• Haii...
    Bij deze pleit ik mezelf schuldig,, ik heb zo'n rotgevoel ik weet niet of iemand het gaat snappen, maar toch... Ik had vorige week mijn pré x-mos (een grote fuif) en ik daar samen met mijn vriend (ja diegene vr wie k gevoelns ep?) en ja, die fuif duurde tot officieel tot 5u, maar het was half 7 geworden... Mijn vriend en ik hadden dus ook een slaapplaats aangeboden gekregen in het huis van een klasgenoot van mij... En ja,, er zijn die dag bepaalde dingen gebeurd waardoor ik me superschuldig voel te nopzichte van hem... Het voelt ook wel goed en dat zegt hij ook,, hij heeft er totaal geen spijt van, maar ik voel me er niet 100% goed bij... =( Wat moet ik nu doen?? Ik vind dit echt te erg, maar tegelijkertijd voelt het ook goed...
    Wat nu??

    Xx(K)

    Edit: het was 6u 's nachts toen we vertrokken en het was mijn pré en ik had dus wel degelijk VEEL te veel gedronken!!!

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 18:02 ]

    Magikal schreef:
    Och let op, nu zat ze ook zeker vol op de XTC :')


    *SNAP* lol


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Magikal schreef:
    Och let op, nu zat ze ook zeker vol op de XTC :')

    Wat kan jij toch lekker droog reageren, zeg x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Wat kan jij toch lekker droog reageren, zeg x'D

    Tja :'D
    Nee maar zo'n gevoel heb ik gewoon, dat ze zo meteen aankomt met; ‘Ja ik had ook nog een sigaret gerookt en al ik dat doe zie ik roze olifantjes’ ofzoiets.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 22:49 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Wow, heftig.
    Oke, ik van dat die vriend van je wel eerlijk moet zijn tegenover zijn vriendin en kind.
    Ik vind het erg voor jou want hij heeft een vriendin, maar als hij gevoelens voor je heeft moet hij ook wel eerlijk zijn tegenover zichzelf en een duidelijke keuze maken.
    En ja, drank is nooit goed eh..
    veel sterke nog!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik zeg maar zo: ik zeg maar beter niks...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Strikvraag schreef:
    Ik zeg maar zo: ik zeg maar beter niks...

    -out-


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Strikvraag schreef:
    Ik zeg maar zo: ik zeg maar beter niks...


    Comment of the day *strijk*


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Rosyln schreef:
    Tja; eigen schuld dikke bult?


    Only losers can act the way you do

    Ten eerste is dit je eigen schuld. Je kan niet de schuld aan drank geven, of aan het feit dat je al twee weken niet geslapen hebt. Al heb je 100 dagen niet geslapen, je gaat niet met een jongen naar bed die een vriendin heeft, plus een kind. Natuurlijk is het ook zijn fout dat hij met je naar bed is gegaan. Ik zou als ik jou was maar een beetje uit zijn buurt blijven, want deze jongen doet geen goede dingen met je.
    En als je weet dat je lichaam niet goed tegen drank kunt, moet je er vanaf blijven(krul)

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 23:02 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Wat nu? Nou, dat zal ik je vertellen. Géén topics meer maken, probleem opgelost! Voor de users althans. Hoe het met jou zit.. Ach ja. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    Wat nu? Nou, dat zal ik je vertellen. Géén topics meer maken, probleem opgelost! Voor de users althans. Hoe het met jou zit.. Ach ja. :-)


    -gaat plat-

    SandiClaws schreef:
    (...)

    -gaat plat-

    Ja, dat deed zij ook. Van de drank en voor de seks. Happa, niet plat gaan dus! :-D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Je kan wel een boek schrijven over je leven meid heftig *sacasm*


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Stripe schreef:
    (...)
    Ja, dat deed zij ook. Van de drank en voor de seks. Happa, niet plat gaan dus! :-D
    Omg jij bent echt geniaal


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Stripe schreef:
    (...)
    Ja, dat deed zij ook. Van de drank en voor de seks. Happa, niet plat gaan dus! :-D


    *gaat maar gauw weer overeind zitten* meh, k drink toch amper, en dan nog zou ik er wel over nadenken over ik 2 levens kapot wil maken, dan nog niet eens gesproken over mn eigen..

    mijn advies? had je facking benen bij elkaar gehouden meisje, en blijf gewoon van de drank af, zo zwaar is je leven niet, stel je niet aan, verman jezelf, en doe ingodsnaam normaal!