• Als jij jezelf deze vrag zou stellen:
    -Waarin ben je veranderd sinds je Quizlet kent?
    -Vind je veranderingen positief?

    Dan weet ik zeker! Dat niemand van jullie kan zeggen dat die NIKS is veranderd! Het is een uitzondering ja als je nog maar net op Q zit De één is meer veranderd dan de ander. Maar ga maar eens na:
    Heb je nieuwehobby's door dat mensen van Q zeiden dat het leuk was? Heb je meer zelfvertrouwen? Ben je een nieuwe look aan gegaan? Vind je Glee ineens leuk omdat mensen er over praatte? Noem maar op!

    Nu wil ik jullie vragen om te vertellen over je veranderingen! En ook of je ze positief of negatief vind.
    Zelf zal ik het ook even doen:

    Waarin ben je veranderd sinds je Q kent?
    Best wel een paar dingen. Een groot voorbeeld is mijn zelfvertrouwen. Ik weet nog dat ik 3 jaar terug een blonde pluk in mijn haar zette. Heel bang voor wat andere zouden zeggen liep ik de school binnen. Als iemand er iets over zei werd ik rood. En ja! Alleen amar negative reacties!
    Nu heb ik een paar dagen geleden, nóg erger, een rode pluk in mn haar laten zetten, ik liet het zaterdag voor het eerst zien. Ik ben met een big smile naar binnen gelopen en kreeg zo veel positive reacties!
    Maar ik heb hier dus geleerd om dingen ook voor mezelf te doen als ik het wil!

    Nog iets is mijn schrijven. Ik vond het altijd geweldig verhalen vertellen en horen. Maar de laatstte 2 jaar deed ik er niks meer aan. Maar sinds ik Q leerde kennen is het terug gekomen. Al was het in de eerste weken zo met mijn eerste verhaal van 'Ohnee! Ik heb maar 14 abo's! Mensen vinden mijn verhaal maar niks!' En nu schrijf ik voor 9 abo's The Unborn en ik vind het leuk om te doen! Zelf al zou ik voor 2 mensen schrijven! Ik doe mezelf, én andere er een plezier mee.
    Nog één verandering? Eigenlijk weet ik er zat maar mijn cijfers zijn ook omhoog geschoten, but don't ask me why ^^

    Positive veranderingen?
    Absoluut!

    Vertel eens wat JOU veranderingen zijn! (krul)

    ik zit al best lang op q.
    en ik heb serieus geen idee wat er aan mij is veranderd.. behalve dat het mijn verslaving is sinds toen. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Ik ben niet veranderd door Quizlet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Waarin ben je veranderd sinds je Q kent?
    Ik merk dat ik beter om kan gaan met mensen en meer -droge- humor heb dan eerst. Mijn zelfvertrouwen is groter geworden en ik doe lekker zelf waar ik zin in heb.
    Ik weet sneller wat ik moet zeggen bij dingen.
    o en ik schrijf weer, voor redelijk veel mensen eni k vind het geweldig!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Kingston schreef:
    ik zit al best lang op q.
    en ik heb serieus geen idee wat er aan mij is veranderd.. behalve dat het mijn verslaving is sinds toen. :'D

    Je RatPoes obsessie die is gegroeit? :"D

    Ik had al heel lang een account op Quizlet, de oude had ik verwijderd maar dit is de nieuwe.
    Door Quizlet had ik mijn nr.1 passie gevonden: schrijven. Door mijn passie hier te uiten, kon ik met al mijn fantasie een filosofisch en realistisch verhaal ontwerpen die ik, door al het oefenen hier, had geschreven voor een wedstrijd, waaraan ik meedeed. En. Ik won.


    J'ai une fleur rebelle

    WEmo schreef:
    (...)
    Je RatPoes obsessie die is gegroeit? :"D

    ik heb geen obsessie meer, maar mischien dat je toch wel een beetje gelijk hebt dat het zo was, door q. (:


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    (...)
    ik heb geen obsessie meer, maar mischien dat je toch wel een beetje gelijk hebt dat het zo was, door q. (:

    Ik heb altijd gelijk ^^

    WEmo schreef:
    (...)
    Ik heb altijd gelijk ^^

    maar ik heb geen obsessie meer voor hem, en hij weet dat ik hem leuk vond. en toen schaamde ik me. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Ik weet niet, maar ik ben niet veranderd.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik kan zo snel niet iets verzinnen. Ik ben wel verandert maar of dat nu door Quizlet komt, geen idee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb een quizlet verslaving.
    En ik had eerst nooit iemand een van mijn verhalen laten lezen, nu vind ik het juist heel leuk.
    -En mijn cijfers gaan omlaag omdat ik de veel op quizlet zit.-


    I'm a badass with ninjaskills.

    Kingston schreef:
    (...)
    maar ik heb geen obsessie meer voor hem, en hij weet dat ik hem leuk vond. en toen schaamde ik me. :'D

    Hahaha, ik wist niet dat jij een crush op heb had/hebt? :"D Dat verklaart waarom je ineens ook een RubenRuben obsessie hebt ^^

    Toen ik hier kwam, was ik 14 jaar. Ik was een onzeker meisje met maar 1 echte vriendin. Ook had ik een lama-obsessie (omg)

    Nu ben ik 17. Ik ben erg veranderd en gegroeid. Ik ben nu eindelijk een beetje tevreden over mijn lichaam (terwijl daar nooit iets mis mee is geweest besef ik nu) en heb veel vriendinnen. Ook ben ik veel losser in de klas en met jongens en onderneem ik meer.

    Haha, ook had ik toen ik 14 was helemaal niks met voetbal, en dat vind ik nu helemaal geweldigxD
    Queen, though, heb ik altijd geweldig gevonden.

    Ik ben dus erg verandert, maar niet door Quizlet. =)

    edit: leuk topic, btw ^^

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 15:09 ]


    ars moriendi

    ik ben vaker mezelf, hier begrijpen mensen sarcasme en droge humor!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    WEmo schreef:
    (...)
    Hahaha, ik wist niet dat jij een crush op heb had/hebt? :"D Dat verklaart waarom je ineens ook een RubenRuben obsessie hebt ^^

    hoeso heb ik nu een ruben ruben obsessie ? $$


    Life is a beautiful struggle