• Ik kan het niet aanzien

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 18:11 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jezus fcking christ.
    Ik hoop dat dat k*t wijf echt zelf overgereden wordt door een truck en dat ze dan nog leeft en ze dan langzaam stikt en dan nog een truck over d'r heen :@


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    O mijn god. Gewoon, o mijn god. Jezus. Dit is niet normaal, dat wijf is ziek. Misschien moeten we even een aantal Saw-technieken op haar toepassen? Zelfs dat is nog te mild. Goddamned, wat een hóer (sorry, maar dat moest).


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat een klere wijf zeg... Hoe durf je zo iets te doen aaah nu wil ik haar zo graag slaan... Ik zit nu echt letterlijk te janken.. Ik ben echt een dieren vriend hoe durft ze zeg... :@:@:@:@


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Messiah schreef:
    -gaat hem niet eens kijken-


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Junns schreef:
    ik kan het niet aanzien

    sommige mensen zijn gestoord...


    Never forget the things that make you smile

    Delinquent schreef:
    Omg. ik durfte neit eens verder te kijken toen ze haar voet op die kitten zette he. Wat een ontiegelijk -te vreselijk scheldwoord- wijf.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik ga niet eens zeggen wat ik hiervan vind, want als ik dat doe - ben ik binnen 3 minuten van Quizlet afgegooit voor mijn taal gebruik.


    Never wait for perfection, just make it.

    Heavily schreef:
    Ik ga niet eens zeggen wat ik hiervan vind, want als ik dat doe - ben ik binnen 3 minuten van Quizlet afgegooit voor mijn taal gebruik.


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Ik heb like maar twee seconden gekeken en ik vind het nu al vreselijk. Wie doet nu zoiets?

    Zou het ook zo'n filmpje zijn door die rijke gestoorde aziaten die die filmpjes gemaakt hadden waarin 'sexy vrouwen' konijnen dooddrukken door er op te gaan zitten? Want daar lijkt het wel op.
    (Had ik gelezen op hln.be)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    OMG! Ik heb gewoon tranen!
    Echt zielig, zulke mensen moeten dood.
    Ik ben het met je eens!
    Ik hoop dat er iets héél ergs overkomt met deze bitch.

    JackOLantern schreef:
    Ik heb like maar twee seconden gekeken en ik vind het nu al vreselijk. Wie doet nu zoiets?

    Zou het ook zo'n filmpje zijn door die rijke gestoorde aziaten die die filmpjes gemaakt hadden waarin 'sexy vrouwen' konijnen dooddrukken door er op te gaan zitten? Want daar lijkt het wel op.
    (Had ik gelezen op hln.be)


    Omg, ziek, gestoord gewoon! En ik snap niet dat sommigen dat sexy vinden. Alles behalve dat! Juist... walglijk, bespottelijk, gruwelijk (ik wil allemaal scheldwoorden gaan gebruiken, maar dat lijkt me nu niet zo'n goed idee). *is boos*


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Tegen de muur en afknallen die vieze slet.


    None but ourselves can free our minds.

    Laziza schreef:
    (...)

    Omg, ziek, gestoord gewoon! En ik snap niet dat sommigen dat sexy vinden. Alles behalve dat! Juist... walglijk, bespottelijk, gruwelijk (ik wil allemaal scheldwoorden gaan gebruiken, maar dat lijkt me nu niet zo'n goed idee). *is boos*


    Ja, echt vreselijk. Die arme dieren hebben niks verkeerd gedaan en dan moeten ze op zo'n gruwelijke wijzen sterven omdat een paar rijke gestoorden daar geil van worden.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb na 2 seconden al weggeklikt ik wil het niet zien


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Ik hoop dat ze ooit word opgegeten door radio-actieve katten of zo. Of héél langzaam sterft op éénder welke manier ook.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.