• De stelling van vandaag luidt:
    In de lessen Frans of Engels zou iedereen de taal moeten spreken zonder Nederlands te gebruiken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Let the Night embrace you

    Daar ben ik 't eigenlijk wel mee eens :') Volgens mij leer je 't dan wel sneller :'D Maar, alsnog vind ik dat je af en toe wel Nederlands mag praten. Bijv. als je niet weet hoe je iets in 'n andere taal moet zeggen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ja,,lijkt me logisch,maar dat is niet gemakkelijk :P


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eens. Ik denk, weet eigenlijk wel zeker, dat je daar veel meer van leert. Ik heb in de afgelopen anderhalf jaar IBL beter Frans, Spaans en Engels leren spreken dan al die jaren op de middelbare school.


    Bored.

    Wij zouden dat normaal gezien moeten van onze leerkracht, maar uiteindelijk zegt ze er enkel iets op als we dingen vragen zoals: 'mag'k naar de wc?' 'Of mag 't raam open?'


    Let the Night embrace you

    In de onderbouw niet, maar in de bovenbouw wel. Dan kies je eenmaal voor Frans, Duits, Spaans en Chinees. Met Enbgels heb je dan pech. In de onderbouw wordt de basis besproken en dat moet wel in het Nederlands. Maar je kan dan al wel met de klas zinnen gaan oefenen. We leren eenmaal te weinig spreekvaardigheid


    Today will be Girl's Day party with you~

    Qlimax schreef:
    Oneens. Als je de helft niet verstaat of zoals ik dislexties bent, is het vet moeilijk om dan bij te blijven met vreemde talen.

    Bij engels wil ik het wel maar bij frans niet want frans ken ik niet zo goed xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Oneens,dat werkt toch niet.
    Als je vraag wat een word betekent werk dat niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    dat hoeft niet van mij,, en jammer genoeg doen ze dat bij ons op school wel

    [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 14:03 ]


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Of het in ieder geval proberen!


    Life is hard and then we die

    Zeker niet in de eerste jaren! Dan kan je misschien de helft van de les verstaan en de andere helft niet! En dan mensen met een leerstoornis


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Oneens wnat dan ga ik de les niet meer volgen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eens. Heb toch alleen maar engels en dat vind ik makkelijk dus geen probleem om de hele les zo te praten :'D


    -

    Alsof er dan nog iets van de lessen terecht komt x'D
    En dan niet alleen door de personen met dyslexie, want mensen zonder dyslexie kunnen het evenmin.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    oneens


    lost in confusion, like an illusion