• Ja dat vraag ik me nou af.

    Ik zit al een tijdje in een hockeyteam waar een stel arrogante mensen inzitten, die denken dat ik een stomme nerd ben, arrogant en denken dat ik alles maar voor hun doe. Ik kwam er vandaag 2 tegen, die 'Hoi Anouk' Zeiden, op zo'n toon dat ik me gewoon minderwaardig voelde, het gevoel dat je niets bent vergeleken met hun.

    Of dat je me een meisje uit je klas mee terug fietst die je alleen goed vind om mee samen te fietsen en daarna als een baksteen laat vallen als er jongens voorbij komen die ze toevallig kent. Ik heb de hele weg achter hen gereden, alleen. Niemand die naar me omkeek, het enige wat ik kreeg, waren scheldwoorden en wat gelach.

    Ik ben gewoon niet iemand die zichzelf gaat veranderen voor anderen, ik zal me nooit zwaarder op gaan maken, ik zal nooit in naveltopjes naar school gaan. En al helemaal niet mezelf veranderen voor anderen, ookal trek ik het me heel erg aan wat mensen over me vinden...

    zo dat moest er even uit. Maar nu even op mijn vraag, hoe kan het?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ooh ja, herkenbaar. Maar je kunt je ertegen wapenen. Vanzelf word je volwassener en zie je in dat je niet slechter bent dan anderen.


    No growth of the heart is ever a waste