• Ik ontdekte 'm voor het eerst tijdens de zuid holland meeting en nu merk ik steeds dat ik het doe. Gewoon ineens m'n mond open en dicht, zonder erbij stil te staan van waarom doe ik dat?
    Hebben jullie ook zo'n rare tik?


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik kan niet stil blijven zitten.. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef op 13 dec 2010 - 7:02:
    ik kan niet stil blijven zitten.. ;$

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 7:16 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik wil altijd iets in mijn handen hebben :') En als ik dat niet heb dan ga ik op mijn lippen bijten.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb last van een gayhandje XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik wil de hele tijd in mijn vingers knippen.
    En dan niet met een schaar uknow.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ik heb dezelfde tik als taylor lautner...met mijn been schudden
    onbewust :')
    Of als ik koekjes of boterhammen eet ( ik scheur stukjes van mijn eten) steek ik het in mijn mond en dan veeg ik mijn vingers af en dan eet ik weer een stukje en dan doe ik het weer...zo heel de tijd
    iedereen wordt gek van me :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ik beweeg mijn tenen altijd XD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    één ervan: Als ik met mijn voet ofzo ergens aanraak, moet ik dat met mijn andere voet ook doen. (krul)

    Ik ren altijd heen en weer in mijn kamer. Lol. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Haha ik ga altijd met mijn hand door mijn haar

    Ik wiebel constant met mijn benen, ga constant met een hand door mijn haar en het ergste is dat ik op mijn lip bijt. Constant. All the time.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik kan als ik zit mijn benen niet stil houden, stilstaan kan ik ook niet, ik zeg constant op alles 'Echt eaaaa' en zulke dingen... =p


    Has no one told you she's not breathing?

    hihi... hoe raar het ook klinkt, maar sinds ik death note kijk, en een enorme L-fan ben, zuig ik soms op het topje van mijn duim... OH god, dit klinkt zo fout... nooit gedacht dat ik het ooit zou opbiechten....

    oh ja, nog een soort van tik, al weet ik niet of het ook echt een tik is, ik moet altijd lippenbalsem opdoen in de winter, heel vaak onbewust en ik moet altijd mijn nagels in minstens 2 of 3 verschillende kleuren doen (nu groen, wit zwart in streepjes xD) jez, i know... ik ben een raar kindxD

    Ik kan m'n nagels niet met rust laten en ik moet altijd ergens aanzitten, fucking irritant.


    It's time to be happy again.

    Hehe :'D Ik beweeg altijd mijn voet op en neer, met name als er muziek draait! Maar ook als er geen muziek is.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.