• Ik ga morgen de kerstboom opzetten lol. Normaal zou dat vandaag gedaan worden, altijd de dag na sinterklaas lol, maar niemand had zin ofzo dus ga ik het morgen doen als ik vrij heb. Wij hebben een neppe met lichtjes die er al inzitten haha, vet handig.
    Staan hij bij jullie al? Zetten jullie er eentje neer? Of wanneer komt hij? En hebben jullie een echte of neppe?


    Your make-up is terrible

    Dat verschilt van jaar tot jaar of hij vroeg of laat komt, en het is een echte. (':


    Only losers can act the way you do

    Bullshit schreef:
    Wij gaan hem deze week opzetten (: Mijn moeder en ik vinden voor het grootste deel dezelfde dingen leuk in een kersboom, dus dat is zeker mooi :') We combineren heel sierlijk vaak met strakke, matte tinten. Wij zijn pro in kertboom versieren.
    We hebben wel een neppe: Ik heb van al mijn broers en zussen 9 neefjes en nichtjes, en die hoeven geen buik gevuld met naalden :') En het stinkt en geeft troep en ik vind het best lelijk.
    We laten hem zowiezo staan tot mijn verjaardag (6 Januari).
    Ik ben 5 weken te vroeg geboren, en toen ik op mijn uitgerekende datum (valentijnsdag) naar huis mocht, hadden mijn broers en zussen de kerstboom laten staan, met allemaal spekjes enzo erin, om te vieren dat ik gezond was. En dat verhaal vertelt mijn moeder elke keer weer als we de kerstboom opzetten. :')


    Aaah das echt superschattig!

    Wij hebben altijd paars met zilver, echt mooooi.


    Your make-up is terrible

    Een echte en ik weet niet wanneer, pas als mijn ouders er aan denken er een te gaan kopen (:

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 22:21 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Bij ons staat die er al sinds zaterdag en het is een valse kerstboom die je zo uit elkaar kan halen, die we zo al meer dan 10 jaar hebben ma bon ^^


    But love's a malady without cure

    Nu al? D:
    Wij pas volgende week, misschien nog wel daarna. D:


    Destroy what destroys you.

    Sid schreef:
    Een echte en ik weet niet wanneer, pas als mijn ouders er aan denken er een te gaan kopen (:


    Hope goes lost but never dies.

    Bij ons staat ie er al zonder lichtjes en ballen (:
    Nog geen tijd gehad om hem te versieren ^^


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Wij hebben een neppe. En hij staat nog niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    bij ons altijd het weekend na mijn verjaardag en aangezien ik vrijdag verjaar , gaan we hem dit weekend zetten :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hm, het is best moeilijk om zo''n nep ding op te zetten lol. Ik snap der niets van.


    Your make-up is terrible

    Staat die echt NU al bij jullie? Bij mij pas over een week ofzo :') En wij hebben een hele lelijke boom bij mn moeder. Zo'n houten 'alternatieve' kerstboom :'D
    Mn pa heeft wel een mooie, grote, echte boom. Met rode kerstballen.


    I chill back and I spread peace n love

    We gaan er geen eén neerzetten geloof ik,
    maar wel doen we het met cadeautjes en we vieren t ook wel met een diner..


    Kuss.

    Alles is al opgeruimd en er is al plaats gemaakt voor de neppe kerstboom en de huisjes, kerstmannen etc.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Die van ons is gister opgezet. Een neppe, met een glitterige slinger, rood, blauw en zilvere kerstballen, veel lampjes en een mooie ster-piek. (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mijn ouders hebben er wel al 1 gekocht, maar hij staat nog niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg