• naja, het was kei gezellig en toch niet zo leuk haha :'D
    want ik had pas om kwart voor 4 pauze, en ik begon al om half 11!
    dus ik was tegen 3 uur echt chagrijnig, omdat mij al 2x pauze beloofd was :')
    en toen heb ik in mijn pauze kei gezond bij de mac een manderijn en nog een koekje zitten eten haha, terwijl de rest een dik voordeelmenu at :'D
    en er zijn een paar mensen waar ik wel gezellig mee kan praten, haha, dus dat was wel leuk.
    En er was iemand die na 3 uur werken kapte hahaha. -dat was echt een snol-
    ze was op haar eerste dag, en ze zeurde na een uur al van:"wanneer krijg je eigenlijk pauze?" terwijl ik al dik 4 uur achter de rug had, zonder pauze. En toen had ze na haar pauze geen zin meer om te werken dus zei ze super droog, : "ik heb geen zin meer" baas: "dan clock je je uit en ga je naar huis." "oke." hahahahah ;'D
    oke, het zal wel dom enzo klinken, maar het was best wel gezellig vandaag, op het feit na dat ik vet chagrijnig werd van geen pauze hebben en niet eten :3

    én iemand kwam op het domme idee om voor iedereen oliebollen te halen, dus heb ik die ook gehad (A)(A)
    hahaha _O_

    hoe was jullie dag ? :9~

    melig gedaan in sneeuw_O_ er licht hier iets van 20 cm en het sneeuwt weer lekker hard -_-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ging de stad in _O_


    -

    Ik heb al sinterklaas geviert xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Lol
    De twee meiden die vandaag samen op brood moesten staan hadden een beetje ruzie, dus dat was wel grappig. En ik moet dat mens met wie ik vandaag op vleeswaren moest staan niet, dus het was erg gezellig.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mijn dag was kut, want ik zit ziek thuis terwijl iedereen leuk ergens feestjes aan het vieren is.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb heerlijk geslapen tot twee uur en ben al de hele dag aan het hangen. Eindelijk bijkomen van drie weken drama. _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hahhaha leeuk :'DD
    Ik ging vandaag ff naar het winkelcentrum, in die inmiddels dikke laag sneeuw. Op de tafel in de tuin ligt wss al zo'n 8 cm ><'
    Verder.. was het wel leuk ^^

    En.. ik heb ook maar meteen btg gehaald :'DD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Reticent schreef:
    Lol
    De twee meiden die vandaag samen op brood moesten staan hadden een beetje ruzie, dus dat was wel grappig. En ik moet dat mens met wie ik vandaag op vleeswaren moest staan niet, dus het was erg gezellig.

    bij mij op mijn werk hebben er niet echt mensen ruzie ofzo, :3
    naja, kijk; niemand mag echt iedereen,
    maar dan doet iedereen toch normaal tegen elkaar, :3
    iedereen die nieuw is zegt ook meteen: "er zijn wel groepjes, maar je wordt niet buitengesloten." -oftewel: iedereen wordt toegelaten tot de macdonalds groepjes :3-

    Ik en men zus hebben een sneeuwman gemaakt =)
    en foto's getrokken met de hond erbij :p


    Stop wishing, Start doing..

    Fijn dat je zo'n leuke dag had.
    Ik heb gestudeerd (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'