• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Okay xd

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 19:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vluuv zei op 23 jan 2011 - 19:27:

    Voor ik nog bekomen ben van de schrik komt er een tweede vrouw aan.
    "Verlang je niet naar bloed, mensenlijk bloed?"
    Wát?! Zijn dit kanibalen ofzo? Maar nu ik er over nadenk... Het meisje naast de vrouw ruikt lekker.. Anders dan alles wat ik ooit heb geroken.
    "Wie ben jij?" vraag ik aan de andere vrouw.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bovenstaand was de laatste reactie van het vorige topic :'] Hier ga ik verder.

    Odile - Slechte vampier.

    Is ze nu echt zo dom of word ik hier gigantisch in de maling genomen? Elif zou haar zo kunnen hebben gemanupuleerd, hoewel dat niet echt volgens haar boekje gaat. Hoe dan ook haat ik het om in de maling te worden genomen. In mijn geval gaat dat altijd gepaard met vreselijke martelingen. Althans.. dat was in het verleden zo en ik heb ook in de afgelopen dagen genoeg klappen gehad. Is dat reden om op te geven? Nee. Absoluut niet. Dan vraagt ze wie ik ben.
    'Odile Lavossa,' zeg ik zakelijk. 'Ik ben een vampier, net zoals jij. En jij bent?' Wat interesseert het me eigenlijk ook. Ik vraag eigenlijk nooit naar persoonlijke zaken, ik heb er al een behoorlijke hekel aan als ze mij het vragen. Mijn verleden is nou niet bepaald prettig maar dat gaat niemand een flikker aan. Toch ben ik wel benieuwd naar deze vampier die niet eens weet dat hetgeen dat ze zelf is bestaat.
    Elif duidt me erop dat ik op moet zouten, waarna ik schamper mijn schouders ophaal.
    'Ik doe toch niks, of wel soms? Ik zie hier geen snacks rondlopen. En ik doe niet aan vampiers vermoorden. Tenzij ze lastig doen, ik háát het wanneer ze lastig doen.'

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 19:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Lily stopt misschien en dan schrijven we Candy uit door te vermoorden :xx

    Elif - Goede Vampier.
    Ze zuchtte, ze had een punt, maar toch. Als ze wou kon ze zo wat flikken, want ze wou van haar en de rest af toch? Had ze teminste de mensne voor zichzelf. Hmm, of ze was zo slim dat ze wist dat ze toch neit tegen hun opkon. Anyway, ze bleef maar op haar hoeden. ,,Best, dan blijf je.'' zei ze toen en keek toen naar Yue.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze hoefde niet heel lang na te denken over zijn vraag. ,,Muziek.'' ze keek hem aan. ,,je hebt zeker niet toevallig een gitaar of piano ergens gestalt?'' vroeg ze aan hem, ze verwachtte van niet maar tuurlijk hoopte ze dat hij het had.. Aan de andere kant, wat deden vampiers anders om de tijd te doden? Terwijl ze op antwoord wachtte plukte ze wat aan de deken en wierp ze een korte blik op het raam, het gedonder en het stormen werden gelukkig al wat minder. Waarschijnlijk zou het straks wel ophouden.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze keke anar de tranen in zijn ogen maar zweeg erover, toen hij vroeg of hij kon douchen enzo knikte ze. ,,Sure.'' ze glimlachte. Faith pakte zijn hand en nam hem mee naar haar kamer. ,,Hier is de badkamer.'' ze deed de deur van haar badkamer open. ,,Er liggen handdoeken enzo dus gebruik maar wta je wilt.'' ze keek 'm aan. ,,Is er nog iets dat je wilt? Behalve kleding dan.. Of je moet in mijn kledig rond willen lopen maar dta gaat denk ik niet passen.'' ze zweeg en dacht even na. De enige mannen hier waren die goedaardige gasten, mooi niet dat ze daar om klerne ging vragen.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 20:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ Hierboven: is inmiddels een post bij x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Als Lily stopt wil ik Candy wel vermoorden XP Het zou kunnen dat Yue nog niet echt zelfbeheersing heeft omdat ze net nieuw is... Maar ik gun het Odile ook wel x)
    Yue
    Ik haal even rustig adem. Nog zo'n gek.
    "Juist.. Een vampier, net als ik. Menen jullie dit nou serieus of is dit een soort zieke twillight-fanclub?"

    Jamie.

    ' Oh. ' mompelde hij zachtjes en dacht even na. ' Maar jij kan toch wel uit dit huis? ' Hij beet even op zijn lip. Jamie snapte nog niet echt alles van deze vloek gebeuren. ' Zou je misschien mijn kleren op kunnen halen? '

    Haha, laat ze delen xD
    Lol.

    Elif - Goede Vampier.
    ,,Twilight fan-club?'' een van haar wenkbrauwen ging omhoog. ,,Tuurlijk niet. Zien we eruit als gillende meidenfans die wegkwijlen bij het zien van die gasten?'' ze keek Yue aan. ,,Waar denk je trouwens anders dat je die wonden vandaan had, hmm? EN waarom wou je anders Candy bijten?'' Elif hoopte dat ze niet dacht dat ze gestoord waren.. Stel je voor dat ze vluchtte om te vertellen dat heir een stel gekken woonden, het ozu voor een hoop gedoe zorgen.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze hoefde niet heel lang na te denken over zijn vraag. ,,Muziek.'' ze keek hem aan. ,,je hebt zeker niet toevallig een gitaar of piano ergens gestalt?'' vroeg ze aan hem, ze verwachtte van niet maar tuurlijk hoopte ze dat hij het had.. Aan de andere kant, wat deden vampiers anders om de tijd te doden? Terwijl ze op antwoord wachtte plukte ze wat aan de deken en wierp ze een korte blik op het raam, het gedonder en het stormen werden gelukkig al wat minder. Waarschijnlijk zou het straks wel ophouden.

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Ik kan wel weg ja, maar als ik ga komt misschien Odiel weer, die vrouw die jou probeerde te vermoorden.'' legde ze uit en ging op de bank zitten. ,,Misschien dat we straks evne naar kleding voor jou kunnen zoeken.'' voegde Fiath er ngo aan toe, dit acteren begon haar steeds gemakkelijker af te gaan. En hé, een keer geen eeuwenoude moordmachines als gesprekspartners was ook wel een keer fijn, hij had temisnte wat te vertellen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Uhm, Oke. ' mompelde hij teleurgesteld. ' Dan ga ik maar douchen. ' Hij liep naar de badkamer, deed de deur achter zich dicht en trok zijn kleren uit. Zijn kleren in de wasmand die in de hoek stond. Hij draaide de kraan open en ging onder de douche staan.

    Vluuv schreef:
    Als Lily stopt wil ik Candy wel vermoorden XP Het zou kunnen dat Yue nog niet echt zelfbeheersing heeft omdat ze net nieuw is... Maar ik gun het Odile ook wel x)
    Yue
    Ik haal even rustig adem. Nog zo'n gek.
    "Juist.. Een vampier, net als ik. Menen jullie dit nou serieus of is dit een soort zieke twillight-fanclub?"

    Meeeeeh, ik wil er ook eentje vermoorden D: Ik vind het zielig voor Odile dat het haar nooit lukt. Maar oke jij was eerst :'D
    Oke dat klinkt dom ahaha.


    No growth of the heart is ever a waste

    odile mag ook wel hoor, lol xD
    Of saampies ;a
    Dat odiel Yue overhaalt fo iets dergelijks


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    Oke ik heb geen leven. Effe alles doorlezen x]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 19:21 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Het zou inderdaad kunnen dat Odile haar overhaalt. Of dat ze zich nog net kan inhouden, maar dan bijt Odile haar en wordt ze gek van de geur van het bloed 0_0 Best wel apart dat we al zitten te overleggen hoe we haar gaan vermoorden XD
    Yue
    Ik zuchtte. "Nee oke, zo zien jullie er niet uit. Maar kom op, die wonden komen toch gewoon van een wild dier ofzo?"
    "En waarom wou je anders Candy Bijten?" vroeg ze.
    Even was ik stil. Ik wist niet hoe ze wist dat ik haar had willen bijten maar ze had wel gelijk. "Nou.. Ik weet niet. Dat is gewoon.. het leek op dat moment gewoon logisch oké?" Ik voelde me slecht op mijn gemak, ik hoopte niet dat ze dachten dat ik het meisje echt wat aan had willen doen. Want... dat had ik niet gewild, toch?

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 16:19 ]

    Odile - Slechte vampier.

    Twilight? Wat in godsnaam moet Twilight voorstellen? Als het een of andere sekte is die vampiers aanbidden valt het bij mij wel in de smaak. Al helemaal bij het idee dat de leden vrijwillig bloed zouden afgeven. Hoef ik er tenminste niet zelf achteraan met m'n loopneus en m'n droge keel.
    Dan haal ik mezelf weer uit mijn geromantiseerde fantasie.
    'Een sterveling bijten?' lach ik geamuseerd. Ik ga uitdagend voor het meisje staan en ontbloot mijn hals. 'Hierzo?' Ik wacht niet op het antwoord. 'Ha! Een vampier in ontkenningsfase, wat een grap! Geloof me, die lust naar bloed zal nog erger worden. Wacht maar tot je een paar jaartjes als vampier rondzwerft. Denk niet aan de menselijke wetten want die gelden niet meer voor ons! We kunnen pakken wat we pakken willen. Hier en nu!' Ineens grijp ik met mijn hand naar mijn keel. Oh fuck, m'n stem geeft het echt op. Mijn geweten probeert zich los te wrikken uit het web van sadisme en haat maar mijn dorst naar bloed is de dominante factor en daarmee mijn drijfveer.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 16:44 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik kijk de vrouw met grote ogen aan. Alles pakken wat we willen? Dat klinkt goed maar.. Dan hoor ik een soort roggel en grijpt ze met haar hand naar haar keel. Ze kijkt niet zo blij en triomfantelijk als twee seconden geleden meer. Misschien voelt ze zich niet lekker? Nee, vampiers voelen zich toch altijd goed? Wacht, begin ik die onzin nu te geloven? Gottegot..
    "Maar voel je je dan niet schuldig? Ik weet niet of je een vampier bent of een gestoorde gek, maar voel je je dan niet slecht als je bloed drinkt?"