• Als jij jezelf deze vrag zou stellen:
    -Waarin ben je veranderd sinds je Quizlet kent?
    -Vind je veranderingen positief?

    Dan weet ik zeker! Dat niemand van jullie kan zeggen dat die NIKS is veranderd! Het is een uitzondering ja als je nog maar net op Q zit De één is meer veranderd dan de ander. Maar ga maar eens na:
    Heb je nieuwehobby's door dat mensen van Q zeiden dat het leuk was? Heb je meer zelfvertrouwen? Ben je een nieuwe look aan gegaan? Vind je Glee ineens leuk omdat mensen er over praatte? Noem maar op!

    Nu wil ik jullie vragen om te vertellen over je veranderingen! En ook of je ze positief of negatief vind.
    Zelf zal ik het ook even doen:

    Waarin ben je veranderd sinds je Q kent?
    Best wel een paar dingen. Een groot voorbeeld is mijn zelfvertrouwen. Ik weet nog dat ik 3 jaar terug een blonde pluk in mijn haar zette. Heel bang voor wat andere zouden zeggen liep ik de school binnen. Als iemand er iets over zei werd ik rood. En ja! Alleen amar negative reacties!
    Nu heb ik een paar dagen geleden, nóg erger, een rode pluk in mn haar laten zetten, ik liet het zaterdag voor het eerst zien. Ik ben met een big smile naar binnen gelopen en kreeg zo veel positive reacties!
    Maar ik heb hier dus geleerd om dingen ook voor mezelf te doen als ik het wil!

    Nog iets is mijn schrijven. Ik vond het altijd geweldig verhalen vertellen en horen. Maar de laatstte 2 jaar deed ik er niks meer aan. Maar sinds ik Q leerde kennen is het terug gekomen. Al was het in de eerste weken zo met mijn eerste verhaal van 'Ohnee! Ik heb maar 14 abo's! Mensen vinden mijn verhaal maar niks!' En nu schrijf ik voor 9 abo's The Unborn en ik vind het leuk om te doen! Zelf al zou ik voor 2 mensen schrijven! Ik doe mezelf, én andere er een plezier mee.
    Nog één verandering? Eigenlijk weet ik er zat maar mijn cijfers zijn ook omhoog geschoten, but don't ask me why ^^

    Positive veranderingen?
    Absoluut!

    Vertel eens wat JOU veranderingen zijn! (krul)

    Ik zit nog maar een paar maandjes op Q, maar toch ben ik ook best wel wat veranderd. Al weet ik niet of dat door Quizlet of iets anders komt.
    In ieder geval zijn mijn cijfers erg gedaald, en heb ik wat meer zelfvertrouwen om te doen wat ik zelf wil. En ook is mijn schrijfstijl verbeterd!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben veranderd. Ik was eerst een stuk stiller en een grote fan van Tokio Hotel. Dat is veranderd. Maar dat heeft een reden. Ik veranderde van een vrolijk meisje naar een depressief kind dat ziek was. En nu die ziekte over is ben ik weer mezelf alleen een stuk volwassener. Maar die veranderingen komen niet door Q. Maar door omstandigheden buiten Q om.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik ben hier nog niet zo lang... maar ik ben al veel meliger geworden (nooit gedacht dat dat kon)en ik heb meer zelfvertrouwen. véééééél meer. ik ben nu vaker mezelf en voel me beter in mijn vel. vroeger, voor ik hier zat werd ik gepest en had ik geen echte vrienden. Alleen maar mensen die met me omgingen om er zelf beter van te worden. Nu heb ik echte vrienden, een vriendje én ik heb van me afgebeten toen de pesters opnieuw begonnen. Die waren verbaasd en laten me nu met rust. IK kan veel opnoemen waarom quizlet goed is, maar nog eentje: ik kan beter zingen... oké dat klinkt raar, maar door de pesters waren mensen me beginnen zeggen datr ik niets kon, ook niet zingen, iets wat ik al jaren deed en nu zing ik terug mét vertrouwen, en trek me niets aan van wat anderen zeggen... en daardoor zing ik beter... TNX QUIZLET!! (H)

    WEmo schreef:
    (...)
    Ask yourself! Je hebt gewoon een algemende Ruben obsessie! Zolang als je amar van mijn SPortRuben af blijft weant hij gaat mij Barres zijn nummer bezorgen (cat)

    hoeso heb ik een algemende ruben obsessie ?(cat)


    Life is a beautiful struggle

    Mijn Justin Bieber-haat is verdwenen door quizlet (krul)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik ben écht niet veranderd. Geen idee hoe dan.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Justin heeft er een nieuwe belieber bij, en ik durf nu eindelijk m'n verhalen (niet fanfiction, meestal sa's) aan anderen te laten lezen omdat hier op Q iedereen maar bleef zeggen dat ik écht heel mooi schrijf.


    It's time to be happy again.

    Kingston schreef:
    (...)
    hoeso heb ik een algemende ruben obsessie ?(cat)

    Je hoeft niks te zeggen we weten het al -out-

    Geen idee :O

    Ehm.. Niet echt veranderd, meer leuke mensen ontmoet enzo. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    WEmo schreef:
    (...)
    Je hoeft niks te zeggen we weten het al -out-

    wat ? $


    Life is a beautiful struggle

    Wat er verandert is
    Ik was vroegáh enorm verlegen, dat was al minder vóórdat ik aan Q begon.
    Maar Q heeft me echt dat laatste zetje gegeven, don't know why.
    Maar het is gewoon zo, ik ben een stuk spontaner, maar ook brutaler.

    De dingen die ik mocht kwamen nooit naar voren, niemand mocht iets weten wat mijn obsessies waren.
    Nu sinds Q weet de halve wereld waar ik van houd.

    En de deur is geopend naar de voetbalwereld.
    Waar ik eerst al een hekel aan had, maar steeds minder.
    En nu, i love it. _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben verstandiger en zelfverzekerder geworden, dat weet ik wel. En dat zal ook wel deels door Quizlet komen. (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Zelfvertrouwen, idd. En ik schrijf beter xD


    Alis volat propriis

    Ik voel me prettiger dan voorheen.
    Misschien door de verhalen waar ik me té erg in verdiep of door alle mogelijkheden die door Q werden openbaart.
    Maar nu weet ik wel wat ik later wil worden :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik ben volwassener geworden, zeg maar. En ja, dat heeft echt wel te maken met Quizlet.


    Only losers can act the way you do