• Ik zoek een paar mensen die mee willen doen in mijn Story ...
    Dus als je intresse heb zeg dat maar ...

    Ik Zoek :
    2 Beste Vriendinnen
    1 Beste vriend
    3 Vampieren (slechte)
    2 Vega-vampieren (goede)
    1 aarts-vijand (op school + moet een mens zijn )
    2 weerwolfjes
    en als laatste Javanna's broer


    Info :
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd :
    Karakter :
    Uiterlijk : (liefs met Foto erbij)
    Hobby's :
    Likes :
    Dislikes :
    Status : (single/verliefd/relatie = voor de laatste twee ook erbij zetten op wie en hoe die persoon er uit ziet mischien ook fototje ^^ )
    Extra's :

    Alles liefst invullen

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 13:31 ]


    You make my life perfect ! <3

    Info :
    Rol : Beste Vriendin.
    Naam : Ilva York
    Leeftijd : half jaar jonger dan de hoofdpersoon.
    Karakter : ALs je lief tegen haar bent, is ze lief tegen jou. Ze is een flapuit, daarom vinden mensen haar een beetje gek.
    Uiterlijk : http://www.thepianopages.com/images/hayley_williams_paramore.jpg
    Maar dan met felblauwe ogen.
    Hobby's : Muziek maken, zingen, creatief bezig zijn.
    Likes : a lot:) Muziek, films, gezellige dingen doen.
    Dislikes : Gemene mensen, niet zo veel.
    Status : Verliefd. Op ik weet niet wie.
    Extra's : wil heel graag een piercing, maar mag er geen.
    Wil ook in een band.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 18:22 ]


    Food.

    Crowd schreef:
    Hou vrij.
    waar gaa het over?


    Kzal link doorsturen kan je de eerste drie deeltjes al lezen
    http://www.quizlet.nl/stories/35689/an-inpossible-love--twilight-realeted-storie-/


    You make my life perfect ! <3

    Rol : Vega vampier
    Naam : Maaike Victors.
    Leeftijd : 16 maar in het echt 112
    Karakter : Lief aardig, behulpzaam. Ze kan wel boos worden als er iets tegenzit. Ze is altijd vrolijk en houd ook van grappen uit de halen.
    Maaike kan ook heel stil zijn, ze kan terug getrokken zijn.
    [Uiterlijk : Kelly Ze is niet groot maar ook niet te klein, ze heeft lang blond haar. Ze heeft goudbruine ogen, en als ze boos is worden ze paars.
    Hobby's : Lezen winkelen, schrijven wandelen.
    Likes : Poema's jongens boeken.
    Dislikes : Arrogante mensen, spinnen, bedweterige mensen.
    Status : Single.
    Extra's : Maaike is een lieve vampier. Toen ze 16 werd. Werd ze gebeten door een vampier. Ze haat het om mensen te doden. Ze is ook heel rustig. Ze heeft een gave ze kan de tijd stop zetten.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Rol : vega-vampier
    Naam : Caithy Forst
    Leeftijd : 13, eigenlijk 120
    Karakter : Caithy is stil en rustig, ze doet alles geluidloos zonder lawaai. Ze is aardig en behulpzaam maar kan niet tegen mensen die niet haar vrienden zijn of geen familie. Dan is ze erg kil. Haar stem is geluidsloos en bij mensen die ze wel goed kent is er altijd nog een soort van kilheid in haar.
    Uiterlijk : Caithy Cathy heeft lang blond haar en bruine ogen. Ze is klein en mager.
    Hobby's : Wandelen, verhalen/gedichten schrijven, naar mensen luisteren, mensen stalken
    Likes : Vrienden, familie, stilte, bos, dieren
    Dislikes : Andere mensen, lawaai, muziek
    Status : Single
    Extra's : Toen Caithy 13 was en werd gebeten had ze al veel achter de rug, ze werd mishandeld en haar ouders kregen een groot auto ongeluk.
    Toen ze 13 was deed ze een poging tot zelfmoord, maar op het laatste moment werd ze gebeten en bleef ze leven.


    Sterf niet voordat je dood bent

    Rol : weerwolfje (A)
    Naam : Claire Jones
    Leeftijd : 15
    Karakter : Erg hyper en vrolijk, maakt makkelijk vrienden. Ook kan ze erg eigenwijs zijn als ze vind dat ze gelijk heeft. Verder staat ze altijd voor haar vrienden klaar. Ze kan wel snel boos worden, en dan loopt ze meestal kwaad weg.
    Uiterlijk :[url] http://assets.lexposure.net/photos/images/News/L/80895/the_update_preview/Lookbook-008.jpg?1242719553[/url] Ze heeft lang, bruin haar en bruine ogen. Ze is erg lang en sterk.
    Hobby's : hardlopen door het bos(ze heeft een goede conditie), shoppen, (jacob irriteren :P)
    Likes : Haar vrienden, wolven :P, haar pc.
    Dislikes : irritante mensen, de meeste vampiers.
    Status : Single
    Extra's : Claire heeft nog niet zo lang haar wolvengedaante, daar moet ze nog erg aan wennen en is daarom soms nog weleens onhandig. Maar ze vind het wel héél leuk.


    When you believe your dreams come true

    Rol : Beste vriendin
    Naam : Mia Pandora
    Leeftijd : even oud als hoofdpersoon
    Karakter : Is erg vriendelijk,wilt je altijd heel graag helpen met dingen kan afentoe raar overkomen omdat ze dingen zegt die niemand snapt maar later wel.Kan slecht tegen als je der vriendinnen pijn doed,want dan pas krijg je der boos de rest kander niet eigelijk sgelen wat je over de zegt.
    Uiterlijk : (liefs met Foto erbij)http://browse.deviantart.com/?q=blonde hair girl&order=9&offset=168#/d2n1ujb of die http://browse.deviantart.com/?q=blonde hair girl&order=9&offset=96#/d213kdn maar dan met diep blauwe ogen
    Hobby's : Liedjes en gedichten schrijven.Heeft een keer in de 2 weken les van judo.Muziek draaien.
    Likes :Chocolate,Cute boys,Goed boek lezen en ja als ik lees ben ik het boek verzonken xD. Mystiriese verhalen over vana ales goden,fantasy enzo
    Dislikes : Bitche,s. Jurken =_=
    Status : Verliefd:op Crimson jongen van school,Maar dat ie zich afentoe apart gedraagt als die alleen is.http://www.pimpmyspace.org/graphics/view/4204/
    extra:Heeft heel lang haar tot der billen nu en haat als iemand aan der haar zit.En houd van de raarste eten smaak


    Never regret something that made you Smile

    heb ik de rol?? als ik nog iets moet toevoegen moet je het zeggen hoor


    When you believe your dreams come true

    nakito schreef:
    heb ik de rol?? als ik nog iets moet toevoegen moet je het zeggen hoor


    Ja je hebt de rol ^^
    Nee er is genog informatie
    of misschien juist 1 klein vraagje nog
    Welk kleur vacht heb je als wolf ?

    x


    You make my life perfect ! <3

    oké :D de kleur grijs :P


    When you believe your dreams come true