• De stelling van vandaag luidt:
    Ook harddrugs moeten worden gelegaliseerd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Magikal schreef:
    (...)
    Stel je niet aan man.
    Overdrijven is ook een kunst he, vroeger was er veeeeeeeel minder illegaal dan nu. Ik vind juist dat ze weer wat meer mogen gaan legaliseren hoor.


    Ja oké, maar drugs is iets van nu, niet iets van vroeger. Ik ben het met je eens als het gaat om meer dingen te legaliseren in plaats van verbieden, maar ik vind gewoon niet dat drugs daar één van moet zijn. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Speaker schreef:
    (...)

    Ja oké, maar drugs is iets van nu, niet iets van vroeger. Ik ben het met je eens als het gaat om meer dingen te legaliseren in plaats van verbieden, maar ik vind gewoon niet dat drugs daar één van moet zijn. (:

    Drugs is zéker iets van vroeger hoor.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    -ziet een verslaafde drugs wereld voor me-
    ehh toch maar oneens


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    HeyItsMe schreef:
    Oneens. Die is bedacht omdat softdrugs legaal zijn en er daardoor plotseling veel minder gebruikt werd. Maar dat komt doordat mensen die softdrugs gebruiken gewoon eens willen weten hoe het voelt en gewoon iets willen doen dat niet volgens de regels is.
    Bij harddrugs gaat het om echte drugsgebruikers en zware handel waarbij mensen zomaar vermoord kunnen worden. Dus dat moet niet gelegaliseerd worden, omdat het veel te veel kwaad doet. Softdrugs doen niet zoveel, maar harddrugs wel.

    Bij verkoop van softdurgs gaan ook mensen dood, overal gaan mensen dood!

    Magikal schreef:
    (...)
    Drugs is zéker iets van vroeger hoor.


    Dat ligt eraan hoeveel jaar we terug in de tijd gaan. Ik ben een paar honderd jaar terug. Jij een tiental jaren, denk ik en dan heb je gelijk. Maar toen waren er vooral joints geloof ik. Echte harddrugs zoals nu, geen idee.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Speaker schreef:
    (...)

    Dat ligt eraan hoeveel jaar we terug in de tijd gaan. Ik ben een paar honderd jaar terug. Jij een tiental jaren, denk ik en dan heb je gelijk. Maar toen waren er vooral joints geloof ik. Echte harddrugs zoals nu, geen idee.

    In de jaren '80 was speed heel populair, als dat geen harddrug is. Jaren '60 was de tijd van de joints!

    Speaker schreef:
    (...)

    Dat ligt eraan hoeveel jaar we terug in de tijd gaan. Ik ben een paar honderd jaar terug. Jij een tiental jaren, denk ik en dan heb je gelijk. Maar toen waren er vooral joints geloof ik. Echte harddrugs zoals nu, geen idee.

    Als we honderden jaren terug gingen kwam het niet meer goed denk ik.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magikal schreef:
    (...)
    Als we honderden jaren terug gingen kwam het niet meer goed denk ik.


    Hehe, lol. Maar ik denk niet dat we elkaars mening ook maar een beetje kunnen beïnvloeden. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Desecrate schreef:
    'T maakt mij niet veel uit, als je het wil hebben kom je er toch wel aan, of het nou verboden is of niet.


    Ja, dat idee heb ik ook wel. Maar ik gedragswetenschappen heb ik gehoord dat wie er kleine straf zet op iets het veel minder gebeurd dan met een zware straf. Dus het kan goed zijn dat wanneer drugs gelegaliseerd is, het veel minder aantrekkelijk wordt.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Speaker schreef:
    (...)

    Hehe, lol. Maar ik denk niet dat we elkaars mening ook maar een beetje kunnen beïnvloeden. 8D

    Nee dat denk ik ook niet :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    oneens


    when I get older, I will be stronger, they'll call me freedom, just like a waving flag

    Desecrate schreef:
    'T maakt mij niet veel uit, als je het wil hebben kom je er toch wel aan, of het nou verboden is of niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Eigenlijk wel, dan gebeurt het ook minder, omdat de lol er voor sommigen af is.


    Life is hard and then we die

    Oneeens. xd