• Mensen, ik zit in een soort van dilemma en voel me best dom nu.
    Net had ik een gesprek om Omegle met een jongen man van 21 uit Engeland, hij voerde een normaal gesprek met mij (over games :'DD) en vroeg nooit hoe oud ik was ofzo. Echt gewoon, het was een heel normaal gesprek en best gezellig.

    Op een bepaald moment zei hij: "i have to get off here shortly. do you have an email address i could contact you on? mine is: *zijn e-mail* you seem like a decent guy, so why not ask?" (hij dacht dus dat ik een jongen was, lol. :'DD)
    Hij vroeg niet verder naar het mijne en hij ging mijn leeftijd schatten: 21 dacht hij. Toen ik zei dat het veel te oud was, dacht hij 16. (Uiteindelijk heb ik wel gezegd dat ik nog maar 13 ben)

    Op het einde zei hij: "well, I have to go now my friend. You have my email address anyways. Send me an email any time you like."

    Maar nu: ik heb zijn e-mailadres en nu zit ik met het probleem: hem mailen of niet? -lame-

    Help? :'D


    Edit:
    Ik maak gewoon een ander e-mailadres aan, wat kan er gebeuren?
    (krul)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 22:11 ]


    Only losers can act the way you do

    Hm, waarom niet joh. Ik denk niet dat er heel veel kan gebeuren eerlijk gezegd.


    Your make-up is terrible

    Ik had dat wel gedaan. Als je een gesprek met hem voert zo, en vooral over games is er vast niks mis met hem.
    mailennnn. :9~


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik doe dat wel altijd hoor (:
    Er is verder ook niets ergs gebeurd, en ik heb al zo'n 20 mensen op mijn msn gehad van Omegle (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    NikkiPedia schreef:
    Hm, waarom niet joh. Ik denk niet dat er heel veel kan gebeuren eerlijk gezegd.
    Omdat ik niet wil voorhebben dat ik me bedrogen voel. Dat hij toch niet zo'n fatsoenlijke jongen is waar het best gezellig mee kan zijn, weet je wel. (':

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 22:12 ]


    Only losers can act the way you do

    Maak een ander emailadres aan en stuur hem vandaaruit mails. Stel dat het misloopt, kan je dat gewoon verwijderen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    hahahha, lol (krul)
    je weet hoe ik er over denk (krul)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 22:01 ]


    Life is a beautiful struggle

    Sid schreef:
    Maak een ander emailadres aan en stuur hem vandaaruit mails. Stel dat het misloopt, kan je dat gewoon verwijderen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Sid schreef:
    Maak een ander emailadres aan en stuur hem vandaaruit mails. Stel dat het misloopt, kan je dat gewoon verwijderen.


    (Be)lieve in (you)rself

    ik had ooit hetzelfde dilemma maar nu heb ik een hele goeie vriend in zuid-korea (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dat was bij mij ook. Ik heb gewoon mijn acc gegeven van Youtube om te mailen, omdat hij geen msn heeft. Ik heb trouwens zijn pic gekregen(lol) Maar maak gewoon een nieuwe msn. Dat is beter..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Sid schreef:
    Maak een ander emailadres aan en stuur hem vandaaruit mails. Stel dat het misloopt, kan je dat gewoon verwijderen.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik zou hem indd mailen met een ander email adres.
    Dus snel mailen (:


    I'm just a little girl in a big mean world.