hem... Het voelt ook wel goed en dat zegt hij ook,, hij heeft er totaal geen spijt van, maar ik voel me er niet 100% goed bij... =( Wat moet ik nu doen?? Ik vind dit echt te erg, maar tegelijkertijd voelt het ook goed...
    Wat nu??

    Xx(K)

    Edit: het was 6u 's nachts toen we vertrokken en het was mijn pré en ik had dus wel degelijk VEEL te veel gedronken!!!

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 18:02 ]

    SandiClaws schreef:
    (...)

    *gaat maar gauw weer overeind zitten* meh, k drink toch amper, en dan nog zou ik er wel over nadenken over ik 2 levens kapot wil maken, dan nog niet eens gesproken over mn eigen..

    mijn advies? had je facking benen bij elkaar gehouden meisje, en blijf gewoon van de drank af, zo zwaar is je leven niet, stel je niet aan, verman jezelf, en doe ingodsnaam normaal!

    Plus; Maak geen topics meer aan. ;-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Plus; Maak geen topics meer aan. ;-)


    *forgot that* en dat ja!

    Stripe schreef:
    (...)
    Ja, dat deed zij ook. Van de drank en voor de seks. Happa, niet plat gaan dus! :-D


    -veegt de traantjes weg-

    Draag voortaan een kuisheidsgordel tijdens het uitgaan. Problem solved.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SandiClaws schreef:
    (...)

    *forgot that* en dat ja!

    Haha, ik wilde je nog even aanvullen. :-D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Sniper schreef:
    (...)
    2 harde meppen: eentje voor jou en voor je twijfelachtige vriend.

    En nu maar es kijken of ik die kuthtml aan de praat krijg.


    inderdaad, vét schuldig. hoe kan je ejzelf nog in de speigel kijken? ik wéét wat dat met een gezin kan doen, en wees nu maar trots op jezelf: u hebt een gezinnetje verscheurd.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ow, en ik zou achter een pregnancy test gaan, als het positief test kan je misschien je oh zo zware leven gaan verfilmen xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Sniper schreef:
    Ik kan het niet laten, m'n handen jeuken om dit te schrijven :/

    Eigenlijk is die vriend van je ook best een klootzak. Ik weet dat iedereen op jou zit te vitten, maar hij is er net zo goed schuldig aan. Maar bedenk je het volgende, dat zelfs volwassenen zich vaak niet realiseren: Hij bedriegt zijn vriendin - met kind nogal liefst - met jou. En datzelfde geintje dat ie z'n vriendin flikt, zal jij jou vroeg of laat ook flikken. Iemand die z'n pik zomaar ergens in steekt terwijl hij een gezin heeft is laf. Te laf om hiermee boven tafel te komen. Het is gewoon een fucking spel. Vraag jezelf af of je daarin zijn pion wil zijn en of daar geestelijk de consequentie van wil dragen.

    Beter kan ik het niet zeggen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    mijn adviesen voor jou

    Ten 1e; Doe niet alsof je het niet wou, because we all know that you wanna do it.

    Ten 2e; Houd op met je irritante gezeik over hoe moeilijk je het hebt, want believe me girl, en zijn genoeg andere mensen die het véél zwaarder dan jou hebben

    3; zoek je aandacht maar ergens anders, because we don;'t care

    En last but not least

    4e; Stop met die irritante topics van je !


    I solemny swear i am up to no good

    Voldie schreef:
    Wtf, maar ik dacht dat jullie al iets hadden?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    SuperJunior schreef:
    mijn adviesen voor jou

    Ten 1e; Doe niet alsof je het niet wou, because we all know that you wanna do it.

    Ten 2e; Houd op met je irritante gezeik over hoe moeilijk je het hebt, want believe me girl, en zijn genoeg andere mensen die het véél zwaarder dan jou hebben

    3; zoek je aandacht maar ergens anders, because we don;'t care

    En last but not least

    4e; Stop met die irritante topics van je !


    Amen _O_

    Eigen schuld, de volgende keer beter nadenken. Je kan drank daar niet de schuld van geven.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    heb je al een zwangerschapstest gehaald


    it's so empty living behind these castle walls

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Wat dacht je dan... gezond verstand als je al 2 weken niet meer slaapt...

    Oké. Ik ga je zeggen wat je moet doen. Of althans.. wat ik zou doen. Of je ernaar zal luisteren is een tweede, maar doe er een poging toe. Op z'n minst.

    Zoals al meerdere mensen zeggen eet die gast gewoon van twee wallen. Hij mag dan misschien zo lief en begripvol zijn tegenover jou - we don't know - hij is en blijft iemand die een ander meisje neukt terwijl hij een gezin heeft. Het is dan ook een kwestie van tijd voor hij zijn vriendin en jou weer met iemand anders naait. Die gast wil gewoon z'n pik ergens in steken.
    Wat jij moet doen is grenzen stellen (tot hier en niet verder) en geestelijk héél sterk zijn en dit nooit meer laten gebeuren. Want jij zit nu met een schuldgevoel. Eigenlijk is het 't beste om afstand te nemen, maar dat moet je zelf bepalen.


    No growth of the heart is ever a waste

    wat zijn dr andere irritante 'ik ben het slachtoffer' topic miss? xD ben benieuwd of ze even zielig en 'ik wil aandacht'erig zijn xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    tja dat is kut


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget