• Een nieuwe story. Over een celeb, alleen dan niet zo bekend. Een aantal mensen hier kennen You Me At Six, heel veel mensen waarschijnlijk niet. Deze story gaat over hun zanger, Josh Franceschi. Nou ja, hij gaat over iemand anders, Josh komt later in de story voor.

    Carlijn woont al zo lang als ze zich kan herinneren bij haar ouders in Utrecht, Nederland, 17 jaar dus. Wel merkt ze dat ze niet op haar familie lijkt en gevoelig is voor Engels en Italiaans. Ze houdt van screamo en post-hardcore en is verliefd op bands als Bring Me The Horizon, Suicide Silence en The Blackout. Haar ouders vinden het niet erg, ze mag kiezen wat ze zelf wil.
    Ze heeft geen broertjes of zusjes, maar wel nichtjes en neefjes, allemaal met blond haar en blauwe ogen. Het begint haar op te vallen. Ook haar ouders hebben allebei blond haar en blauwe ogen, haar ooms en tantes, opa en oma. Volgens haar vriendinnen moet ze het zich niet aantrekken en gewoon verder gaan met haar leven. Toch vindt ze het vreemd...


    Waarschijnlijk heel voorspelbaar, maar ik ga er een orginele draai eraan geven! :] Als je niet van You Me At Six houdt, of ze helemaal niet kent, is dat niet erg, het zal toch niet zo heel veel daarover gaan. Voornamelijk over het leven van Carlijn, en hoe ze opzoek gaat naar haar biologische ouders, en als ze die heeft, broers en zussen.


    Destroy what destroys you.