• Ik ga morgen de kerstboom opzetten lol. Normaal zou dat vandaag gedaan worden, altijd de dag na sinterklaas lol, maar niemand had zin ofzo dus ga ik het morgen doen als ik vrij heb. Wij hebben een neppe met lichtjes die er al inzitten haha, vet handig.
    Staan hij bij jullie al? Zetten jullie er eentje neer? Of wanneer komt hij? En hebben jullie een echte of neppe?


    Your make-up is terrible

    Bij ons is die zondag al opgezet lol.
    Het is een neppe, en de kat heeft al bovenin de boom gezeten :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Hier staat ie sinds vanavond, het is een neppe en hij is heel mooi :9~ Je kan duidelijk zien dat er vrouwen aan de macht zijn hier thuis.


    -

    Wij zetten de kerstboom altijd ná mijn verjaardag. En mijn verjaardag is morgen, dus ik denk deze week. Echte bomen ftw.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 21:57 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Wij zetten er wel een, ja.
    Alleen komt die meestal héél laat.


    effort never betrays you

    Me moeder wil overmorgen een echte gaan halen, dus die in donderdag of vrijdag helemaal opgetuigd. =D


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Mijn ouders zijn altijd veel te laat met de kerstboom, ik hoop ze over te kunnen halen om het dit weekend te doen. _O_

    Kikkeli schreef:
    Wij zetten de kerstboom altijd ná mijn verjaardag. En mijn verjaardag is morgen, dus ik denk deze week. Echte bomen ftw.

    morgen is sem jarig . :9~


    Life is a beautiful struggle

    Kikkeli schreef:
    Wij zetten de kerstboom altijd ná mijn verjaardag. En mijn verjaardag is morgen, dus ik denk deze week. Echte bomen ftw.

    Mijn mama is morgen ook jarig _O_


    -

    Wij zijn er niet met kerst, dus krijgen we ook geen boom XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Die van ons is echt, hij staat nog in de tuin. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mama weigert die voor 6 december te zetten en eigenlijk komt die boom bij ons pas ten vroegste twee weken voor kerst. Maar meestal is het zo als het nog een week is tot kerst. Dus hij zal volgende week wel ergens komen.

    Mijn vader heeft vandaag, GRATIS, in Woerden een mega-kerstboom gehaald. We gaan 'm woensdag optuigen omdat we dan pas tijd hebben.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Haha mijn moeder en ik hebben volgende week maandag afgesproken. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb vandaag een hele leuke kerstboom gekocht en ook daarna meteen opgezet. Het is een neppe maar hij is zo mooi :9~


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Wij gaan hem deze week opzetten (: Mijn moeder en ik vinden voor het grootste deel dezelfde dingen leuk in een kersboom, dus dat is zeker mooi :') We combineren heel sierlijk vaak met strakke, matte tinten. Wij zijn pro in kertboom versieren.
    We hebben wel een neppe: Ik heb van al mijn broers en zussen 9 neefjes en nichtjes, en die hoeven geen buik gevuld met naalden :') En het stinkt en geeft troep en ik vind het best lelijk.
    We laten hem zowiezo staan tot mijn verjaardag (6 Januari).
    Ik ben 5 weken te vroeg geboren, en toen ik op mijn uitgerekende datum (valentijnsdag) naar huis mocht, hadden mijn broers en zussen de kerstboom laten staan, met allemaal spekjes enzo erin, om te vieren dat ik gezond was. En dat verhaal vertelt mijn moeder elke keer weer als we de kerstboom opzetten. :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.