• Nog geen titel!
    I swear the world better prepare
    For when I’m a WAG

    Serena McTaylor, Amber Santiago, Santana Grice, [.] en [.] zijn vijf doodnormale meisjes uit Belgie en Nederland, die hun tijd verdoen op Quizlet. Het WK voetbal zou over een maand moeten gaan beginnen maar de organisatoren zijn er nog steeds niet over uit of dit in Rusland of in de BeNe zal plaats vinden. Rusland mankeerde twee stadions om in orde te zijn en de BeNe mankeert vijf verblijfplaatsen. De BeNe heeft de moed al opgegeven tot een van de vijf Q'er het licht ziet en de vijf vriendinnen het voor elkaar krijgen om Rusland te verslaan. Maar wat gebeurt er met de vijf doodnormale meisjes als hun leven van normaal naar "Everything-about-Football" gaat? Blijven ze die lieve, grappige meisjes die ze daarvoor waren of worden ze van die voetbalvrouwen waar heel de wereld een hekel aan heeft?..


    Rollen:
    1. Vier Q-vriendinnen
    XAVI - 3D - Messiah

    Informatie:
    Naam: voor- én achternaam
    Leeftijd: Denk effe na okay. Geen 14 als je crush 26 is!
    Woonplaats: België/Nederland + stad, geweente weet ik veel. Ik ken niet veel van Ned dus een beetje een bekende plaats (:
    Uiterlijk:
    Karakter: Liefst een beetje verschillend, snapje. Nerdy, verwent, weet ik veel.
    Q-Usernaam:
    Gastenland: Het land dat jij wil opvangen. Spanje/Brazilië/Argentinië zijn bezet.
    Speler: Toekomstig vriendje uit het gastenland
    Hobbys:
    Extras:
    Titel:

    I am really really sorry. Ik was de woonplaats er vergeten bij te zetten xS

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 23:32 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    woe Sanne we hebben de rol! -boks-
    dankje Emma _O_


    Hope goes lost but never dies.

    Bedankt lieffie

    -bokst Amber- :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: voor- én achternaam Anouk McChase
    Leeftijd: Denk effe na okay. Geen 14 als je crush 26 is! 23
    Woonplaats: België/Nederland + stad, geweente weet ik veel. Ik ken niet veel van Ned dus een beetje een bekende plaats (: Ze is Brabants, en komt uit Den Bosch
    Uiterlijk: Anouk heeft een typisch Nederlands uiterlijk. Blond haar en bruine ogen, wat meteen een van de 7 schoonheden is. Ook heeft ze volle wimpers die haar amandelvormige ogen omlijnen. Ze is ongeveer 1.74. Ze heeft een lichte huid, maar niet doorschijnend of melkflessenwit. Haar wangen hebben altijd wel een roze/rode kleur en haar haren zijn blond en vallen tot iets over haar schouders. Het is meestal los, en het is stijl van zichzelf maar af en toe krult Liz het nog wel eens. Ze heeft bruine ogen, met een groene tint, omlijst met een volle rand wimpers. Haar lippen zijn niet heel vol maar wel heel erg mooi van vorm en zijn van nature lichtroze/rood. Ze is slank maar niet extreem dun en heeft een normale bh cup. Ze is heel knap om te zien en veel jongens vallen voor haar maar zelf heeft ze dat niet door. Ze heeft een kledingstyle die vooral erg schattig is. Alhoewel ze op school natuurlijk uniformen dragen, draagt ze in haar vrije tijd het liefst andere kleding. Het liefst draagt ze jurkjes, en anders zou je haar altijd zien in een strakke broek met een topje of shirtje, of beter een tuniekje. Ze heeft het liefst ballerina's of hoge hakken aan omdat ze zich dan vrouwelijk voelt. Ook heeft ze altijd hetzelfde kettinkje om. Een ragefijn zilveren kettinkje met een hartje, ankertje en een kruisje. Geloof, hoop en liefde. Ze heeft hem ooit gehad van haar moeder die is overleden en sindsdien heeft ze hem nooit meer afgedaan. Meestal heeft ze ook oorbellen in waar ze wel tig paar van heeft liggen, en die verschillen dan ook heel veel van elkaar. Maar ze heeft ook een stoerdere kant. Anouk
    Karakter: Liefst een beetje verschillend, snapje. Nerdy, verwent, weet ik veel.Anouk heeft 2 kanten. Ze is heel erg slim, zonder veel te hoeven doen waardoor ze veel tijd overheeft voor andere dingen. Liv is een porselijnen poppetje in haar voorkomen en is heel breekbaar. Ze kan geen beslissingen nemen en hangt heel erg vast aan anderen, ze wil dat mensen haar aardig vinden. Mensen kunnen haar snel overhalen om dingen te doen waardoor ze goed in de gaten moet gehouden. Ook moet ze altijd horen wat anderen van haar vinden wat haar heel onzeker maakt. Anouk is een heel lieve meid die altijd voor iedereen klaar staat. Ze is heel lief en begrijpend en is heel rustig. Eigenlijk is ze heel verlegen tegenover mensen die ze niet kent en als je met haar wilt praten zal je zelf een gesprek moeten aanknopen omdat ze zelf te verlegen is om iets te zeggen. Als ze je heel erg vertrouwd, is ze heel spontaan en maakt grapjes met je. Je zal haar nooit horen klagen over dingen. Ook zal ze zichzelf nooit op de voorgrond plaatsen. Ze heeft iets liefs en jongens zouden het nooit in hun hoofd halen haar te pesten. Ze hoeft maar met haar ogen te knipperen en ze wind iedereen zo om haar vingers. Ze is het lievelingetje van alle leraren en erg gewild bij de jongens. Veel meiden mogen haar niet en zijn jaloers op haar lieflijkheid, en schoonheid.
    Anouk neemt genoegen met weinig, ze is opgevoed in een omgeving waar niet veel naar haar werd omgekeken, en ze kan genieten van kleine dingetjes.
    Anouk is ook heel moedig en is niet snel bang voor dingen, ze zal als het moet dingen doen die anderen niet durven.
    Ook is ze heel geduldig en is een echte perfectionist. Alles moet tot in de puntjes geregeld zijn, en zo niet, dan maar opnieuw. Voor vrienden gaat ze door het vuur en ze kan er niet tegen als vrienden gepest worden. Wie aan hun komt, komt aan haar.
    Ze kan heel goed naar mensen luisteren met problemen, en zal ze ook niet onderbreken. Ze heeft een soort gave waardoor ze mensen heel snel doorziet en kan doorgronden. Het werkt bij iedereen, behalve bij zichzelf...
    Q-Usernaam: Diaphanous
    Gastenland: Het land dat jij wil opvangen. Spanje/Brazilië/Argentinië zijn bezet. Engeland
    Speler: Toekomstig vriendje uit het gastenland Wayne Rooney (geef toe, het is een schatje x])
    Hobbys: Voetbal, Hockey, hardlopen, koken, lezen, zingen
    Extras: Anouk heeft een iets oudere tweelingbroer--> Martijn, die er altijd voor haar is.
    Titel: Quizlet's WK
    ik ben hier slecht in^^


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    XAVI schreef:
    (...)
    Hu? Ik begrijp je niet?

    Nou, als wij de personages hebt bedacht, ga jij het verhaal dan schrijven, of doen we dat dan met z'n allen?


    Life is what you make it

    Ow nee wacht, ik begrijp het denk ik al...
    De personage die je hebt bedacht, ga je dan ook zijn


    Life is what you make it