• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet een volledig verbod op prostitutie komen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    als die meisjes dat willen doen moeten ze dat lekker doen.... alleen sommige mensen hebben er last van....


    Believe In Everything Because Everything's Reachable

    Oneens


    Has no one told you she's not breathing?

    Miyagi schreef:
    Helemaal niet!
    Moest het verboden worden dan heb je perverten die dan jonge meisjes gaan ontvoeren om toch zo maar aan hun trekken te komen maar met een fatale afloop.

    Vaak kiezen prostitues voor het vak en ze verdienen er nog aan, HOUDEN vind ik!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    oneens zonder hen zonder er VEEL meer jonge meisjes en vrouwen verkracht worden door mannen die hun 'lusten' niet kwijtgeraken.


    Change, the only good thing in this world.

    Oneens. Dood aan de vertutteling.


    I am an idiot, I move.

    Oneens, want ik denk dat er dan alleen nog maar meer ongewenste prostitutie komt en illegale[/logisch]..


    Je moet worden wie je bent.

    Qlimax schreef:
    Aan de ene kant wel, daardoor voorkom je ongewenste prostitué.
    Aan de andere kant, sommige doen het vrijwillig.
    Eens en oneens dus.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Nee, die mensen willen ook hun geld verdienen, al is het op die manier.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Successful schreef:
    Bwa neuh, als die meisjes voor hun raam willen gaan staan moeten ze dat vooral doen, ik heb er alleszins geen last van. :)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ach, laat hun zichzelf toch letterlijk verneuken.


    I live for the applause, you will die for it.

    Qlimax schreef:
    Aan de ene kant wel, daardoor voorkom je ongewenste prostitué.
    Aan de andere kant, sommige doen het vrijwillig.
    Eens en oneens dus.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Miyagi schreef:
    Helemaal niet!
    Moest het verboden worden dan heb je perverten die dan jonge meisjes gaan ontvoeren om toch zo maar aan hun trekken te komen maar met een fatale afloop.

    Vaak kiezen prostitues voor het vak en ze verdienen er nog aan, HOUDEN vind ik!

    dat laatste ben ik niet met je eens maar het is zeker dat als er minder prostitues komen er meer verkrachtingen komen.
    Btw, ik denk dat niemand dat beroep uitoefent voor de lol


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Speaker schreef:
    Nee, want als mensen er vrijwillig hun beroep van willen maken, kun je ze niet tegenhouden want in feite is het niet iets gevaarlijks, schadelijks of raars of zo.


    Inderdaad, en stel je voor dat al die vieze oude mannetjes hun behoeften daar niet meer zouden kunnen kwijt spelen, waar zouden ze het anders gaan zoeken?
    Ik denk dat het percentage verkrachtingen meteen gigantisch zou gaan stijgen


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Als je dat illegaal maakt gaan mensen meer verkrachten? En hun behoeftes uitleven op andere mensen. Dus enerzijds is het best een ramp dan? (:


    Militat omnis amans

    Het is heel dubbelop.
    Aan de ene kant ga je zo de loverboyacties een béétje verminderen, aan de andere kant ga je zo de verkrachters hun werk weer laten doen.
    Bovendien lost het, het probleem (gedwongen prostitutie) heus niet helemaal op. Kijk bijvoorbeeld naar Amerika, daar gebeurt het ook nog.
    Ik denk dat het niet verbieden van prostitutie de beste manier is om die cyclus min of meer te kunnen controleren.


    Life is hard and then we die