• Ik kan het niet aanzien

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 18:11 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    En hoe dat kitten zit te miauwen. Ik moet overgeven.


    Ugh, blij dat het geluid bij mij uitstaat!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Als ik haar zie, gooi ik haar op de grond. Dan pak ik een hakschoen en stop ik die eerst in dr been, daarna in de arm, daarna in dr maag, daarna in dr hals, daarna in haar hoofd en daarna ga ik op dr hoofd springen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Villain schreef:
    Jezus ****** :/ Wth bezielt die vrouw o_o HOMG. Omg, omg, omg :/ Hier kan ik wel van janken :/ ZIEK.

    Ik heb welgeteld tot aan de seconde dat ze met die naaldhak begon gekeken en toen werd 't wazig voor m'n ogen.
    Zulk soort mensen maken mij echt agressief.


    No growth of the heart is ever a waste

    OMG :|
    Volgens mij is wel fake hoor ;)
    Want dat poesje zou echt al veel eerder moeten bloeden :X
    Maar rond 1:40 begint wel goor te worden :|

    Zoies doe je tog nie :S


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    God, normaal kan ik tegen zulke dingen maar hierbij moest ik bijna overgeven. Mijngod.


    Olive

    -verkeerd account

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 18:19 ]


    Urgghh blurghhh rrrrrr meat... We'll swallow your soul, uuugh.

    ik durf hem eigenlijk niet af te kijken,
    is die kat echt dood.
    -had hem bij dat stukje vn die hak in dat oog meteen weg geklikt.
    met braak neigingen -___-


    They fell in love, didn't they?

    Ik laat haar onderkoelen zodat haar ledematen langzaam afsterven. Net op het punt dat ze K.O. stop ik haar in een sauna. Ik mep haar een paar keer met een zweep in haar gezicht, ik stomp in haar maag, ik zet een mes in haar heup en draai eraan. Ik verbrijzel haar handen en voeten met een hamer en daarna hak ik ze eraf met een bijl. Ik vil haar leven en stop haar daarna in zoutzuur.
    Vies, vies vies, vies, VIESSS (k-woord) godverzeikse achterbaks teringschijtmens.

    Met zulke dingen ben je echt bij het verkeerde adres bij mij.


    I live for the applause, you will die for it.

    SasXMusic schreef:
    OMG :|
    Volgens mij is wel fake hoor ;)
    Want dat poesje zou echt al veel eerder moeten bloeden :X
    Maar rond 1:40 begint wel goor te worden :|

    Zoies doe je tog nie :S


    Maar de videokwaliteit is slecht, en het heeft nog een pels, dus het is niet goed zichtbaar.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik wil gewoon vuurwerk in haar **** duwen en afsteken.
    Oh bah, dat geluid.


    All this dampness is damp.

    Kikkeli schreef:
    Ik laat haar onderkoelen zodat haar ledematen langzaam afsterven. Net op het punt dat ze K.O. stop ik haar in een sauna. Ik mep haar een paar keer met een zweep in haar gezicht, ik stomp in haar maag, ik zet een mes in haar heup en draai eraan. Ik verbrijzel haar handen en voeten met een hamer en daarna hak ik ze eraf met een bijl. Ik vil haar leven en stop haar daarna in zoutzuur.
    Vies, vies vies, vies, VIESSS (k-woord) godverzeikse achterbaks teringschijtmens.

    Met zulke dingen ben je echt bij het verkeerde adres bij mij.


    _O__O_

    -gaat hem niet eens kijken-


    Hope goes lost but never dies.

    -word al misselijk van de reacties, zonder gekeken te hebben-


    Opgeven is geen optie.

    Villain schreef:
    Jezus ****** :/ Wth bezielt die vrouw o_o HOMG. Omg, omg, omg :/ Hier kan ik wel van janken :/ ZIEK.

    Messiah schreef:
    -gaat hem niet eens kijken-