• Haii...
    Bij deze pleit ik mezelf schuldig,, ik heb zo'n rotgevoel ik weet niet of iemand het gaat snappen, maar toch... Ik had vorige week mijn pré x-mos (een grote fuif) en ik daar samen met mijn vriend (ja diegene vr wie k gevoelns ep?) en ja, die fuif duurde tot officieel tot 5u, maar het was half 7 geworden... Mijn vriend en ik hadden dus ook een slaapplaats aangeboden gekregen in het huis van een klasgenoot van mij... En ja,, er zijn die dag bepaalde dingen gebeurd waardoor ik me superschuldig voel te nopzichte van hem... Het voelt ook wel goed en dat zegt hij ook,, hij heeft er totaal geen spijt van, maar ik voel me er niet 100% goed bij... =( Wat moet ik nu doen?? Ik vind dit echt te erg, maar tegelijkertijd voelt het ook goed...
    Wat nu??

    Xx(K)

    Edit: het was 6u 's nachts toen we vertrokken en het was mijn pré en ik had dus wel degelijk VEEL te veel gedronken!!!

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 18:02 ]

    je faalt. diehard.
    Ik snap niet dat je het met iemand doet die al een kind heeft -tenminste, dat lees ik hier in de reacties- en een vriendin en je bent pas 17.
    echt.. epische faal. denk na.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    je faalt. diehard.
    Ik snap niet dat je het met iemand doet die al een kind heeft -tenminste, dat lees ik hier in de reacties- en een vriendin en je bent pas 17.
    echt.. epische faal. denk na.


    I so tottaly agree !


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    sorry dat ik het zeg hoor maar ik vind dat echt sletterig
    en van hem gewoon fucking vies

    Stripe schreef:
    Wat nu? Nou, dat zal ik je vertellen. Géén topics meer maken, probleem opgelost! Voor de users althans. Hoe het met jou zit.. Ach ja. :-)

    We don't even care. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Had je al niet met hem, en woonde hij niet gewoon samen met dat meisje voor hun dochter? Of is dit weer iemand anders? 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson