• grrrr werkelijk ik wordt gek! overal om me heen, vrolijke koppels, liefde, liefde, liefde en dan zit ik daar, lekker eenzaam. hoera hoera. zoals vanochtend en daarnet bv. vanochtend zaten we in de zetels van het secretariaat, en naast mij: een van men bff's en haar vriendje. andere kant van mij: een ongelofelijk goeie vriendin van me en haar vriendje,schattigste koppel ooit. voor mij: bruinharige metaldude met zijn vriendinnetje. ik had gwn L; vastgepakt omdat ik anders in tranen ging uitbarsten. en ik ben wel blij voor hen allemaal, echt, maar het suckt best als je als eewenlang geen vriendje meer habt gehad en het beste wat je kunt krijgen iemand met vieze baard en lijfgeur is, dan wordt je vanzelf depri.
    en dan dat kind van 16 dat al gaat trouwen -_-' nouja, nu zit ik hier lekker met tranen, hoera!

    ugh.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    trouwen? o.o

    Maar okay, dat is idd kut... maar je bent écht niet de enige met dat probleem, hehe ;$

    Ik snap je totaal.
    Maar je hebt geen vriendje nodig om gelukkig te zijn. Althans, zo moet je denken (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    geloof je nou echt dat een vriendje hetgene is dat je nodig hebt om gelukkig te zijn ? (cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik vind het altijd zo vervelend als mensen zo graag vriendjes willen hebben. Zonder kan je ook gelukkig zijn, een vriendje hoeft niet altijd wat toe te voegen aan je leven. Je kan beter doorleven en niet zo wanhopig op zoek gaan want dan blijft je geluk juist uit.


    Your make-up is terrible

    Sowieso heb je geen vriendje nodig om gelukkig te zijn en 'dat kind van 16 dat gaat trouwen' Waar slaat dat nou weer op, dat is toch haar keuze. En het duurde lang voordat ik je volledig begreep.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 17:04 ]

    Ik ben bijna 14 dus ongeveer een jaar jonger dan jou en heb nog nooit een vriendje gehad.


    (Be)lieve in (you)rself

    Alles op zijn tijd toch, geniet lekker van het leven als je een vriend hebt wens je soms wel even naar een dagje zonder hoor ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik ken het gevoel.Over happy koppels of in ieder geval mensen die liefde kennen en dan kom ik. Nooit loefde gekend en,zoals het nu voelt, ook nooit kennen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ohmygaskarth schreef:
    geloof je nou echt dat een vriendje hetgene is dat je nodig hebt om gelukkig te zijn ? (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sinds het uit is met me ex voel ik me ook vaak alleen als ik koppeltjes zie.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik snap wat je bedoeld. Mensen om je heen zijn 'helemaal gelukkig' en zijn alleen nog maar daar mee bezig. en ja natúúúúrlijk gun je het iedereen enzo, maargoed, daar schiet je ook niks mee op. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij op dit moment, en ikzelf ben erg verliefd op een jongen, maar dat gaat ook nogal stroef.

    Probeer positief te blijven <3

    edit: sommige mensen zeggen: heb je een vriendje nodig om gelukkig te zijn? In mijn geval bijvoorbeeld voegt het heel erg veel toe aan mijn geluk, omdat je dan gewoon weet dat er iemand is waarop je kan terugvallen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 17:08 ]


    ars moriendi

    Ohmygaskarth schreef:
    geloof je nou echt dat een vriendje hetgene is dat je nodig hebt om gelukkig te zijn ? (cat)


    ik weet zelf wat er met me scheelt, bedankt. en het is niet alleen zo'n vriendje of vriendinetje.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ben 18 en heb geen vriendje, ik ben best gelukkig zonder
    Soms denk ik wel eens: Had ik maar...
    maar ik heb eigenlijk geen vriendje nodig
    Lang leve het vrijgezel zijn :D

    TheFair schreef:
    Alles op zijn tijd toch, geniet lekker van het leven als je een vriend hebt wens je soms wel even naar een dagje zonder hoor ;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Grizzly schreef:
    (...)

    ik weet zelf wat er met me scheelt, bedankt. en het is niet alleen zo'n vriendje of vriendinetje.

    Ik zeg toch helemaal niet dat er iets met je scheelt ? Ik heb niet eens iets gezegd wat er in de buurt van kwam. & oké dan, maar dat is wel het enige wat je hier vernoemt, dus gaan mensen denken dat je denkt dat je door een te vriendje hebben,je gelukkig gaat worden.


    We're hiding behind skin that's too tough