• Hi!
    ik ben bezig met een verhaal over alex evans.
    ik heb wel al een titel maar die is niet zo goed.
    ik zoek dus een nieuwe,
    als jullie er eentje (of meer) weten,
    laat je het me dan weten?
    dikke dikke zoen!
    xMeganx
    (DD):Y)

    je bedoelt een titel? :]
    waar gaat ie over dan? n_n Dan kan ik je denk wel helpen XD & welke titel dacht je eerst ? :'p

    je bedoelt een titel? :]
    waar gaat ie over dan? n_n Dan kan ik je denk wel helpen XD & welke titel dacht je eerst ? :'p


    Dacht eerst aan: Desperate, because I know I can't have you.

    Gaat over een meisje, is verhuist naar canada en gaat dus naar zijn school..
    (lijkt mss een beetje op jouw fantastische quiz, maar dat komt omdat je me inspireert, maar tis geen vampire reeks ofzo, tgaat gewoon over hem :P)

    xx

    (...)

    Dacht eerst aan: Desperate, because I know I can't have you.

    Gaat over een meisje, is verhuist naar canada en gaat dus naar zijn school..
    (lijkt mss een beetje op jouw fantastische quiz, maar dat komt omdat je me inspireert, maar tis geen vampire reeks ofzo, tgaat gewoon over hem :P)

    xx


    OH die naam vind ik juist wel leuk! ;o
    &dankje ;o ! hahah maar lijkt me wel leuk! je moet laten weten als die er is!
    maar naam? ik weet niet echt precies wat er allemaal gaat gebeuren enzo XD maar ik vind de titel die jij bedacht had wel leuk klinken :] !

    nhee, ik wil iets dat aandacht trekt, ik moet iets hebben dat lezers gewoon naar die quiz zuigt weetjewel :Y)

    op dit moment is er nog niet veel gebeurt enzo, (en kheb zelfs nu al een kleine blok) maar tgaat er dus zo over gaan dat ze vrienden worden en dat het hoofdpersonage jaloers is omdat hij goed met andere meisjes overeenkomt...
    x

    OHokay.
    HMM.. hahah even denken. [Als ik een pakkende titel moet bedenken is het eerste wat altijd bij me opkomt; Sucking too hard on your lollipop, en DAMN dat klinkt fout + past er totaal niet bij.] maar ik denk nog even.
    i'm begging you to beg me.
    if i were in your shoes.
    big girls don't cry.
    [misschien hebben sommige titels niks met het verhaal te maken XD ]

    ik vind de titel goed genoeg hoor!!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Oeeeh nice, zelfs die eerst was wel leuk *kwijltbijdegedachte*

    ik ga mijn compagnons eens raadplegen, vragen wat zij dervan vinden, I'll let you know :Y)

    ps: wil je ajb verderdoen met die vampirestory van je, ik ben echt addicted aan die serie, echt waar, I'M LIKE TOTALLY BEGGING HERE!!!
    echt waar, pleaaaase al was het maar voor mij, maar die quiz is mijn drugs :O
    x

    hahaha okay n___n
    &yesh, morgen zet ik wrs nieuw deel erop! ;D
    maar nu ga ik naar bed :x succes met verder schrijven enzo :]] + laat me nog weten als ie erop staat XD <3

    oké slaapweeel :D
    x

    ooooh da verhaal klinkt leuk n_n

    maar kweet andrs geen andr titel xD
    maar ik vind die da ge hebt goed zene ^^

    (wilde iet late weten ofs als ge hem erop gzet hebt ? zou hem wel willen maken)
    x3


    Gilles (ll)

    ooooh da verhaal klinkt leuk n_n

    maar kweet andrs geen andr titel xD
    maar ik vind die da ge hebt goed zene ^^

    (wilde iet late weten ofs als ge hem erop gzet hebt ? zou hem wel willen maken)
    x3


    Sure ^^