• Ik kan het niet aanzien

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 18:11 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    OMFG! ik ga over mijn nek

    -ik hou me in-

    wat een gek wijf!
    serieus, iemand zou dat bij haar moeten doen

    serieus ik kan er niet meer naar kijken, wtf, dat wijf is echt ziek in haar hoofd

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 18:44 ]


    --

    ik had hem al eens gezien, dus hoef hem nou niet meer te zien.
    Echt, dat er zulke zieke mensen bestaan :/


    There are several things that I have been doing wrong.

    Omg, wat een ziek wijf.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 18:41 ]


    Smile and live.

    vreselijk.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik begon serieus te huilen uit woede en omdat ik dit zó vreselijk erg vind. Vanaf dat ze in dat oog ging stampen kon ik niet meer kijken...


    *insert philosophical cringe expression here*

    Sniper schreef:
    Godverdomme vuile (^&%@^*(_&^%#()_*%##! Ik wil haar zo hard rammen. Echt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Omg. ik durfte neit eens verder te kijken toen ze haar voet op die kitten zette he. Wat een ontiegelijk -te vreselijk scheldwoord- wijf.


    Behind the laughter it actually means something.

    Messiah schreef:
    -gaat hem niet eens kijken-


    effort never betrays you

    OmG is dit echt gebeurd? ik vind het zo zielig voor die kat (ik heb er ook 1 en als dat teringwijf er aan zou zitten zou ik haar ****** hard op der bek gevennn!!!) bitch.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik ga dat niet eens kijken, want dan word ik misselijk en ga ik gillen. Arm beest, zoiets is toch nergens goed voor?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    gewoon ziekelijk.
    ik heb het filmpje gewoon niet kunnen uitkijken!

    Serieus, ik krijg gewoon tranen in mijn ogen. Het klinkt misschien raar, maar ik kan hier echt niet tegen. JONGE ************WIJF dat ze is! Ik meen het, met die stomme ***spleetogen van d'r ik hoop dat ze doodvalt stom wicht, muts, idoot, psychopaat, vuile************************************!!!!! OMG IK WIL HAAR BEEN ERAF RUKKEN, HAAR ENKEL BREKEN, EN DIE VERVOLGENS AAN DE LEEUWEN VOEREN, echt ik ben pissed. Haat aan zulke gestoorde, psychotische f0ckin' menzen!


    I don't care who's a werewolf and who's a vampire^^

    Dit is echt ziekelijk..
    Eerst zo'n klein onschuldig katje vermoorden en dan het op internet zetten..
    Ielll Stom ***************************************************** wijf..

    Ze zouden het bij haar moeten doen...
    Gewoon alles zoals zij dat bij dat katje heeft gedaan..
    Ziek wijf

    XxPRESSIONxX schreef:
    Serieus, ik krijg gewoon tranen in mijn ogen. Het klinkt misschien raar, maar ik kan hier echt niet tegen. JONGE ************WIJF dat ze is! Ik meen het, met die stomme ***spleetogen van d'r ik hoop dat ze doodvalt stom wicht, muts, idoot, psychopaat, vuile************************************!!!!! OMG IK WIL HAAR BEEN ERAF RUKKEN, HAAR ENKEL BREKEN, EN DIE VERVOLGENS AAN DE LEEUWEN VOEREN, echt ik ben pissed. Haat aan zulke gestoorde, psychotische f0ckin' menzen!


    Geef de spleetogen niet de schuld. (cat)


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Omg, ik heb hem niet gekeken maar ik ken het filmpje wel.
    Dat wijf mag doodvallen, maar ik vind het echt kei zielig voor dat poesje, zo'n dood verdient ie niet.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.