• Wist niet bij welke categorie ik dit het best kon plaatsen en of
    er uberhaupt al RPG's bestaan hier (heb ze niet gezien idg.)
    Dus sorry als het dubbel is of iets dergelijks ^^


    He, het leek me leuk als ik op het forum een RPG zou openen..
    Maar voordat ik dat ga doen vroeg ik me af of er mensen zijn
    die mee zouden willen doen :P En natuurlijk even een uitlegje
    voor wat RPG's zijn.

    RPG staat voor roleplay game, rollenspel of op sommige fora
    ook wel meespeelverhalen genoemd. Het gaat er om dat je een
    of meerdere personages creëert en die tot leven laat komen :P
    Het is eigenlijk een soort verhaal schrijven met zijn allen (:

    Je kan het op verschillende manieren spelen, *-vorm en verhaalvorm.
    Met *-jes vorm schrijf je wat jouw personage doet tusse haakjes en
    bij verhaalvorm -goh- schrijf je het gewoon op.


    Zo.. Dat is het wel geloof ik :3 Dus nu de vraag;
    Wie lijkt het leuk? (hoera)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Highmore schreef:
    Weet je dat ik zoiets al doe sinds ik 9 ben, en me de laatste tijd nogal irriteer aan die RPG trend *zucht* Ik denk niet dat het hier door gaat breken, althans, dat hoop ik.

    Same here. En eigenlijk is dat -voor mij- alleen leuk als je een leuk plot hebt, iedereen in verhaalvorm schrijft en je mederpg'ers kunnen schrijven. Die sterretjes en haakjes zijn echt dodelijk irritant.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Everest schreef:
    (...)
    Same here. En eigenlijk is dat -voor mij- alleen leuk als je een leuk plot hebt, iedereen in verhaalvorm schrijft en je mederpg'ers kunnen schrijven. Die sterretjes en haakjes zijn echt dodelijk irritant.

    Ja, dat sowieso, haha (':


    You move me ......... Kurt

    Die sterretjes en haakjes vind ik ook vreselijk o-o
    Maarja,a ls het hier niet door gaat breken,
    iemand nog leuke RPG fora? Die actief zijn?
    Dus niet dat er 3 mensen online komen ofzo :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    Die sterretjes en haakjes vind ik ook vreselijk o-o
    Maarja,a ls het hier niet door gaat breken,
    iemand nog leuke RPG fora? Die actief zijn?
    Dus niet dat er 3 mensen online komen ofzo :P

    De enige die ik ken is RPfever, maar ik heb serieus geen idee hoe het daar gesteld is. Ik zal je de link geven en dat moet je maar eens kijken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Yoda schreef:
    Al meerdere keren geprobeerd: fail.
    Je krijgt het niet voor elkaar het staande te houden.

    Toen zei je dat nog. Moet je nu eens kijken. xD


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Bravo, alleen vind ik het nu gruwelijk vervelend haha.


    EGYPTIAN GOD

    Bes schreef:
    Bravo, alleen vind ik het nu gruwelijk vervelend haha.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ghaha :A Er is wel een apart subforum + het is om te schrijven en Quizlet is meer een schrijfsite geworden dus stiekem past het hier perfect en je kan 't weghalen als golden member..? ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ghaha :A Er is wel een apart subforum + het is om te schrijven en Quizlet is meer een schrijfsite geworden dus stiekem past het hier perfect en je kan 't weghalen als golden member..? ;p
    Jammer genoeg ben ik geen goldmember. Het stoort me verschrikkelijk en vind Quizlet nu veel minder leuk zo.


    EGYPTIAN GOD

    Bes schreef:
    (...) Jammer genoeg ben ik geen goldmember. Het stoort me verschrikkelijk en vind Quizlet nu veel minder leuk zo.


    Quizlet is inmiddels meer een verhalen/schrijf-site geworden en RPG's zijn als het ware verhalen die je samen schrijft en ze zijn ook leuk om te lezen, al hebben de meesten dat niet door.

    naja oké, dan moet je wel de wat meer pro RPG's zoals geen weg meer terug lezen, Sam en Astrid zijn bijvoorbeeld echt goed en het is leuk om hun stukjes te lezen [:

    Hoe dan ook, er zijn ook subfora voor sommige artiesten enzo, daar stoor je je toch ook niet aan? E ris gewoon voor ieder wat wils en er zal altijd wel wat bijzitten wat je niet leuk vind, that's ife :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Quizlet is inmiddels meer een verhalen/schrijf-site geworden en RPG's zijn als het ware verhalen die je samen schrijft en ze zijn ook leuk om te lezen, al hebben de meesten dat niet door.

    naja oké, dan moet je wel de wat meer pro RPG's zoals geen weg meer terug lezen, Sam en Astrid zijn bijvoorbeeld echt goed en het is leuk om hun stukjes te lezen [:

    Hoe dan ook, er zijn ook subfora voor sommige artiesten enzo, daar stoor je je toch ook niet aan? E ris gewoon voor ieder wat wils en er zal altijd wel wat bijzitten wat je niet leuk vind, that's ife :A

    Ja, ik snap zeker dat het een verhalensite is geworden en daarom RPG's leuk zijn. Maar het hele forum word er onder bestookt en aangezien hier altijd mensen in posten blijven deze ook bovenaan staan. Daarom worden de andere topics naar beneden gedropt en is het forum idee er een beetje aan. Ik zou me afvragen of Rutger niet iets van een apart iets ervoor kan maken: niet alleen voor Goldmembers.


    EGYPTIAN GOD

    Bes schreef:
    (...)
    Ja, ik snap zeker dat het een verhalensite is geworden en daarom RPG's leuk zijn. Maar het hele forum word er onder bestookt en aangezien hier altijd mensen in posten blijven deze ook bovenaan staan. Daarom worden de andere topics naar beneden gedropt en is het forum idee er een beetje aan. Ik zou me afvragen of Rutger niet iets van een apart iets ervoor kan maken: niet alleen voor Goldmembers.


    Dat is idd wel waar, misschien kan hj zorgen dat RpG's niet meer in de actieve lijst komen? [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dat is idd wel waar, misschien kan hj zorgen dat RpG's niet meer in de actieve lijst komen? [:

    Dit is volgens mij al diverse keren voorgesteld, maar hier word telkens het 'wordt goldmember' zinnetje geroepen. Dat heb ik er niet voor over..


    EGYPTIAN GOD

    Bes schreef:
    (...)
    Dit is volgens mij al diverse keren voorgesteld, maar hier word telkens het 'wordt goldmember' zinnetje geroepen. Dat heb ik er niet voor over..


    Maar ik hoorde dat er andere subfora zijn die ook niet worden vermeld in de actieve lijst?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.